|
|
| Din mening om det famøse Myspace |
| Forfatter:  |
ACTION »IbenINSANE« |
| Dato:  |
18-06-2007 00:09 |
|
Ja, jeg vil gerne høre hvad folk synes om myspace sådan generelt. Er det noget i bruger? Kender til? hvad synes i om det derinde? Selv har jeg haft myspace utroligt længe og bruger det flittigt [www.myspace.com/theironiofdying]<-- - min profil Jeg har lært utroligt mange dejlige folk at kende derinde, blandt andet giver jeg også lidt myspace skylden for at mig og min nuværende dejlige kæreste er sammen. Men hvad synes i?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg kender INTET til Myspace 
M.V.H. RiderLykke  Se min HP her: www.lykkepoms.dk ..Man bliver ikke selv hvid fordi man sværter en anden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet? o:... |
ACTION »IbenINSANE« |
18-06-2007 00:25 |
|
HAr du ikke hørt om myspace heller? der har været en del om det i fjernsynet for tiden også : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit rum |
|
|
Jeg kender det og bruger det til at høre bands, overvejer også kraftigt at lave en profil der inde, så har jeg også et sted at offentliggøre mine sange når jeg får dem indspillet ordentligt. Men det er jo også et fint sted at få musikalske kontakter m.m. åbenbart  I øvrigt hyggeligt at se, at man ikke er den eneste der sent oppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det synes jeg da |
ACTION »IbenINSANE« |
18-06-2007 00:32 |
|
det synes jeg da helt klart du skulle gøre ja (: en af mine gode venner startede et solo projekt hvor han lavede noget musik og postede derinde, så fik han en englænder til at ligge noget skrig ind over og nu står de med en pladekontrakt (: Det er også et rigtigt dejligt sted til at snakke med folk bare. ja da : D jeg fik lovet kæresten at være vågen til de skulle afsted. Han skal på noget 5 dags tur i felten med hæren x.X
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAr du ikke hørt om myspace heller? |
|
|
Jow, en smule har man vel hørt..men har aldrig været derinde og ved ikke hvad der foregår der.. 
M.V.H. RiderLykke  Se min HP her: www.lykkepoms.dk ..Man bliver ikke selv hvid fordi man sværter en anden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er i hvert |
ACTION »IbenINSANE« |
18-06-2007 00:36 |
|
Jeg er i hvert fald glad for det derinde, det er virkelig godt hvis man vil skabe sig et internationalt netværk, og også bare til at høre musik og andet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er også en flittig bruger af myspace. Jeg har mødt en masse nye venner og har også kontakt med en veninde fra den virkelige verden derinde. Og så er jeg medlem af del grupper, som har mine interesser. Det er bare ærgeligt, at der foregår så meget "phishing" af profiler. Man burde kunne gøre noget mere for sikkerheden!
***** Snepony *****
If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg oprettede bruger igår, og så må vi se om det fanger mig, men skal lige lære at bruge det først 
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Myspace for eller imod? |
|
|
Jeg har ikke personligt selv været derinde eller noget, men kærestens søstre(tvillinger), lillebror og deres venner er meget derinde - gerne hele natten virker det som om. De har nu fået min kæreste med på det og han har en profil, men bruger ikke så meget tid på det - lidt mere i perioder. Så min erfaring med Myspace er ikke stor men der er mange bands og andre musik-interesseret derinde. Jeg ved dog jeg ikke ville være interesseret i at have en profil selv da jeg er mere til heste-nettet 
Hilsen Lene Får et lavet et maleri til den nyfødt, dåben eller barnefødselsdag se præsentation for tidligere malerier
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaeh... |
|
|
Jeg har en bruger derinde, men bruger den stortset aldrig. lytter musik derinde - specielt for at finde ud af hvad jeg skal lægge øre til på arbejdet (som iøvrigt også har en profil derinde)...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har.. |
Mette J |
18-06-2007 14:42 |
|
..ikke en bruger derinde, men jeg hører musik derfra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooppwoop |
|
|
Jeg er afhængig.
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes seriøst |
C-lectic-A |
18-06-2007 15:13 |
|
det er noget pjat - har aldrig brugt det og kommer heller ikke til det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
er da der inde  btw hvad gør du med hesten nu? skal han sælges? jeg er Josses veninde, så var bare lidt nysgerrig 
Sabrina & Cava akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fornuftigt (: |
ACTION »IbenINSANE« |
18-06-2007 20:01 |
|
Stinky: fornuftigt  Ja desværre =/ han blev sat til salg igår. Det var virkelig en skam med hendes ryg, jeg var for en gangs skyld tryg over at skulle låne ham til en når det var hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|