Min sødeste heste passer igennem flere år, har fået hendes egen Hest (tillykke med det Katja) Men men hvad så med min hest Zitana som hun jo har redet trofast de sidste par år.
Jeg har haft Zitana i 10 år, fra hun var 2 år gammel. Hun er en rigtig hoppe, som respektere mennesket meget, men er hysterisk overfor andre heste, hun er hvad jeg vil kalde en føre hoppe af den gode slags. Jeg ved at jeg ikke selv får redet hende (dårligt helbred) Så er det svære - skal jeg sælge hende eller lade hende gå her som foldbums.
Hvis jeg sælger hende, får jeg bedre råd til min datters undervisning og ponyer.
Men jeg vil nok alle dage tænke på om hun har det godt nok.
Hvis jeg beholder hende vil jeg gå og få dårlig samvittighed over at hun bare står, jeg vil så prøve om jeg kan finde en ny passer, men vi ved jo alle herinde hvor svært det er og hvor skuffet man bliver når man endelig tror man har fundet en, og de så ikke er så pålidelige.
Øv den er bare svær, jeg har endag sågar overvejet om jeg skulle aflive hende, så ved jeg da at hun har det "godt" men hun er jo sund og rask - hun er jo bare en hoppe med H.
Jeg ved godt at der ikke er nogen herinde fra der kan beslutte for mig, men nogen gange hjælper det at få forskellige synsvinkler.