Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Flimren for øjnene
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:30

Hej HN´er

Jeg døjer afsindigt i perioder med flimren for øjnene og der hvor det flimre bliver mit syn sløret.

Kender i til det normalt kommer det sammen/ledsaget af en omgang hamrende hovedpine, men i tiden er det somom det kun er det flimren der er der.

Hvad er normal pulsen ca.? for min far har en blodtryksmåler hjemme og hans iger når det flimren kommer skal jeg prøve at tage mit blodtryk og det diastoliske og systoliske blodtryk er fint men syntes min puls er noget høj, den har de 2 gange jeg har målt (de 2 gange jeg har nået det hvor det flimren kom) været 99 og idag 88.

Skal lige siges når ikke at blive advaret inden det kommer.

VH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:33

tror det er migræne uden hovedpinen,men med aura.Det hjælper migræne medicin også på.

Dorte

Det god stil - at køre æsel med et smil
Har du set Donkey,Frans og Frits hjemmeside ?
0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:42

Jeg lider af det samme... Og det er det værste men kan blive udsat for.. Jeg kan slet ikke se noget når jeg får det. Og så begynder jeg at kaste op

Jeg har aldrig fået de der piller man kan få for det. Kan man købe dem på apoteket?

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:48

pillerne fås gennem lægen,der er forskellige slags,og sammen med lægen finder man frem til dem der vil kunne hjælpe på netop de symptomer du/i har.Hvis man har det virkeligt slemt,så hjælper en skud morfin i rumpen gevaldig.

Dorte.

Det god stil - at køre æsel med et smil
Har du set Donkey,Frans og Frits hjemmeside ?
0
0
Svar på denne tråd

Det hedder
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 01:36

øjenmigræne - og det behøver slet ikke at gøre ondt.

Men det er ganske ubehageligt, så det er jo ikke så mærkeligt at pulsen stiger

:-) fra NinA

Praktisk hverdagsargumentation, kævl og pjat :-D

>-o-<>-o-<

Lækre, sorte ridestøvler, håndsyede og

ualmindeligt pæne

- smalle skafter str. 38 sælges: 700 kr:

>-o-<>-o-<

0
0
Svar på denne tråd

husk på
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 09:45

det kan være andet som migrene har selv haft det og det var noget med mit syn p.g.a nogle piller jeg havde fået så kontakt din læge før du begynder at tænke på hvad det er kan nemlig være rigtig mange ting...

jette

den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig????

0
0
Svar på denne tråd

Jeg får ingen
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 11:35

piller overhovedet og de migræne piller de har givet mig er destrueret da jeg ikke selv kunne styre mit hovede og mundvand (HAHAHAHAHA)så det prøver man kun en gang.

VH Rikke

p.s tak for responsen

0
0
Svar på denne tråd

Det jeg gør...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 12:49

Jeg kan heller ikke tåle migrænepiller (så går jeg på lyserøde skyer), så det jeg gør er at tage nogle almindelige hovdpinepiller så snart at flimmeret begynder, så når jeg sjældent til selve migræne-smerten.

Hilsen Frieser Hanne
0
0
Svar på denne tråd

har det også
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 13:50

I forbindelse med mit piskesmæld begyndte jeg at få sådanne anfald, det er relateret til nakkemusklerne, og det kommer i forbindelse med overanstrengelse.

Jeg har også taget medicin for problemet, men det der hjælper allerbedst er at tage 1/2 liter vand med ind i stuen, lukke øjnene og stidde helt stille i ca 1/2 time.

efterflg. kan jeg godt mærke at jeg har haft hovedpine, men det er aftagende.

prøv det engang, men gå også til din læge, du skal bare huske at man ved at finde årsagen til problemt, kan stoppe processen uden medicin, eller med et minimum.

jette

0
0
Svar på denne tråd

min migræne starter
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 20:47

altid sådan., jeg bliver stiv/øm i nakker og får vild flimmer for øjene. så går der ca 30 /45 min så kommer der kvalmer og vild bankene hovedpine, migræne, jeg får kodein og imegram samt nogle stik piller for kvalme og opkast.har desvære døjet med det siden jeg var 6 år og er 32 idag. går btil keopraktor, og det har hjulped meget, mine anfal er nu sjællen, hvor de før kom hver uge til måned.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider