Jeg er ovenud boblende lykkelig og må simpelthen bare fortælle om en drøm, der er ved at gå i opfyldelse...
I et par år har jeg været fuldstændig vild med en pony i Tyskland, Validos Contrast. Han kan ses her.. --->
www.eurodressage.com/reports/shows/ 2004/04bundes/ rep_5yopony_validoscontrast.html. Så vidt jeg husker blev han vist bundeschampionatsvinder enten i 2005 eller 2006 og slog der i blandt den regerende Europamester Deinhard B.
Ved tilfældigheder kom jeg til at tale med Validos' ejere og efterfølgende gav de mig en invitation til at komme ned og se til dem og til Validos i Düsseldorf nu her på fredag. Nu har jeg så lige talt med Frau Lichtenberg, som ejer Validos, og hun bad mig pakke ridetøjet, fordi efter endt morgenmad hos dem skal jeg ud og ride på Validos!!
Det er helt fantastisk og jeg ved slet ikke, hvor jeg skal gøre af mig selv lige nu... Jeg er bange for, at jeg ikke får lukket et øje inden på fredag. Det er næsten at sammenligne med, hvis man fik en invitation til at prøve at ride BH Matine...
Og ja.. jeg har både video og kamera med. Når der er sådan et tilbud skal det også i den grad foreviges. Faktisk var jeg lige ved at sige nej tak, fordi tanken var lidt for skræmmende, men jeg får aldrig sådan et tilbud igen, så jeg gør det sgu!