Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har du været tæt på en kendt person??
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 17:27

Synes at det kunne være sjovt at høre I andres historier om at være tæt på en kendt person og snakke med en sådan!! Hvordan reagerede I??

Jeg var til fodboldslandskamp i Sverige i 1996 sammen med min mand og vores ven Jan. Danmark vandt 1-0 og det var en fed fed tur. Vi sejlede fra Frederikshavn til Göteborg og på vejen hjem kom vores kammerat Jan ( som havde været på dækket alene) og fortalte at han lige havde snakket med Flemming Poulsen, Ja Right Vi troede selvfølgelig ikke på ham, men han blev stædigt ved med at insistere på det. Sagde at vi bare kunne gå med op på dækket, hvis altså Flemming var der endnu, de havde nemlig snakket om fodbold som børn og de havde spillet sammen. Dette havde Jan jo aldrig nævnt før!!

Men til sidst gik vi da med op på dækket og Jan pegede på en fyr som stod og kiggede ud over vandet med ryggen til os, der står han sagde Jan ( det skal lige siges at jeg altid har syntes at Flemming Poulsen er lækker og kanon til bold). Ja ja tænkte jeg, det er godt med ham Jan, nu gider jeg ikke mere af hans pjat, men da så Jan gik hen og snakkede med fyren og denne vendte sig om, ja så var det sg- Flemming i egen høje person.

Jeg blev 12 år igen ( var ellers 25) og snakkede lidt med manden, fik sagt at det godt nok var ærgeligt at han ikke kunne spille fodbold mere pga skade osv. Jeg fik taget et billede sammen med ham hvor han holdt om mig, VILDT. Jeg ser da ret kikset ud, er helt ude af flippen, men det sidder i fotoalbummet til evigt minde Det var simpelthen det bedste ved hele turen

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

htrhtyyt
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 17:35

Hmm..

har jo sneget mig forbi mange i livet, men snakket med dem tror jeg ikke jeg har.

Da jeg var lille mødte jeg Bubber, det var jo store sager :P

så har jeg siden 'mødt' selveste statsministeren Anders Fogh i lufthavnen ledsaget af hans bodyguards, Nikolaj Lie Kaas, Simon Amnitzbøl (eller hvorn det nu staves), Anders Matthesen på en uturistet græsk solskinsø, Jannie Spies og Michael Kjær (er det ik det han hedder?), Camilla Martin mfl. men jeg arbejder i et kendisområde så der kommer mange kendisser forbi arbejdet. -butikscenter. Så har ikke lige styr på dem alle..

og i herning til hingstekåring falder man jo nærmest over kendisser :)

men det er jo bare overfladiske møder må man sige :P

Men det er da meget sjovt at se dem..

NY lækker OS-trense sælges (full)!
Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
-Og det går stærkt ;-)
0
0
Svar på denne tråd

mange kendte...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 17:51

her hvor jeg bor, bor der mange kendte... fx så ligger morten stig's hus lige ved siden af, og thomas helveg bor også lige "om hjørnet" og går forbi hver dag...

I' m me.... and I'm perfect...

Gammelt KARLEKAMMER SKAB KØBES...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

kendte ja
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:15

ja jeg har jo stådet på ski med thomas tørsen ( gammel fodbold spiller. har bl.a. spillet for BIF i en periode) nåh men det var i hvert fald hyggeligt. bag efter gik vi på hvertshus med min mor og far. så fandt vi en lang istap som vi pillede bussemænd med. lidt klamt men det var hyle morsomt. det er bare synd at han ikke kan spille mere begrund af sine hofter. men man må sige at han er en frisk gut hoppede ned på ski fra en lavine holder på 2 meter heh..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

MVH

♥~Julie~♥

og

♥~Haffelaffen~♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

mijn dejlige haffelaf

kun mijn dreng....

Apache / kaldt Gumle

4 år.

142 i stg

Haflinger

Mor:Goldie

0
0
Svar på denne tråd

haha d: fedt nok ..
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:17

jeg var engang ved at vælte prinsesse mary

ned i noget mudder haha

, så jo - har set en kendt .. xD

"Money is not everything,

freedom is everything"

-Citat: Mig selv :-)

Pony efterlyses.

Se præsentation for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:18

Da jeg var yngre samlede mig og mine veninder på autografer, ikke kun fra kendte, nej vi spurgte fremmede mennesker på gaden, om vi måttte få deres autograf hehe. I nærheden af min veninde boede Monrad (Monrad og Rislund) og hans autograf ville vi så gerne have.

Vi gik derhen, helt hen til hoveddøren endda, før vi fandt ud af at vi ikke turde ringe på

Tilgengæld ringede vi på hos nogle af hans naboer og fik deres autografer:)

0
0
Svar på denne tråd

yes yes
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:24

hehe ... Ja det må man sige.

Har været kærester med en kendt musiker i 7 mdr... vi snakker dog stadig sammen..

I får lige et billede af ham.-

Stolt ejer af Hagi Håbegård. !

Mvh Cille79...

Grønne catago full skind bukser sælges...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:25

Åhh nej - igen en af disse tråde om kendte - hvor jeg igen skal sidde og tænke til hvertandet indlæg - hvem er det?

Tror jeg lader være med at læse med denne gang.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

musikker
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:29

Cille...hvem er det?

ja jeg har mødt og snakket med en del.

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

smukke ped.
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:34

smukke ped..

Finn fra Bandet Beyond twilight. ;-)

Mvh Cille79...

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 18:58

ja der er jo faktisk mange når man begynder at tænke sig om

tror de første jeg mødte jeg sådan rigtig kan huske, var alle fra landsholdet som boede i jylland.. de havde spillet vm..em?? ved det ikke helt hva det var, kan bare huske jeg var på ferie og vi så dem spille..

men da vi var fløjet fra spanien og skulle tage flyet fra kastrup til jylland, var alle dem der boede i jylland med.. har billeder sammen med stig tøfting.. men ham jeg faldt total i svime over var martin jørgensen.. vi fik alle en flaske snaps (fik en cola) og så skålede vi med spillerne for godt spil. fik snakket med martin og sad ved siden af ham halv delen af turen, men den er jo heller ikke så lang :P

så har jeg mødt hele bandten fra kærlighed ved første kys... der var ikke rigtig nogle folk så der sad jeg og snakkede sammen med dem sammen med en veninde.. og de gjorde så meget gas på mig, tror jeg var godt rød i hovedet, kameret duede ikke så godt og de morede sig vældig med at tage billeder sammen med mig og sig selv..

har serveret for Anders Foh (staves) viste ikke hvem han var dengang, men der var 100 års fødselsdag af forsamlingshuset, i den by han vist var vokset op i eller konen ved det ikke?

men mig og en fra byen af var klædt ud som man så ud den gang og serverede for dem. og fik også en dans med ham kan jeg huske... viste bare han var i politik.

så har jeg mødt dem fra westlife jeg ved ikke hvor mange gange, men det har været overfladisk snik snak... den eneste som har rigtig ville snakke er mark.

og da jeg boede nede i Australien, boede jeg i en by, hvor sports atleter kom på trænings lejre eller noget i den stil... så har set Ian thorp (staves) og Gran hakket (staves) to store verdens klasse svømmere, de svømmede der hvor jeg svømmede og gik i "mit" lille bitte fitness centrer.

det værste var når de svømmede i banen ved siden af en..man mistede sku da lysten til at svømme hehe.. for når man havde nået en bane jamen så havde de jo nået 10, letter frustrene :P de var jo som topedoer i vandet.

der var også mange andre kendte, men ikke nogen som jeg sådan lagde mærke til, kun de to...

men der var da en kendt tenneis spiller, som en dag var i fitness centeret.. jeg er jo Dansker og ham som ejer fitness centeret holdt meget af mig og skulle evigt og altid præsentere mig for alle når jeg kom ind (var der jo cirka 5 gange om ugen) så de stod og snakkede sammen da jeg kom ind og så gik det bare løs og jeg skulle fortælle alt om Danmark og mig som viking, det var da lettere pinligt at snakke med en berømt mand om lille mig på den måde..

da der var julefrokost i fitness centeret havde ejeren købt en vikinge hat som han da synes jeg skulle gå med hele aftene..den mand var skør.. nøj jeg savner det fitness center..

tror sådan cirka det var det...

MVH Line

......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......

0
0
Svar på denne tråd

kendte
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:07

Tja, jeg har været statist i den det kedelige Morten Korch tv-serie der kørte på TV2, og der skulle jeg bl.a. gå rundt sammen med Peter Reichardt i en skobutik. Talte dog ikke lige med ham, det eneste han sagde var "farvel" da han gik gennem garderoben mens jeg stod der i undertøj . Men sjovt var det da... Husker ham mest som den der lede knægt i Zappa.

~ Man bliver klogere af at miste en illusion end af at kende sandheden ~

0
0
Svar på denne tråd

ej er da
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:07

hold op sikke lang det indlæg blev :P kom da i tanke om jeg har "leget" med mange kendte på skanderborg festival hvor jeg er fotograf..det er så sjovt at tage billeder af dem og de bare er total med på den... engang på en af de mindre scener var sigurt (ham med bjørnen) fik besked på at tage billeder af ham, da det så var færdig og vi begge to stod omme bag teltet kommer der en lille pige hen til ham, og man kunne bare se hvor meget hun strålede ved at se sit meget store idol..

da sigurt hurtig gik igen råbte jeg på ham om han ikke var med på at give den lille pige et godt minde... han sagde ja og fik fat i den lille pige, hvor han så holdt om hende og jeg fik nogle kanon billeder.. hun stråelde jo som en sol.. wauh sikke en dag, der er ikke noget bedre end at se sådan et ansigt... fik lavet en cd til pigen og hendes mor og aflevede den til dem senere på dagen. de blev så glade...

MVH Line

......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:10

Ja, jeg har har været på date med en, meeen han var lidt for sær og glad for sig selv, pæn var han dog Så jeg kørte pænt hjem til mig selv ALENE efter en halv time i hans lejlighed.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

en kendt
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:10

cille...jeg har hverken hørt om ham eller hans band..

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

uha...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:22

jeg har mødt juice (kan nogen huske dem?) og kom til at tegne på den ene i min iver for en autograf...ups

så har jeg mødt clemens, været til afterparty med suspekt 1 gang og med l.o.c og niarn en anden gang. u$o var der også.

de var pisse sjove, og søde. har et billede af niarn hvor man kan se hans p'k skæg, d ahan ikke havde boxers under hængerumpebukserne. grin. opdagede det faktisk først da jeg fik fremkaldt billederne

vil ikke sige jeg reagerede specielt anderledes end over for alle andre. de var jo meget stille og nede på jorden...men niarn kaldte mig søde...hi hi...mig meget stolt. grin (som om han ikk kalder alle det)

Nathalie
0
0
Svar på denne tråd

Mødt og mødt..
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:24

Var på McD var Robert Hansen (Anja & Viktor)

Det kan godt være at han er kendt osv. med hold op et grisøre han var. Sad og blev helt harm over at ham og hans ven havde svinet 3 borde til og så bare gik uden at rydde op.

Frøken Stjerneskud - Den smukkeste stjerne på himlen (†9. Maj 2005)

0
0
Svar på denne tråd

smukke ped
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:26
Nop jeg kender skam heller ikk alle band, og musiker... der findes sikekrt os mange jeg ikke har hørt om men kender dog ham her ret så godt. ;-)

Mvh Cille79...

0
0
Svar på denne tråd

kendisser
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:30
jeg har ikke talt med nogen kendisser så vidt jeg ved, bortset lige fra min moar (som ikke er rigtig kendis, men bare har spillet fodbold på 1-holdet i vejle vistnok og været en del i TV og avis pgra. det)

mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

Kendisser
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:37

I har alle sammen nogle gode historier,

men gæt lige hvem jeg har mødt...

Kender i Kim Benneweis??

Det er nemlig ham der har lært mig alt om heste,ridning og horsemaneship.

Så det er ham jeg kan takke for min ridning og alt jeg kan om heste!!

Kram

If you cant get someone out of you´re head

Maybe they´re suppoused to be there...

0
0
Svar på denne tråd

Bor så langt ude
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:42
På landet at her kan vi får lov til at være alene...uden at støde ind i nogen.

Illum

.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:57

Har mødt dem fra krøniken, da de optog i Randers. Ikke videre interessant. Har spist morgenmad med Morten Messersmith( faktisk rigtig flink... jeg aner dog intet om politik). Har mødt de famøse NKOTB, hvor Joey gav mig en knus.

0
0
Svar på denne tråd

Du har ret Pony-mor ...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:57

... de kan ikke være særligt kendte, hvis ikke alle på HN kender dem

Jeg gider ikke vride min hjerne, med alle de kendte jeg har været tæt på, fordi jeg i mine 10 år i Billund Lufthavn har solgt dem en kop kaffe.

Men så pyt da ... når det nu er på HN ... Monty Roberts drikker Cola Light.

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

Flere..
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 20:19

Jeg har kørt i elevator med Thomas Eje

Ekspideret dem fra Ørkenens sønner i en DSB kiosk. De er mega sjovt. Og Jonas Gülstorf-

Desuden kender min kæreste en del at dem der spiller på landsholdet i Icehockey så dem har jeg da også talt med somme tider.

Men prikken over i'et er da nok at jeg som 5-6 årig var oppe og sidde på skulderen af "Laban" til en koncert han holdte i den lokale idsætshal.

Kan i huske ham? Ivan Pedersen hedder han rigtig.

Mvh Lene

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 20:35
Lisbeht - Nu vil jeg også begynde at drikke cola light! :D :D :D :D :D

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Logo/Banner/Fotografi: www.bjfoto.ridesiden.dk

Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi

0
0
Svar på denne tråd

Kendte
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 20:44

Hmm...

Jeg skulle engang passe islændere hos en jeg kender og en dag skulle vi ud til en og ride osv. Det var så Hanne Boel, men jeg var vel omkring 12 år så det gik først op for mig efter et par timer hvem hun var. Jeg hyggede mig med hendes datter og vi blev der og spiste, det var rigtig hyggeligt og helt nede på jorden.

For ikke så lang tid siden var min kæreste og jeg i biografen, der så min kæreste en mand som han var ret sikker på var Dick Dale (musiker). Da filmen var slut fik vi mod til os og gik hen og spurgte om det var ham, han havde givet koncert dagen i forvejen hvor billetterne desværre var udsolgt. Det var skam ham og vi fik en lille sludder, han var super flink og imødekommende.

Ellers kan man jo ikke undgå at se en kendt i ny og næ i Kbh. Da jeg arbejdede i Zoo Zity mødte man også kendte en gang imellem. Men for mig er det sgu bare mennesker som alle andre.

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 20:53

Ja, èn af mine bedste veninder er kendt.

Jeg har det sådan lidt, de er jo bare ganske almindelig mennesker som os andre Det er bare lidt underligt og få at vide jeg skal lige til U.S.A og indspille én ny plade med nogle af de store Stjerner, eller skal ud og synge for 3000 mennesker, men i bund og grund er det bare ét almindeligt menneske.

M.V.H

Cecilie

Hypperne <3

Linse&islænderne<3

0
0
Svar på denne tråd

kendte
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 20:54

Hmm..

Jeg var engang ude og se ringridning i Gråsten, og så er der 3-4 mænd der stiler sig foran min mor og jeg, og jeg skal lige til at brokke mig, da de vender sig om for at gå. og hvem var jeg lige ved at brokke mig til. sørme om det ikke var Prins Joackim (staves??) og Prinsgemalen. ¨

den dag i dag kan min mor og jeg stadig sidde og grine over hvor sur jeg blev Jeg er ret glad for at jeg IKKE brokkede mig

Knuz

Kat

Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!

"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"

0
0
Svar på denne tråd

Her Majesty
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 20:58

Min chef traener bl.a. for den engelske dronning, saa vi har fornojelsen af hendes besog i stalden et par gange om aaret, naar hun kommer for at se sine heste.

Troede jeg havde mit paa det torre, da jeg ikke passer nogen af hendes heste men ak og ve...maatte sidste aar fremvise TO af mine hyppere for hende til min skraek og raedsel.

Det endte med at vaere rimeligt morsomt (set i bakspejlet) at prove at holde styr paa en faaraars kaad hingste basse, der er mere interesseret i graes end i at staa paent, samtidig med at jeg skulle give haand til dronningen

My love for horses seems unremarkable to me.

It is part of my blood, my soul and my history.

0
0
Svar på denne tråd

Tv Værter.
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 21:05

Min kusine er en kendt Tv Vært på tv2, men jeg tænker sådan set ikke rigtig over at hun er "kendt"...for mig er hun jo bare min kusine.

-Et andet familie medlem, er Tv Vært på en regional tv-kanal, men det kan vist næppe kaldes "kendt".

Min søster har siden barns ben været gode veninder med Conni Nielsen, så hende kender jeg også og hendes forældre har indtil for nyligt boet ved siden af mine forældre.

Malene Schwarts har jeg engang talt med, og det er nok den største "wauw" oplevelse jeg har haft med en kendt.

Hilsen Anima
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 21:13

Muligvis.. Mine veninder fortæller mig altid om en masse kendte mennesker de ser og snakker med når vi er i byen sammen- jeg swer dem bare aldrig.. Jeg er "velsignet" med øjne der ser det de skal (sørger for jeg ikke falder over folk mm), og så er resten ubetydeligt.

Kan heller aldrig gengive hvordan folk ser ud fordi jeg tilsyneladende er udseendesblind.. Bliver sådan noget med.. Ja.. sort hår.. tror jeg..og måske en t-shirt ting?

Tilsyneladende har jeg været ude at cykle i marselisskoven hvor vi passerede Finn Nørbygaard? SIKKERT, og er der kendisser i Herning? Jeg ser da aldrig nogen?

Hvad skal jeg egentlig også snakke med fremmede om? De synes da sikkert det er enormt irriterende at skulle være "venner" med alle. Synes det er en besynderlig situation som jeg ikke forstår nogen ønsker at være i- f.eks "meet and greet".. fatter det ikke

Men en clinic mere med Andreas helgstrand ville ikke være af vejen dog- men det er heller ikke i "intimsfæren".

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

lie kaas
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 21:29

jeg sad og snakkede med nikolaj lie kaas i tre kvarter på en færge... fandt først ud af det var ham, da der kom en yngre pige over, for at få hans autograf

når ja... så er jeg da tit stødt på sanne salomonsen, eftersom jeg har været med til at passe hendes hest i en periode...

og når ja... min venindes kæreste er basisten fra bandet Bli'Glad

men det med de kendte går jeg ikke så meget op i, de er ligeså almindelige som os andre...

M.V.H
Katja Gonzalez
Hundeluftning tilbydes -Gibskov kommune, se mere på min profil!

0
0
Svar på denne tråd

Kendte...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 21:57

Jeg opdage normalt først at det er en kendt når personen er gået igen...

For et par uger siden var jeg lige ved at køre Mads Mikkelsen ned med en kundevogn da jeg var i ikea -og jeg opdagede først at det var ham da min kæreste sagde "var det ikke ham der Lars Mikkelsen eller hvad han nu hedder"

Jeg havde bare travlt med at mumle undskyld og prøve at styre vognen udenom ham (og konen/kæreste/hende der var med -som jeg også var ved at vælte i forsøget på ikke at ramme ham )

0
0
Svar på denne tråd

hejssa...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:10

Ja så Ham der jannick fra popstars, han løb lige forbi min klasse inkl., mig. og anden på coke(ander matthesen) Staves??? gik også lige forbi os. Snakkede meget kort med Hans fra Robinson(vidste ikke hvem det var, men mine klassekammerater forklarede) vi fik hans autograf. tror der er flæere, kan bare ikke huske det.

Det hele skete i KBH.,

At fatte noget er at fatte det, der er at fatte af det!

Et digt, jeg engang hørte:)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:21
Nå ja. Har "mødt", eller rettere sagt, set Mads Mikkelsen til et flamenco show (selvfølgelig ikke som deltager )
0
0
Svar på denne tråd

kendte
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:24

Jeg bor pt i Odense og er dagligt ind over banegårdscenteret og støder her ind imellem op nyhedsværter og tv-værter fra tv2

Har ligget ved siden af sisse fisker i blodbanken og snakket lidt med hende.

Har snakket med johannes Langkilde fra nyhederne, da jeg var til landsmøde i 4h her i maj måned.

Da jeg gik i gymnasiet optog de en episode af rejse holdet hvor jeg bar med som statist... de optog ca. 14 dage på skolen og skal vi bare sige at lige der var det sjovere at løbe en tur i parken og tjecke optagelser end spille fodbold i idræt

Hilsen

Line

Susi prisesse hesten

Verdens dejligste shetter

0
0
Svar på denne tråd

jeg har mødt en del...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:41

... men det mest pinlige var da jeg passede Paprika Steens søn i børnehaven. Hendes søn havde været en rigtig rod og jeg ville så lige fortælle at jeg altså havde haft fat i ørene på ham, jeg vidste så bare ikke lige at hans mor var selveste Paprika Steen. Så alt hvad jeg ville sige om hendes søn forsvandt som dug for solen... temmelig pinligt og ikke ret professionelt.

Der hvor jeg arbejder nu har vi rigtig mange børn af kendte, da det er et af Nordsjællands modæne områder.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

gammel gymnastik lærer.
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:45
Min gymnastik lærer i folkeskolen var Mark Strudahl tidligere landshóldsspiller og træner for FC Zulu , det var vildt da jeg fandt ud af det. troede jo bare han var normal skolelærer, indtil jeg kom til at snakke med mine forældre om hans navn .
0
0
Svar på denne tråd

Sjov historie
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:45

Da jeg arbejdede på Fortunens Ponycenter ved Dyrehaven,

Havde vi en bestilling på x antal ryttere fra CSC, I ved cykel-rytterene.

Hvem kom selveste Bjarne Riis...

På Fortunen har de en Nordbagge, som hedder Riis, opkaldt efter Hr. Riis. Da ponyen er født det år Bjarne vandt Touren.

Hvem tror I Bjarne skulle ride på...???

Selveste Riis...

Så jo Bjarne har været til hest, og ikke kun jern-hest.

mvh,

Maria.
0
0
Svar på denne tråd

Kendte
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:47

Nå ja, hvis ham DTC racerkøreren David Falch er "kendt"?

Ham er jeg i familie med, ser ham dog sjældent Han kørte med Jason Watt sidste år vist nok.

~ Man bliver klogere af at miste en illusion end af at kende sandheden ~

0
0
Svar på denne tråd

FC zulu
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:48
Nu når jeg sidder og tænker lidt,
var Fc zulu med til en af vores idrætsdage
de var ret pudsige, men flinke nok.
0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 22:49

Det har jeg da, gennem tidernes løb.

- Radiohesd, samtlige medlemmer. Har snakket med dem i nok sammenlagt 3 kvarter på de tre dage i træk jeg mødte dem.

- Nogle fra The Kelly Family, da jeg var fan af dem.

- Kasper Eistrup fra Kashmir, 3 gange. Den ene gang inkl. de to andre.

- Casper Chrisetensen og Iben Hjejle

Lavet interview med:

- Freyas gamle band Sparkler

- Flemming Bamse Jørgensen

- Poul Krebs

- Die Herren

Det var nok ca. det. Og så regner jeg med snart at rende på lækre

Rudi Køhnke, eftersom min svoger og ham har lært hinanden og kende og eftersom Rudi åbenbart meget gerne vil have en kæreste og jeg lige er blevet single igen. hehehe

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina og Luna

Kender du en der skal giftes?

Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends.

Se min præs.for pris og info

0
0
Svar på denne tråd

Mødet med en kendt ..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 00:08
Mødte Pierce Brosnan i et fly til USA for et par år tilbage ..
Det var lidt vildt :)

What doesn't kill you - makes you stronger!

Elsker mine 2 hestebasser <3
0
0
Svar på denne tråd

kendte ---
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 00:57
jeg har da også mødt en del kendte i mit næsten 17-årige liv..

...da jeg var lille var jeg i cirkus, hvor Søren (søren og lotte) og en dame (hende der var før lotte) var der, og jeg var så heldig at komme ind og ride på en elefant sammen med hende damen.. vi har et billede af det..

... jeg har mødt Pernille højmark i tivoli for 2 år siden ca. en veninde og ejg så hende flere gange, og til sidst spillede vi det der, hvor nogle mænd cykler rundt og man satser på et nummer, og vinder chokolade.. og d vi havde betalt, kom hun ind med en lille dreng og spillede også, og ejg vandt en stor pakke chokolade, og de vandt intet.. så snakkede vi lige lidt med hende..

... har "mødt" mads mikkelsen i tivoli, da jeg var på blå mandag i 2004. han var der med sinde børn, og vi stod i kø lige ag dem, og der var nogle unge, som ikke ville lade ham være. de blev ved at sige grimme ting til ham og om ham.. ondt..

... har mødt hele brøndby fodbold holdet for mange år siden.. fik autografer af dem alle.. de var på min fars arbejde..

... har for nogle år siden mødt hele holdet igen, på en færge fra tyskland til danmark.. det var midt om natten, og det stormede, så det gyngede en del, så var lige ved at vælte ind i peter møller, tror jeg det var.. og vi sad lige ved siden af dem hele vejen.

... har været i praktik hos maibritt carter, monty roberts insturktør, i en hel uge, og det var bare rigtig sjovt. rigtig flink menneske..

... kender lotte friss, svømmer.. min far har arbejdet med hendes far, og jeg har spillet magnus og myggen med hende og søsteren.. måske kender i hende ikke, men hun sætter i øjeblikket både nordiske og danske rekorder i mange lø.. og hun har kvalificeret sig til OL næste år i 800 m og 400 m fri.. så der hører man nok om hende ( forresten svømmer hun hurtigere end de svømmere man hører om)

... har været til springkursus hos Tina Lund sidste år, det var da meget sjovt..

... stod på et tidspunkt i kø i en lille dagligbrus agtig butik i rørvig.. og vender mig om, hvor ejg så stirrer lige ind i hovedet på casper christensen og iben hjeile.. puhha, blev forskrækket..

... har boet skrådt over for en landsholds fodboldspiller på en campingplads i Italien (er ikke fodbold freak, så kender ikke navnene, og kan ikke huske hans, da det ikke sætter sig fast, npr det er uden for interese.)

og mener der er flere, men er ikke helt vågen kl. 01 om natten..

godnat...

Mvh.Krohne

Seriøs og øvet springrytter søger part
Se min præsentation for mere information

Nu med hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/stinepraest
0
0
Svar på denne tråd

glemte lige en ting..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 01:00
har næsten stødt ind i kira eggers, da hun kom op på mit arbejde, hvor hun skulle skrive autografer i hendes nye bog (arbejder i bog og idé) og ja, så ikke lige hun kom.. og havde jo travlt..

og kan sige, der blev næsten ikke solgt nogle bøger af hende, og efter ca 2o min gik hun op i vores frokost sture og ventede til der var gået en time (det avr det hun skulle være i butikken)

Mvh.Krohne

Seriøs og øvet springrytter søger part
Se min præsentation for mere information

Nu med hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/stinepraest
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 03:02

Jeg må indrømme at det der med kendte, har jeg det meget loose med.

Det sidste års tid, har jeg været med Magtens Korridorer rundt i landet.

Jeg har sovet ved dem, kørt deres tourbus og været med dem i studiet osv.

Dvs. en masse festivaler... osv.

Sidste år havde jeg dem med ude at ride, det var delme skægt!!

Sån ser Johan (forsangeren) ud på en Islænder... flere billeder findes på min hjemmeside.

Jeg har mødt stort set alle større danske musiknavne.

Nik og Jay synes jeg fx ik om, de er nogle overfladiske idioter.

Simon Kvamm er til tider rimelig snobbet.

Anders Matthesen er bare herlig.

Kim Larsen er ik så slem som jeg troede.

Simon jul er FOR sjov!!!

D-A-D som jeg for år tilbage, var kæmpe fan af.

Men efter jeg for alvor begyndte, at ta billeder af dem, ændrede det sig.

Laust Sonne (trommeslager) tilbeder jeg stadig, men han ved det ik

Ellers ville (hotel)festerne blive en underlige fornemmelse.

Har oss været til fest hos Stig Pedersen.

Jeg har taget billeder af Unite, med en Frieser.

Og en var gruppen var oppe og "ride"

Så det er gratis mad og drikke hver weekend

Længe leve backstage armbånd

Jeg snakker bla. med D-A-D, Magtens Korridorer og Dear.

Her en lille historie fra mig, fra det ville backstage-liv.

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

www.jessie-fotos.dk

Don't look back, just helpyourselfish...

0
0
Svar på denne tråd

Sidst så jeg Sussi og Leo
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 03:23
Men Nørdeleven mente, det var "Rollo og King", der gik rundt i vores supermarked. Desværre var Nørdemanden ikke med- han kan nemlig lide deres musik.
Ja, og så glemte de en pakke persillesmør, som jeg gik efter dem med. "hey- I glemte!"

Min familie har mødt dronningen mflr.

Og?

Jeg tror, at "kendte" vil være i fred.

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

tage og lissi
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 08:05

til fars 60 års fødselsdag.

dem kender i da " strigler og børster "

MVH.Berit

De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på

WWW.jlt-tinkere.dk

Se
De Dagda afkom 2007

0
0
Svar på denne tråd

kendte
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 08:34

jeg kender hele Lars Lilholt band - har stået på ski med dem de sidste mange år, og hold op hvor er de søde, Tom, gert og Lars er dem jeg snakker mest med,

Lars synes jeg har smukke øjne : )

så har jeg mødt Anders fogh på en ridelejr, min veninde som boede på stedets far kendte ham og han var på besøg og spise middag

Jason Watt og flere af racer kørerne.

ham tv værten fra fangerne på fortet,

jeg har set nøddesbo til efterskolernes musikfestival

~Tari~

Simba My Soulmate

~Karla - jov tak det' mig~

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan kan man
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 08:43

Få det at have set dem i Tivoli, til at have været tæt på ???

Det er derfor at det går i selv sving.

Illum

.

Og dæmonerne Krig, Terror og Ragnarok ;-)

.

0
0
Svar på denne tråd

tæt på
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 09:10

burde nok have været "snakket med" og jeg er rimelig ny her på hn og har ikke set sådan en tråd før, I må bære over med mig Det kan være at det er mig om et par år som tænker " åh nej ikke igen" sådan en tråd.

Den med Mads Mikkelsen i Ikea var rigtig god, tænk hvis du havde drønet ham ned Gry, han er altså bare for lækker!!

Ville gerne have været med på den ridetur Uniqs, det må have været sjovt.

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod og islændere.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

god dag
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 09:17

Jeg har mødt mange fra sportens verden til div. pris uddelinger. Har flere gange talt med Claus Borre i sportsnyhederne...flink mand. Ellers har jeg daglig omgang med Gert Bo Jacobsen, med hvem jeg er træner med, så træner jeg meget med Vinni Skovgaard som er proff. debutant. Har bokset en del med bl.a Mikke Kessler og mange andre fra bokseverdenen. Jeg har ikke mærket meget til, at de er kendte, men det er jo heller ikke så vigtigt i den daglige træning.

god dag Betina K

Stengårdens DSP'er - Smukke ponyer med både personlighed og talent!

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 09:31

Ih hvor er verden lille! :D

Jamen så kan jeg da også lige bidrage:

Jeg har drukket øl med medlem fra Travis ude bag Vega

Jeg har råbt af bassist og trommeslager fra Bloodhound Gang fordi de skubbede mig af vejen et helt offentligt sted

Jeg har ekspederet Erik Pejtersen (?) fra roomservice

Jeg har set ham den onde polak/russer/tjekker/whatever fra I Kina Spiser De Hunde, ham den skaldede med brillerne, jeg spurgte ham hvor Vuk var :D

Jeg har snakket med Dave Grohl fra Nirvana/Foo Fighters i to sek, så gav han mig en plektar og samtykkede med at RedHot Chili Peppers er et af de sejeste bands i verden

Jeg havde engang lovet mig selv at hvis jeg nogensinde så (arh hvad er det han hedder - en dansk sanger med rigtig ækle stirre øjne, en ældre herre med en meget speciel stemme HJÆÆÆLP) så ville jeg sparke ham for jeg kan ikke SNUPPE ham adadad. Men jeg så ham i Lyngby Storcenter engang og valgte at lade være! ;)

Mvh Bonnie

Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi

0
0
Svar på denne tråd

til ponytrav..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 09:46

Dengang jeg kørte ponytrav havde vi sådan noget der kaldtes showløb, hvor voksne(somregel) mennesker var ude og prøve at køre med ponyerne..

Ved ikke om der er nogen der kender Nicky og Ronni Pedersen? De er vidst motorcros kørere.. Han Nicky er vidst ret kendt :P Nå men jeg sku så vise ham hvordan man gjorde, og tilmed sad jeg i samme vogn(som kun havde et sæde :P ).

Det er vidst de eneste jeg har mødt tæt på og snakket med..

Skrev ANNE.

Med Lokka og Kashmir<3

0
0
Svar på denne tråd

en del musikere
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 09:49

mødte en del fra forskellige bands da jeg boede i London.. har siddet backstage og snakket med Westlife, A1, Blue.. Har hilst og snakket med nogle af fyrene fra Boyzone (anede ikke hvem de var før bagefter da min veninde fortalte mig det )... var backstage til en musikfestival i Hyde park hvor vi hilste på alle de spillende bands...

samt en spansk musikgruppe i Barcelona, hvor deres videooptagelse spærrede vejen for os og vi havde brug for hjælp til at finde en anden rute *S*

har mødt Anders Fogh på handelsskolen, og Poul Nyrup i Kastrup lufthavn...

Og så har jeg haft en lang snak med Rodrigo Pessoa et år han var på Vilhelmsborg...

derudover har jeg set en hel del kendte på gaden i London, men har ikke snakket med dem f.eks. Madonna

mvh

Mie

med Fadligt ox og Rixion kwpn!!!

jeg har mine holdninger og er ikke bange for at sige dem højt, men forsøger at undgå at støde folk!

0
0
Svar på denne tråd

uhadada.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 11:34

Hmm, jo det er efterhånden et par stykker.

Faktisk for et par dage siden, stod min mor og jeg på apoteket (man kunne ikke se noget for bare mennesker), så prikker min mor til mig og RÅBER! (hun troede selv hun talte lavt), SE MARIA! DET ER HAM DER THOMAS HELVEG. Spørg mig lige, om jeg var pinlig. Han kiggede helt vildt efter os da vi gik .

Så har jeg for nogen år siden været ved at køre Casper Christensen ned på min cykel Han vandrede lige ud på cykelstien uden at se sig for.

Åh ha, hvis øjne kunne dræbe

Så har jeg ved flere lejligheder snakket med Kim Larsen, da han jo tit kører rundt inde i gågaden på sin christiania cykel.

Så har jeg mødt Susanne Berdino (Hende der har cirkus Arena).

Derudover, Sofie Lassen-Kalhke, Nikolaj Kopernikus, Pia Kjærsgård, Bubber, Frank Hvam, Poul Nyrup og Amin Jensen.

Det var vist nogenlunde det?

Hilsen Maria.

Søger part i Odense, til 7-årig DV hoppe. Send en PB.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 11:48

Marianne Eihilt - flere gange gennem jobbet på shell + jeg har en kammerat der blir undervist af hende i dans

Fam. Cassøe - de bor ikk så langt væk, er rimelig gode venner med deres børn

Zindy Laursen - sneg mig back stage med en veninde

Kim Larsen - ^^^

Lars Lilholt - ^^

Lars Larsen - Min mor har arbejdet for ham

Tommy Kenter(staves?) - Mac D

Morten & Peter - Gennem jobbet på Mac D

Også har jeg mødt en masse flere :P

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:12

Bonnie- MON ikke det er Poul Dissing du snakker om? Han har da et irriterende udseende og irriterende stemme. (Derfor kan han såmænd være flink nok, det aner jeg intet om).

Har da forresten engang boet med en der senere deltog i tour de france- sammenbragte børn i ved.. Han var ret normal, bortset fra at han cyklede så meget..

Christina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:17
Christina - Jo, det er lige præcis ham! Han et mit store irritations'moment'! :D

Mvh Bonnie

0
0
Svar på denne tråd

Kendiser
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:19

hm...

Jeg har engang rendt ind i Lisbeth Dahl...

Så har jeg mødt Bubber da jeg var en lille splejs...

Så har jeg også mødt Pyrus og Candis (heltene)!

Dele af Brøndby foldboldhold

Fodbolddommer Kim Milton

Helle Thorning Smith

Nasar (staves)?

Prins Joakim render jeg ind i meget tit (bor i samme by som ham)

Alexandra har jeg også mødt...

De to små prinser

Og sidst, men ikke mindst, Roger Moore (gammel 007 agent fra James Bond) :-)

Mette

Hvad der ikke dræber dig,
gør dig kun stærkere...

*Westernsadel sælges*

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:20

Glemte lige Jacob Haugaard

Simon (toyota)

Mette

Hvad der ikke dræber dig,
gør dig kun stærkere...

*Westernsadel sælges*

0
0
Svar på denne tråd

Gwyneth Paltrow
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:45

For en del år siden arbejdede jeg i England (næremere betegnet Princess Risborough i High Wycombe) med film og tv-heste. Damen jeg arbejdede for Debbie Kaye havde haft heste med i flere film bla. Fornuft og Følelse og Emma (begge indspildninger).

Da jeg startede med at arbejde for Debbie filmede vi en serie der på det tidspunkt gik i engelsk tv, der hedder Bramwell og inden jeg rejste til DK igen gik vi så småt i gang med Shakespeare in Love med Gwyneth Paltrow og Emelda Jackson (hende der spiller tjenestepigen i filmen). Både Gwyneth Paltrow og Emelda Jackson er virkelig søde personer. Jeg mødte dem da de kom til rideundervisning i damesadel hos Debbie på Chestnuts farm.

Kloge Åge her tog selvfølgelig ingen billeder af dem, for ville jo ikke virke påtrængene , men har et par billeder af hestene i deres udstyr til filmen, som jeg nok skal prøve at finde frem.

Hestene i filmen hedder:

Gwyneth rider på skimlen Sid (som er et Andaluser kryds)

Emelda på en rød welsh cob der hedder George

og selveste Shakespeare (kan ikke lige huske hans rigtige navn) rider på frieseren Matthew.

I scenerne med friserne for vogn er der enspænderen Arga og 2 spænderne Matthew og Mark.

Arga og hans makker Ras (der brækkede benet mens jeg var der og blev slået ned ) havde begge været ejet af Prinsesse Diana's elsker Dodi Al Fayads far.

Ellers har jeg kørt i bus med Ove Sprogø massere af gange når jeg tog rute 34 til og fra hesten på amager.

Jesper Klein har jeg også mødt en del gange. Både på tanken når han tankede sin veteranbil og når han cyklede rundt på amager med ret ryg og store armsignaler så ingen kunne undgå at se dem

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:48
Sikke en spændende historie Trine, glæder mig til billeder! :D

Mvh Bonnie

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 12:54
Er man berømt fordi man har været med i en reklame for fyrfadsstager???

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 13:37

mødt lidt forskellige kendte.

Jeg har gået i skole med Jimmy, kan ikke lige huske hvad han hedder til efternavn(Åb's målmand) er ikke lige fodboldt fan.

Jeg var engang på studietur med Hg, til københavn, da vi var ude og se DR, snakkede jeg med en del af dem. (Kan ikke lige huske alle deres navne) men da vi skulle køre derfra igen og vi gik ud i vores bus, var der pludselig en masse spetakkel imellem pigerne nede bagi. Jeg gik ned for at kigge og der sad ham fra reklamerne (Ud af min butik) tror også han har været med i nogle film, kan ikke huske navnet.

Som i nok kan forstå går jeg ikke så meget op i det, men har da også danset om juletræ med candis og pyrus sammen med datteren.

Tror det var det, kan i hvertfalde ikke lige pt. komme i tanke om flere.

En mulig køreweekend for alle 3'er ponyer og æsler til sommer/efterår. se mere her.

Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle ponyer max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 13:39

Trine, jeg synes det var godt du ikke tog billeder- det var jo en ny situation for dem, og de er jo også kun mennesker. Synes det var fint de kunne ride i "fred".

Men spændende er det da- det var jo også i forretningsøjemed, og så kan jeg godt relatere til at snakke med folk man ikke kender..

Kom da lige i tanke om jeg også har interviewet Sidse Babett Knudsen, Paprika Steen og Suzanne Bier til premieren på "den eneste ene". Det var underligt..

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Åååå.. Hvor
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 13:44

Lever I dog super charmerende spændende liv...bliver ganske misundelig...

Mødte Sofie malker kassen i Vridsløselille statsfængsel...

Illum

.

Og dæmonerne Krig, Terror og Ragnarok ;-)

.

0
0
Svar på denne tråd

Altså for pokker
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 13:57

da illum, fik jo næsten kaffen galt i halsen...

Hvor får du det dog fra???

Belgisk varmblod- En hest med personlighed.

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 14:47

Jeg har aldrig set eller mødt en kendt i real life. Bor nok for langt ude på bøhlandet og kommer for lidt ud - og grubler nu lidt over, at jeg faktisk er glad for at jeg ikke er et kendt ansigt i lille DK. Det må være trælst at folk stopper op og glor på en.

De bedste hilsener

Tina

Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested

0
0
Svar på denne tråd

Kendte mennesker
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 14:50

Jeg ser kendte hver dag, flere gange om dagen, sådan er det når man bor på Frederiksberg

Kan slet ikke nævne alle dem jeg ofte ser, men Tim Christensen bor i min opgang

Maria

Søger lejelejlighed i Kbh., med tilladelse til kat.

Kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

ehm...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 14:53
serveret øl for Trentemøller for et par måneder siden. længere husker min hjerne ikke.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 15:02

Jeg har set mange kendte, men det er så også det.. hehe.. Har fået taget billede med Tonje Kjærdgaard(håndboldspiller) Også har jeg for mange år siden, spist sammen med Anja Andersen(tidl. håndboldspiller).. Jeg snakkede med hende, og fik taget billeder sammen med hende.. Den gang synes jeg jo det var rigtig fedt, men i dag kan jeg ikke lide hende.. hehehe...

Ellers har jeg snakket med mange beridere og sådan noget..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 15:03

Ved du hvad alleeycat, jeg tror nok du skal klare dig! Man KAN godt leve uden at der er kendte i ens liv. Og du har helt ret i det må være underligt at være "offentlig" på den måde at folk bare står og glor uhæmmet på en, eller kommer hen for at snakke som om man er bedste venner..

Havde engang en skør drøm om at jeg ville være kendt.. i dag vil jeg vist helst være så ukendt som muligt..

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Billeder fra England
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 15:55

Ja så måtte jeg på jagt efter billeder i gemmerne. Billederne er godt og vel 10 år gamle, og fra før jeg overhovedet anede hvad et digitalkamera var.

Men nu har jeg altså scannet et par stykker ind (kan faktisk slet ikke forstå at jeg har så lidt billeder der fra når nu jeg tænker på at jeg i dag sagtens kan fylde mit 1GB kort i mit digitalkamera på relativ kort tid.

Først George der får prøvet hans fine udstyr (damesadel) til Shakespeare in Love

Og fra den anden side (sammen med Ally jeg arbejdede sammen med).

Arga under en pause på indspilningen af Bramwell

Amos under indspilningen af Bramwell.

Hjemme på Chestnuts farm. Mig (godt nok i en meget meget tyndere udgave end i dag ) og Matthew (Shakespeare's hest). Og jo hesten er STOR!

Jeg kunne desværre ikke finde det foto jeg har af Matthew i hans kostume til Shakespeare in Love Så det må i lige tænke jer til

MVH Trine

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 16:27
Jeg har også stået lige ved siden af Ivan Basso og Lance Armstrong, pluds en masse andre cykelryttere.. hehe
0
0
Svar på denne tråd

god dag
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 16:33

MARIPOSA: tak for at du ville dele din historie og billeder med os. Det er da en god oplevelse du må have haft.

god dag Betina K

Stengårdens DSP'er - Smukke ponyer med både personlighed og talent!

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

øm haha.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 17:25

johan han da udtalt han er bange for heste, og lavet sangen "hesteluderen" men det er da et sjovt billede hihi xD

har selv mødt følgende xD

The Kissaway Trail.

Dronning Margrethe.

Martin og Ketil og Doctor pjuskebusk haha

Sigurd fra " Sigurds bjørnetime haha og en del andre børne stjerner xD

når ja og Julie fra Popstar, endda to gange - den ene gang fik jeg hendes autograf på hånden. (vi var i kbh i tivoli og hun var over at se sin far spille, ligesom os)

det var vist lige hvad jeg kan huske..

Det er nu bedst .. med en Hest ;D

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 19:59

alle dem, der er kendte og oprindeligt kommer fra Sønderborg, enten kender jeg (som at vi hilser på hinanden, når vi mødes) eller har jeg talt med...

Vi har i vores lille hjørne af Danmark opfostret så forskellige personer som Clemens (lille knægt fra Kegnæs...), Sune Wagner og Manoj fra ...? (hvad hedder bandet nu?) landholdsspiller Lars Christiansen og flere...

Om Sune og Clemens kan det nævnes at de begge startede deres karrierer til fester i cykelkælderen på "mit" gymnasie, da jeg gik der, to forskellige bands godt nok. Sune var dengang 3.g'er, Clemens måske 14 år gammel... Festerne blev arrangeret af byen "skamplet" L.Ron Harald, som dengang gik på hf samme sted... Jow-jow...

Og hvad jeg ellers har mødt af kendte og kongelige, det gider jeg næsten ikke remse op, men jeg har gjort rent efter en del af dem på byens bedste hotel i min tid som stuepige, ikke altid særligt lækkert - selvom man er kendt, kan man vel godt finde ud af at bruge en toiletbørste og fjerne kantsnegle, synes I ikke???

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:11
Trine - Tak for det, det var altså rigtig sjovt og spændende at se! :D

Mvh Bonnie

0
0
Svar på denne tråd

ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:13

har jo godt nok aldrig mødt manden...men min mands storesøster (halvsøster) hendes grankusine var (de er skilt nu)gift med ham den franske spring rytter som jeg ikke lige ved hvordan man staver til,men han hed vist noget med jean claude frankenberg...staves?

*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd

velbekommen
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:18

Bonnie: Velbekommen :D

Stengården: Ja det var faktisk en rigtig spændene oplevelse, og i dag er det jo lidt sjovt når jeg ser film hvor Debbie Kayes heste er med i :D

jeg blev jo inspireret af tråden og gik på jagt på nettet, og hovsa inden for de sidste 10 år har Debbie Kaye så fået en hjemmeside og sørme om der ikke er et billede af Matthew under galleriet som er fra indspildningerne af Shakespeare in Love. Og selvfølgelig måtte jeg da også lige sende en mail afsted til Debbie, som jeg i øvrigt boede hos da jeg var der.

www.debbiekaye.co.uk/index.htm

MVH Trine

0
0
Svar på denne tråd

Tjae.. Kendte..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 20:34

Da jeg var ca. 6 år mødte jeg Bamse Jørgensen (Bamses venner)..

Var inde og får hans autograf før han skulle spille til Vordingborg festuge

Har overrækt en 2. plads til en jokey efter et galpoløb på Klampenborg galopbane.. Ved ikke om han var kendt

Så har jeg fået en ½-1 times undervisning af Charlotte Lund.. I 2004 tror jeg det var..

Og så har jeg to gange i løbet af en aften været ved at gå ind i Michael Falck.. Men blev hevet til siden af en veninde hver gang.. Ikk godt når man går og sover

Kan ikke lige komme på flere lige nu..

Trine

Med pruhestene Mickey og Oliver <3<3
0
0
Svar på denne tråd

Kendte, øøh...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 22:42
Jeg vil ikke sige at jeg kender nogen "kendte", for det er jeg ret ligeglad med, men i en årrække, 3 eller 4 år, mødte jeg hver eneste sommer Prinsesse Benedikte

Det ene år stod jeg post på en spejderlejr hvor vi så kom på forsiden af lejravisen (Pigespejdernes Landslejr), med hånden i en spand hø og mig der ser lidt fåret ud.. De næste par somre, på en eller anden måde, var jeg altid placeret på diverse spejderlejre så jeg mødte hende / viste rundt... 4. sommer i træk kiggede hun længe på mig og sagde... "Dig har jeg da set hver sommer de sidste par år..." *GGG* (Vi er ikke mange spejdere i vores korps, så vores uniformer er nemme(re) at huske)

/Lene

Derfor beder jeg med tårer
Led den ind i mine årer
Så for dig kun hjertet banker
Så kun du i mine tanker,
er den dybe sammenhæng.
0
0
Svar på denne tråd

Kendte
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 23:03

Jeg har snakket med Jay fra Nik & Jay

Elsker Min Pruhbasse

<3 Kasino <3

Du Er Den Bedste <3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har arbejdet...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 23:29

på et pladestudie, hvor jeg gjorde rent og lavede mad til de kendte. Et lille privat sted, hvor de mange kendte især udenlandske elskede at være da de kunne gå ugenerte rundt.

Blandt de største jeg har lavet mad for/ryddet op for/og snakket med er George Michael og Elton John.

Og så har jeg engang ved en hotdogvogn i Chicago stået og bestilt en hotdog, imens kommer Kirsten Dunst (Spiderman's kæreste)og bestille en også. Snakkede ikke med hende, men jeg havde store øjne og tabte næsten mine pickles ned af mig

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har mødt/været i selskab med..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 23:53

Birthe Neumann og Paul Hûttel, da det er min fætters svigerforældre...de er rigtig søde og meget dejlige at være sammen med...så har jeg mødt Thomas Helmig et par gange i Veri centeret i Risskov, da vi boede ved Århus, og jeg har mødt Jesper Lohmann i Århus, han smilte bare så sødt og sagde "Hej"...så har jeg stået ved siden af Viggo Sommer fra "De nattergale" på Fatter Eskild i Århus...

mvh dibdab

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 01:52

...været tæt på kendte personer et par gange...

Der var engang Westlife var i DK og skulle holde koncert på Train, hvor en veninde havde skaffet billetter, og ville have mig med.

Jeg var ikke så vild med dem, men man siger vel ikke nej til en gratis koncertbillet

Om dagen var de i Fona i Århus og gav autografer, og min veninde jeg jeg stod i kø, i 2 timer...så 10 m før vi kunne komme ind, lukkede de, da drengene skulle videre...pænt nitten...

Men ligepludselig greb min veninde mig i hånden og stormede om til Fonas Bagindgang, hvor drengene 5 min efter kom ud.

Så kørte de, og så tog min veninde mig endnu engang i hånden, og stormede hele århus igennem, og ned til Train...samme sekundt kom bilen, og drengene steg ud...da var vi vel 1 m fra dem...

Jeg skulle også til Ungarn for en 3 år siden, hvor Anja Andersen stod i lufthavnen.

Så efter vi havde fløjet i et stykke tid, kom hun lige pludselig hen og satte sig ved siden af mig, på den anden side ad midtergangen...snakkede dog ikke med hende.

Så har jeg mailet med Steve Irwin ang. dyrepasser læreplads.

Mvh. Lykke

(o: Snart ejer af "I'm Gold and Dangerous"! :o)
Søde små rotteunger sælges i mange farvevarianter

Tilbydes: Portrættegninger af din hest eller yndlingshest laves

Billeder af nogle af mine tegnin

0
0
Svar på denne tråd

Glemte lige...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 02:01

...at tilføje at jeg også engang gik forbi Finn Nørbygaard inde i Århus gågade...Blev helt overrasket over hvor lille han egentlig er...

Kørte også engang i bus med Lotte Heise, som af en eller anden grund sad på en af de forreste rækker, og kiggede ned bagi det meste af turen...og ja...hun snakker lisså højt, og lisså hurtigt irl (hun havde vidst sine børn med).

Og så var jeg engang i Helsingør hvor jeg mødte ham der spiller faren i "Frække Frida" (ved ikke hvad han hedder), i et center...

Mvh. Lykke

0
0
Svar på denne tråd

Ooog...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 02:03

...har været ved at køre en af Stig Tøftings påfugle hanner ned på cykel. Den løb lige ud foran mig!

Det var først bagefter at jeg fandt ud af, at det var hans hus! Kunne lige se jeg havde ørt den over, og måtte ind og sige hvad der var sket hehe!

Mvh. Lykke

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 07:17

det med de kendte personer??? Er de ikke mennesker ligesom alle os andre??? Så hvorfor er de så spændende???

Ja jeg forstår det ganske enkelt ikk'!!

Men der kan skrives bøger om det jeg ikke forstår!

Annette

Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!

0
0
Svar på denne tråd

yeps - tit
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 07:44

og ofte, indenlandske som udenlandske,- fordi jeg arbejder i "branchen"

Og du har ret Annette - det er mennesker som alle andre og for det meste rager det mig en papand og jeg gider ikke at deltage, medmindre det er absolut nødvendigt.

Meeen når en lækkerbidsken som f.eks. Viggo Mortensen lander i VIP - rummet, så er jeg der også... :)

Hmmm...

KH:)

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

har kendt mange
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:08

Jeg har mødt og kendt en del kendte personer i mit efterhånden halvlange liv :-)

Bl.a den pt lidt berømte Ove Pedersen, træner for AGF. Ham har jeg gået i klasse med.

Desuden har jeg spillet sammen med Stig Rossen i hans unge dage i Kolding.

Niels Hausgård, Erik Grib... og andre troubadurer har jeg har jeg drukket godnat-øl med på et musikværtshus i Kolding hvor jeg arbejdede i en periode og ja, de er næsten helt almindelige mennesker som os andre.

Hestemalerier på Galleri Sandal

Jeg modtager også gerne bestillinger.

www.sitecenter.dk/familiensommersko

0
0
Svar på denne tråd

kendisser
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 09:52

ja de er bund og grund ligesom os andre. Misunder absolut ikke dres levestil. tænk at blive genkendt overalt. Defor spørger jeg aldrig om autograf, når jeg passere kendisser på gaden.

Jeg ekspedere jæventligt Allan Kuhn- assistent træner for Aab, Erik Just direktør for Aalborg Dh, har en enkelt gang ekspederet Jimmi Nielsen og hans kone- Jimmi er nu tidligere målmand i Aab. Derudover har jeg også ekspederet hende Anne, fra børne MGP. Og så har jeg gået forbi mange forskellige kendisser på gaden.

Hilsen Rikke Buus Pedersen

r.i.p Fru Lotte Jensen d. 4. feb. 2007 (hils amadeus)

0
0
Svar på denne tråd

Tæt på en kendt?
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 12:04

Ja, igår...

Var på kunstakademiets arkitektskole i går aftes og se Margrethe skolens Fashion Show.

Lige foran mig, på første række, sad Stig Rossen. Og jeg kan godt hilse og sige, at manden er pænt bredskuldret - jeg kunne ikke se en hujende fis

Så jeg måtte sidde og kaste hovedet fra side til side for at få et glimt af modellerne, hvilket resulterede i, at dem der sad bag mig, ikke kunne se noget for mig

Men det var nogle super dygtige piger - flot arbejde

Måske bliver nogle af dem kendte en dag og så har jeg jo allerede set dem

Håndopmadet nymfeparakit-unge søges...

0
0
Svar på denne tråd

ja lidt
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 12:38
kendte har jeg da mødt! remee, christina groth, daniel agger, brian nielsen, marie hecht,jytte abildstrøm,fin nørrebygård og sikkert flere, men det var lige dem jeg kunne komme på...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har været
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 13:01

fem milimeter fra at blive kørt over af Finn Nørbygaard i Højbjergkrydset v. Århus (jeg gav ham finngeren ved samme lejlighed!)

Og så er jeg i øvrigt næsten royal - jeg har nemlig solgt golfbolde og greencards til Prins Henrik og Joachim (tag den *LOL*) (Og Prebren Elkær forresten! Arbejdede på golfbanen v. Moesgaard!))

Da jeg var barn/teenager havde mine forældre restaurant. Der kom en hel del kendte. En dag jeg var i opvasken var det meste af det daværende Genlyd samlet, og jeg ville gerne se Gnags. Så under påskud af at skulle sætte noget på plads i baren lige overfor deres bord, trissede jeg ind, smugkiggede, trak en skuffe lidt for effektivt ud - den endte på gulvet med et dommedagsbrag! Jeg FLØJ ud i køkkenet igen og fik ikke set en dyt!!!

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

SULKY/VOGN STR. SHETLÆNDER KØBES

0
0
Svar på denne tråd

kendte...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 15:19

Tjoo har da mødt en del...

Kendte Jørgen Buckhøj (Mads Skjern fra Matador) ret godt, har bla en stak personlige breve fra ham. Han var en fantastisk person og var i højt humør til det sidste, hvor jeg besøgte ham på hosp. kort før han døde.

Har besøgt Jørgen på AmagerScenen da han var direktør der og mødte mange bla Susanne Breuning, Dario, Kai Løvring, Thomas Mørk (da han var ganske ung & nyudklækket skuespiller).

Har mødt Sanne Salomonsen ved flere lejligheder og Hanne Boel.

Har dated en stand-up´per kortvarigt hvor jeg bla mødte Michael Wulf og Omar... begge hujende morsomme i modsætning til kærestepotentialet :-P

Har i byen Mødt John Faxe... han stod i baren og så vigtig ud, så min veninde og jeg, underholdt - mest os selv tror jeg - i vores brandert.

Har snakket m. Claus Riskær v en reception.

Netop for nyelig har jeg været på castet til Anna Pihl - og mødt alle dem der er med der... og NEJ jeg røber ikke hvem der er med i de næste episoder. ;-)

også alle de andre man bare har set eller er stødt ind i...

0
0
Svar på denne tråd

hov glemte da
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 15:20
også lige de kongelige, dem har jeg været med til at pynte op til da jeg var i uddannelse som blomsterdekortaør, der skulle vi pynte en stald og udenomsarialet med blomsterdekortaioner. Hilste da også på Alexandra og Jorkim

Spændende arrangement for alle med interesse for dyr i Aalborg. se mere her

Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle ponyer max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 16:36

Når der blir sagt "tæt på", tænker jeg ik hvem man har set eller gået forbi, hmmm

For så sku jeg lave en 1 km lang liste!

Jo, de er ganske almindelige mennesker, men det finder man først ud af senere.

Hvis man er fan eller ser op til nogen, så er de for en, ik ganske alm. mennesker.

Eller hvis man bare er ganske uimponeret, over alt det der kendisræs.

Jeg er rigtig goe venner med Magtens Korridorer, men det startede med jeg hadede dem, og deres musik.

De første koncerter, stod jeg med ryggen til (de var opvarmning)

Jeg har aldrig været fan...

Men de er de mest fantastiske mennesker.

D-A-D var jeg super fan af, men de sidste 2 år har det ændret sig, i takt med mine gøremål ved deres koncerter.

Så i dag ville jeg aldrig får forhøjt puls, af at se dem - udenfor scenen.

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

www.jessie-fotos.dk

Don't look back, just helpyourselfish...

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 17:36

Og jeg er vist temmelig kedelig.. jeg har kun ekspederet Thorkild Tyrring og Erik peitersen i Matas, og hilst på Heidi fra Soap på et disko i Næstved, fordi en af mine venner kender hende.

Jessica: Hold da helt op, du oplever da noget hva

Du må være knalddygtig til dine jobs

Jeg kan hurtigt blive forblændet af at de er kendisser, så må jeg lige fortælle mig selv at de jo faktisk bare er mennesker ligesom alle os andre.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg står i Zoo
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 17:59

Jeg ekspidere i Zoo resauranternes gill og kiosker, og jeg har indtil videre haft et par skuespillere og et par tv værter og , dem jeg kan huske navnet på var Signe fre bønefjernsyn, og Mads Mikkelsen..

Ellers har jeg arbejdet for en tidligere svensk toprytter i england, og prøve arbejdet hos søstrene Lund..

Mange hilsner fra Holly Dolly

Jeg savner ham, min hvide prins, min skat.. Du vil altid være i mit hjerte! Elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

tjo...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 21:08

Kender da et par stykker, kendte og mindre kendte...

Har gået i børnehave+folkeskole med Daniel Agger.

Gik i folkeskole med Patrick der kom med i det der Fuel (popstars halløj)

Har lavet en film sammen med Danny Olsen (tror nok han spiller i esbjerg nu) da vi gik i folkeskole og havde film-uge...

Gik også i folkeskole med Linda Petersen (standupper og laver nogle programmer for dr1)

Kommer dagligt i kbh så man ser jo tit folk der er kendt for både det ene og det andet...

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

yujryjuryjuyr
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 22:33

Min oldemors grankusines fasters nieces onkels bedstemors fætters mors brors hund har leget med Statsministerens søsters farmors søns hund.

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider