Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sikke en skønherlig dag i dag...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2007 14:21

For i dag blev dagen for en helt særlig fødselsdag.

Da jeg kom i stalden i morges for at fodre var det ikke længere blot en "damestald". Nix - for der - i hjørnet af boksen - der lå en uendeligt smuk gave til mig fra Finess. Den skønneste lille hingst!

En lille sløjfe var ikke nødvendigt - for hvem kan ønske sig en mere perfekt gave end en velskabt, stærk og livslysten, tro kopi af den skønneste hoppe?

Ja - sådan startede min dag - og hvilken skøn dag det er. Solen skinner - fuglene synger.

Hvilken perfekt dag - for et perfekt føl - at komme til verden på?

Jo jo - nok var han bestilt som en hoppe med masser af hvidt. Helst en blis og høje sokker - men aftegnene - dem har han glemt i farten - han fik kun en lav bagsok med sig - men pyt da...

Tilgengæld ligner han hans mor på en prik! Samme lyse røde farve med kobberskær - og samme søde udtryk. Han skal nok blive til noget - den lille!

Safemate som Finess var udstyret med synes ikke jeg skulle have forstyrret min nattesøvn - men pyt - for alt gik jo godt - og ihh - hvor er jeg forelsket i det bette skind!

Andre der nyder denne skønherlige mandag? Så del det med os andre...!?

Milla

Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej!
!
Nu med gårdens nye kronprinsesse - Frøsanggårds Grand Illusion!
0
0
Svar på denne tråd

ihhh hvor skønt
Forfatter: 
Dato:  18-06-2007 14:40

hvor lyder det bare skønt, og man må godt nok sige at din som ellers plejer være en kedelig mandag startede skønt for dig

Mange gange tillykke med en gave som kun kan komme fra gud

Håber vi kommer til at se nogle billeder...!

Endnu engang tillykke...!

<3-hilsen diana venbjerg

Min elskede Lukas døde d.1 sep. 2006 -du er savnet.

Mit nye lys er Kenzo McClaude se præsentation.

Også ejer af en ædel pølsehund, Trille.

♥Lukas & Trille ♥
♥og Kenzo ♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider