Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Landsskuet (Rideprøver)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 16:31

Hej

Vi skal for første gang prøve at udstille på Landsskuet i år, og vi glæder os rigtig meget til at prøve det.

Men den gang vi bestilte tilmeldingspapire fik vi et fint brev med hvori der stod at der ville være besindighedsprøver, rideprøver og mønstringskonkurrence.

Der stod også hvad man skulle medbringe til Landsskuet og at der først kunne meldes til disse prøver på selve Landsskuet.

Ifølge dette brev ville de opdatre meget mere om disse prøver på Landsskuet hjemmeside løbende osv. , men det er tilsyneladene ikke sket.

Så er nu mit spørgsmål til Jer som er meget mere garvede i at udstille og deltage på Landsskuet, om prøverne er aflyst eller man bare ikke får mere information herom.???

Håber at få nogle gode svar

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gætte på
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 16:46

at informationen kommer senere på nettet eller at du kan blive oplyst om det i deres "stand" inde i stalden ved showhestene. For aflyst tror jeg bestemt ikke de er;)

SMEDEGAARDAVL.DK

DANSK OLDENBORG AVL

0
0
Svar på denne tråd

Ikke meget
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 08:17

Hejsa

Ja jeg høre lige igen om Der er nogen der ved mere om disse rideprøver.

Nu kan jeg da i hvert fald se de er på programmet til Landsskuet, men mere info har vi ikke fået omkring dem.

Jeg håber da der står mere når vi får kataloget en af de nærmeste dage.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Du kan finde programmet...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 14:45

... på landsskuets hjemmeside. Gå ind under dyreudstilling og scroll lidt ned. Midt i teksten om heste er der et link til information om hesteshow. Der ligger det.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

DM og Nordisk Mesterskab for Fjordheste, læs mere på www.fjordhest.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider