Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Filmen om Jon
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:01
Ja, kæresten var ikke hjemme i aften og der var ikke andet i tv end Le mans, så jeg tænkte at jeg da lige kunne se den film som Jon har lavet. Det skal lige siges at jeg aldrig har været en stor fan af ham, men var lidt nysgerrig.
På filmen ser man en knægt som man ikke rigtig ved om man skal have ondt af eller hade. På den ene side er det da lidt synd for ham at han ikke er eller bliver andet end "jon fra popstars", men i filmen vil han så prøve at starte et skole projekt, men knægten vil bare have sin vilje og vil ikke høre på hvad de mere erfarne har at sige, så det ender med at projektet droppes. Der har jeg altså ikke ondt af ham, hvis det virkelig er det han vil, så må han da gå lidt på kompromis. Men Men når alt det her er sagt, så har han skrevet nogle danske sange og, tro det eller ej, så er de faktisk gode
Der er en smagsprøve på denne side: profile.myspace.com/ index.cfm?fuseaction=u...d=77998031

Henne

0
0
Svar på denne tråd

Synes det er tragisk...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:12

... synes det er synd for ham. Han er et godt eksempel på unge håbefulde teenagere der trækkes igennem pengemaskinen og er alene tilbage, når mediecirkuset forlader byen. Men sådan er det jo.

Synes i øvrigt det er sjovt med Popstars i DK, hvor mange af deres vindere har succes? Ligeledes med de andre musikprogrammer.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:23
Efter Jon fuldstændig overgearet overfaldt en nær ven af mig, har jeg ikke så dælens meget til overs for ham,.. ;)

T i l g i v e l s e B a n e r V e j F o r N y e S y n d e r
When you love someone
but it goes to waste
could it be worse?
Mia
0
0
Svar på denne tråd

Ang. Jon
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:25

Jeg tror nu mere, at Jons manglene succes er pga. den voldsepisode, der ramte ham. Ja, han var populær i starten, men det var i den yngre aldersgruppe (10-18/20 år?), og nu er der ikke mange af de yngre, der vil støtte op om en, der har smadret næsen på en anden!

Selv synes jeg, at han lavede noget OK musik, men det nye han kom ud med ramte mig ikke.

Og nej, jeg har ikke set filmen, og jeg har heller ikke tænkt mig at betale for at se, hvor ondt han har af sig selv..

Ditte

- nu med Rosita

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:27
Ved godt det ikke er en undskyldning, men en af grundene til at han kom i det slagsmål, var jo nok en kombination af stoffer og det at han ikke kan gå i fred på gaden...

Henne

0
0
Svar på denne tråd

TheOne...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:28

... der er der ellers gevaldigt mange i den aldergruppe, der støtter op om Niarn- og han brækkede næsen på en pige, men han er jo også "GaNgStA"

Vh Tine, som faktisk tit hører Niarn

0
0
Svar på denne tråd

Ang. Jon.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:33

Henne: Stofferne har han selv valgt at tage, så det er ikke en undskyldning. Og ang. ikke at kunne gå i fred, så burde han have regnet det ud inden popstars.

Tine: Ja, vi kan jo tage Niarn som et eksempel. Han lægger ikke skjul på, hvad han laver/har lavet ang, stoffer, vold osv. Fx indgår det også i hans sange. Nu vil jeg mene, at Jon i hans sange spiller mere "fin-fyr", hvorimod Niarn jo er "bad-guy". Så Niarns musik og handlinger passer sammen - jeg vil ikke mene, at Jons gør.

Efter hvad jeg mener, ville Jon da heller ikke tilstå dagen i starten? For det giver jo et meget værre syn på ham, når han havde gjort det med ikke ville tilstå!

Derimod tilstår Niarn stort set alt. xD

Han har lavet så meget, og han har aldrig lagt skjul på det.

Ditte

- nu med Rosita

0
0
Svar på denne tråd

TheOne
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:43
Jeg mener jo lige netop at stofferne ikke er en undskyldning, men mener bare at de kan være en grund til at han reagerede som han gjorde og ikke tilstod med det samme.
Havde en ven som var på stoffer og gik ned i byen og slog en anden mand ned med en flaske. Min ven anede ikke han havde gjort det før politiet stod udenfor hans dør...
Min pointe er, at der er en grund til alle handlinger og alle har lavet fejl i deres fortid, selv de allerbedste...
Synes ikka man skal dømme knægten på noget han har gjort og fortryder...

Henne

0
0
Svar på denne tråd

Nag. Jon.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:49

Henne: Undskyld, havde misforstået dit forrige svar. :)

Jamen det kan godt være, at det var stoffernes skyld, men det får ikke mig til at have et bedre syn på ham. Han har mistet min respekt i forvejen..

"Synes ikka man skal dømme knægten på noget han har gjort og fortryder."

Det vil næsten sige, at hvis jeg går ud og myrder nogle og derefter siger at jeg fortryder, så er det hele bare super godt?

- Måske lidt overdrevet, men man bliver jo nødt til at finde et perspektiv.

Ditte

- nu med Rosita

0
0
Svar på denne tråd

TheOne...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:53

... nej men hvis du laver sange om det og står ved det, så er det helt okay :-D

(kunne ikke lade vær, ved godt hvad du mener)

Godnat

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

Ang. Jon.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 00:56

Tine: Haha, nej selvfølgelig er handlingerne det ikke okay. ;)

Det, der er det gode, er, hvis personen vil stå inde for det, på trods af mange andre ting, og ikke lægger skjul på det. Niarn er jo et godt eksempel på at stå inde for de ting, han har gjort - han har så også lavet meget. ;)

Ja godnat, jeg må vidst også se at komme i seng. Jeg er ved at være træt af at forberede mig til eksamen, men der er heldigvis kun tre dage endnu inden sommerferien. :)

Ditte

- nu med Rosita

0
0
Svar på denne tråd

Jon fra popstars
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 10:17

Ja jeg ved da ikke hvad der er værst;

At lave vold og andet @!#$...

-at være stolt af det

-at skamme sig over det og prøve at få det til at lyde knap så slemt fordi man godt ved det er helt fucked up...

Jeg synes der er gået total jantelov over Jon. Folk har bare ville have ham ned med nakken fra start af.

Og ja -det er dumt han overfaldt en med en stegepande eller hvad det nu var. Men helt ærlig -hvilke unge fyre kan se sig fri og en slåskamp. Ikke mange tror jeg... Ikke at det skal godtgøre hans gerning.

0
0
Svar på denne tråd

joen prpstars
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 13:23

endnu et forsøg på et håbløst comeback fra døgnfluen

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

Ludwigsburg in der sommerferie!

vi knekker deg til sist

0
0
Svar på denne tråd

jon...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2007 09:26

jeg synes vi har set flere andre personer der godt har kunnet "overleve" at blive stjerne i tv, uden at blive voldelige narkomaner...

jeg tvivler ikke på at det sikkert har været svært for ham,- men det undskylder ingenting!

og hvis berømmelsen er et problem, fatter jeg ikke hvorfor han bliver ved at prøve at blive i rampelyset.

-og da jeg læste et interview med ham, hvor han i dybeste seriøsitet og selvhøjtidelighed mente at han da var den oplagte rådgiver til andre talenter,- og desuden ikke fattede at han ikke blev brugt noget mere,- ja der stod jeg helt af!!!

Sophiec

HUSK!!! hesten er et levende dyr,- ikke blot en ridemaskine!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider