Så er det min sidste dag i DK. I morgen kl 7:55 køre toget fra Padborg med mig, min veninde, mine katte og marsvin som skal ud på en lang rejse for at komme til Newcastle, UK.
Jeg er ved at gå til af sommerfugle og dårlige nerver. Min kæreste flyttede der over i december så vi har nu klaret næsten 7 mdr mere eller mindre adskilt. Ikke nok med jeg rykker mit hjem op og skal transportere mine dyr en meget lang vej så skal jeg også gå fra at bo alene og klare mig til selv til at vi pludselig er to om tingene. Normalt er det jo noget som kommer hen af vejen i et forhold, men vi skal nu nok klare det.
Jeg skal være væk i et år, måske to. Så jeg kommer hjem igen, men det er bare så underlig en fornemmelse der er i kroppen. På en gang glæder jeg mig helt vildt og på den anden side er jeg ved at s*** i bukserne af angst over den lange tur. Pågrund af dyrerne tager vi toget til Rotterdam og en sejletur til Hull, derefter videre med tog. Hvis vi er heldige er vi fremme søndag kl 12:10, så har vi været undervejs i ca. 30 timer.
Jeg vil selvfølgelig smække en masse billeder ind når jeg kommer frem. Overvejer lidt at lave en fotodagbog over turen, step by step...men nu må vi se om forvirringen kan holdes nok i ro til at huske det 
Så bye bye Denmark. Søndag kan jeg så gøre mit for at blive en rigtig Gordie (en newcastler med alt hvad der tilhøre
)