Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mad og div. Til sankt hans?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 17:34
Jeg får en ordentlig flok på besøg på lørdag til spisning og bålafbrænding.. Er der noget der bare hører sig til på sådan en aften? Havde regnet med at vi skal grille og så håber vi jo på nogenlunde vejr til det. Kan man bare diske op med du udvalg af pølser og hakkedrenge eller skal vi ud i noget mere advanceret som frikadeller på pind, salat og kartoffelsalat piller jeg ikke ved, men hvad er smart og sommeragtigt til dessert? Der kommer kun 1 barn, tror i voksne gider lave snobrød? Er der noget sjov i en heks hvis man ikke har nogen heksehyl? Hjælp hjælp hjælp..

DV Hingste liste A'la mig selv www.123hjemmeside.dk/o...kov/125087

Der er også nye billeder, se under guzzi føl.
0
0
Svar på denne tråd

Nu...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 17:42

... ved jeg ikke hvad alder de har dem der kommer. Jeg er selv 24 og jeg ELSKER snobrød (får det bare aldrig :( )...

Men vil heller ikke kalde mig selv rigitg voksen endnu ;) hæhæ...

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

sankt hans for mig
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 18:01

sankt hans er for mig rejer :-)

men snobrød er også en god ide :-)

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

heksehyl
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:03

Vi har altid haft heks uden keksehyl (modbydeligt tradition, når man tænker over hvad der ligger bag, lige som at slå katten at af tønden).

I min barndom kom alle naboerne op til os og fil helstegt pattegris, det er da oplagt ude på landet hvor de har afbrænding der er samlet sammen året igennem = affald af forskellig art.

0
0
Svar på denne tråd

Den gang
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:09

jeg var barn og boede på landet fik vi altid "morgenmadskyllinger" - det er parterede kyllinger som er paneret med cornflakes. Dertil små nye kartofler og grøn salat.

Desserten var altid jordbær med is eller is med jordbær alt efter hvordan sommeren var.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Havefest - bryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Grillmad og frugt
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:29

Her har vi en fast tradition med at holde fælles Sankt Hans fest med naboerne. Vi mødes på et stykke byjord for enden af vores vej og så hygger vi os.

Vi medbringer hver især vores egen mad, grill og havemøbler og så står den ellers på hygge og bål.

Det er lidt forskelligt hvad vi får af mad fra år til år. Det er selvfølgelig altid grillmad, men det er så lidt forskelligt fra år til år hvad vi griller. Pølser, hakkebøffer, bøffer, steaks, grillspyd eller hvad man nu kan finde på... Og så står den ellers på flutes og salat.

Desserten er som regel f.eks. slags frugt, skåret i stykker på forhånd. Jordbær er yderst populærer og derudover f.eks. ananas og melon.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Jeg er tavs

som en åben bog

Hvad får man hvis man parrer Kaj og Andrea?

Fuglefrø

Så er der dugfriske billeder af hafferne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider