Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skal i på ferie i år.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:53

Jeg har jo snart 14 dages sommerferie om 7 dage jubii he he men skal så ikke sådan på ferie udover jeg skal med hjem til min venindes forældre osv.Hvor lang er jeres ferie hvis i da har ferie og skal i ud at rejse ? Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Ferie...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:56

Jeg er lige gået på barsel og skal hygge mig i 8 uger før jeg har termin.

Vi skal ingen steder da økonomien ikke er til det. Til gengæld skal jeg giftes på lørdag og det er meget bedre end ferie

Hilsen Tenna

Gallakjole sælges, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Nope, ikke i år
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 21:10

De rigtige ferier i udlandet er for vores vedkommende i år, skiftet ud med en bil (brugt) og en sadel til dyret - Ingen af tingene er dog købt endnu, men det er i hvert fald dér, pengene bliver kastet hen i år, desværre.

Øv,vil ellers gerne rejse udenland hvert år.

Barefoot London str. 1.

Sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 21:16
Jeg skal til Bulgarien d. 4 juli og til Kreta d. 15 august.. Bliver dejligt

Sascha & Sani Cheval

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

ferien...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 22:05

ferien skulle gå til kreta den. 23/8 med tyrkiet eksperten,men næh nej der blev vi klogere...I torsdags sad jeg og lurede lidt på nettet,og ville for sjov lige se hvad priserne var nede på..Jeg kommer på tyrkiet ekspertens hjemmeside,og kan ikke finde Grækenland på deres side..Fredag morgen ringer jeg derind og får så til min store overraskelse afvide at de ikke har Grækenland alligevel og alt er aflyst og om vi ikke har modtaget et brev om at vi kan komme til tyrkiet i stedet for,nej fik jeg forklaret damen meget surt...Hmmm man kan roligt sige at jeg var rasende, og jeg tog ind og fik alle vores penge tilbage,så er nu igang med at kigge efter ny ferie til vores ferie i ugerne 34,35,36...

Jeg ved slet ikke om de overhoved har sendt breve ud som de siger,men hvis der er andre der har bestilt ferie til grækenland med tyrkiet eksperten,så skynd jer at få pengene tilbage inden i står i lufthanven og det er for sent..

god ferie til alle

rikke

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 22:39

sommerferie fra på mandag hvor jeg får min studenterhue :-D Derefter har jeg ferie indtil midten af September hvor jeg rejser til Australien i 7 måneder. Det bliver så ikke ferie, da jeg skal arbejde under hele opholdet bortset fra 3 ugers indlagt ferie.

Så indtil jeg skal afsted skal jeg bare have så mange vagter jeg kan få på mit arbejde for at tjene penge til turen. Så en decideret sommerferie skal jeg ikke på, men det kan jeg sagtens leve med når jeg ved hvad der venter ar oplevelser til september

God sommerferie til jer alle :-)

Mvh Tina K

0
0
Svar på denne tråd

Vi har...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 23:08

... brugt vores ferie. Var 14 dage i Kina midt i maj, så der bliver ikke mere ferie til os før efterår/vinter... :(

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

Lidt ferie
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 09:14

Jeg skal ride i Silkeborg til jysk rideuge, så vi skal have 1 uge med camping - hest og stævne. Dejligt.

Vi er mere til sne og kulde så vores feriepenge bliver gemt til skiferierne.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Mine ferier..
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 09:25

Skal over af til vesterhavet i uge 29 på noget aktivitets ferie for hele familien(det er en trdition)..

Og så en uge i sommerhus i skagen i 31, ellers flyter vi vel bare ned i vores eget sommerhus og bor der..

Og så tager vi så os en weekend til paris en gang i August..

<3Jeg Savner Donna <3

0
0
Svar på denne tråd

Samsø med heste
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 09:32
Vi tager til samsø i uge 29 med vores HESTE Vi er i alt 12 voksne der køre 2 2-spands heste derover og der låner vi så 2 vogne af den lokale køreklub. Slår teltene op på rideskolen og så køre vi ud der fra. Planen er at vi skal have 1-2 dage på festivallen. Det er første gang vi prøver dette (så langt væk) Så vi glæder os. Så hvis jer på Samsø ser et spand brogede tinker og et spand røde frederiksborger så er det bare os

Hilsen Malena

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Sommerferie
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 09:39
Da kæresten og jeg ikke har ferie sammen i år skal vi ikke rigtig noget, vi synes heller ikke rigtig at vi har råd til det da vores hoppe skal kåres (det render hurtigt op nu hvor den er sendt til klargøring). Så vi må nøjes med det i år, men det er jo også fint :) Det kan godt være at vi måske tager på camping i en weekend med nogle venner :)

Hilsen

Malene Petz

»-(¯`v´¯)-»

* Med First-Donna af Hvarre *

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:00

Jeg skal til Bali og Singapore Fra 19. juli- 9. august

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

tja nej lidt
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:01

Det nærmeste ferie vi kommer er VIG FESTIVAL :D

Ellers står det på arbejde arbejde arbejde :D

Med venlig Hilsen

Louise

OLDENBORG HOPPE UDLÅNES

SE PRÆ!!

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Ja vi skal
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:25

Vi lader hestene passe sig selv, og så drager vi og vapsen med campingvognen til Sjælland i en HEL UGE!

Nærmere bestemt til Dorthealyst i Mørkøv i uge 29 - der er VM i kørsel for ponyer, og vi skal da over og heppe! :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

DM og Nordisk Mesterskab for Fjordheste, læs mere på www.fjordhest.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferien
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:37

Vi har i år tre ugers sommerferie sammen, men det meste af tiden skal bruges på ny møddingsplads og terrasse

Jeg har dog insisteret på, at vi kommer lidt væk, så vi skal fire dage til Hamborg, og hvis det bliver lidt luft tager vi en tur til Mandø i familiens "sommerhus".

Jeg skal dog ikke klage, da vi i julen var 14 dage i Thailand, så jeg har jo været ude at rejse i år. Det glemmer man bare hurtigt

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

Enghø i småballer sælges fra tirsdag den 12. juni

0
0
Svar på denne tråd

sommerhus
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:43

med STOR pool for ungernes skyld. Vi er i sommerhus i midtjylland fra d. 30 juni til d. 7. juli, glæder mig meget, trænger virkelig til at komme hjemmefra. Jeg går hjemme på barsel, har en søn på et halvt år og to "store" børn på 11 og snart 9.

De gider ikke stranden, derfor stor og dejlig pool til dem istedet for.

Jeg er da helt misundelig på dig Christina (duchess). Min store drøm er at komme til Kina

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

Yep, vi skal
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 14:02

på ferie i år

Men først i august, den 19/8-07 tager vi til billund, flyver til Frankfurt og derfra vidre til Cairo, 15 dages rundrejse hele vejen ned af Nilen (incl Lake Nasser). Vi har været i Egypten før, og elsker bare dette dejlige land. Alletiders land for en hobby fotograf som mig.

Kærligst Kirsten

Af skade bliver man klog, men sjældent rig.

5 skønne Main Coon killiger sælges. (se profil)

0
0
Svar på denne tråd

urwiiuwih
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 14:31

skal 10 dage på voergård slot som jeg plejer og så med bla. lykke på tur til portugal i november

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

123456.
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 14:45

Jeg skal en uge til Rhodos i uge 28 .

Ellers ikke ret meget ferie, udover det almindelige - min ferie er officielt startet i dag :)

Hilsen Maria.

Søger part i Odense, til 7-årig DV hoppe. Send en PB.

0
0
Svar på denne tråd

Ingen ferie...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 15:21
Jeg holder ikke noget ferie denne sommer (som sædvanligt).
På næste fredag afslutter jeg en 9 ugers periode med klinikophold (uddannelse). Mandagen efter starter jeg på fuldtidsjob, som først slutter, når jeg starter på nyt semester til september...

Lyder det ikke dejligt? ;-D

Mvh Gitte :-)
Good judgment comes from experience, experience comes from bad judgment...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg rejser
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 11:51
en uge til Alanya på onsdag med en veninde. Bliver rigtig dejligt :-)

Kæresten og jeg, tager en forlænget weekend til KBH, hvor vi skal hygge os med tivoli, zoo og shopping :-)

-HeidiZ
Som til en hver tid sætter hestens velfærd først!!

0
0
Svar på denne tråd

kæresten og
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 12:04

jeg skal til skagen og farsø iår.

I skagen har vi lejet et bed and breakfast værelse/lejlighed, og i farsø har vi lånt en mark af en hnér. -Det bliver super hyggeligt.

Evt kan det være at i september vi tager udenlands, men det er kun en løs tanke pt.

0
0
Svar på denne tråd

10 dage på Island
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 12:33
Jeg er så heldig at jeg har fået 10 dages rideferie på Island af mine forældre, så der rejser jeg op om 14 dage. vi skal være 30 km nord for Akureyri,
lander i Reykjavik og skal køre hele vejen op til stedet ca. 510 km.
Det bliver skønt. Skal afsted med en veninde, hendes mor og 6 andre voksne damer over 30.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg får ingen ferie her i sommer
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 12:47

men jeg skal til USA igen her til oktober - 3 uger hos kæresten i Albuquerque, hvor vi skal til på weekendture til Las Vegas og White Sands-Carlsbad Caverns-Roswell (for det nåede vi ikke i foråret, hvor veninderne og jeg bl.a. nuppede 3 uger i Mexico samt 10 dage i New York og Washington).

Jeg eeelsker at rejse

Mange hilsner fra Sine
stud.ling. ved AAU
Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne
Havanna & Aslan
Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

Barcelona
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 13:52

Kæresten og jeg har 3 ugers ferie sammen, så der bruger vi den ene uge i Barcelona. Glæder mig sådan til at skulle sydpå igen :)

Ellers skal resten af ferien bare nydes hjemme.

Hvorfor er man rejst ud, når det man er rejst ud for at lede efter, er der hvor man kom fra?
0
0
Svar på denne tråd

Egypten
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 14:26

Vi tager to uger til egypten som vi plejer.

I år skal vi være 1 uge på Luxor Mövenpick i luxor. Vi har boet der en gang før og synes det er et super hotel lige ned til nilen.

1 uge på Hilton Sharks Bay i Sharm el Sheikh, et dejligt hotel hvor vi har boet flere gange, det har et supert koralrev :)

Knus fra Trine *Tika og Freja*
-- Nu uden min dejlige Tika --
♥ rest in peace my love ♥
0
0
Svar på denne tråd

hvor dejligt
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 12:30
Teamalena: Nej hvor skønt :D Bliver dejligt, håber jeg får den udsigt at se!
Kh Mia, Samsø

T i l g i v e l s e B a n e r V e j F o r N y e S y n d e r
When you love someone
but it goes to waste
could it be worse?
Mia
0
0
Svar på denne tråd

jeg skal
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 12:43

en uge til mallorca i august, med min dejlige kæreste. Vi skal bo på et dejligt hotel med 3 pools, tæt på strand og centrum.

Bliver dejligt at holde fri fra børn, hund og hest!

kh m

0
0
Svar på denne tråd

Mine 7 hvalpe
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 12:49

gør, at jeg ikke kommer på ferie i år, men hvad gør man ikke for de små pus.

I stedet benytter jeg mine forældres sommerhus et par uger.

mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 14:02

Yes, jeg rejser 2 uger til Alanya i morgen Bedre bliver det ikke .. Jeg har haft 1 måneds ferie nu, og kan se frem til 5 uger endnu ! Ja, der er fordele ved at være studerende

Rejser også til Indien d. 1 oktober på rundrejse, men det er i forbindelse med min uddannelse .. Nøj, hvor jeg glæder mig til at se og opleve en masse !

God ferie til jer alle ..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider