Jeg ved, at der har været mange tråde, men jeg har ikke kunnet finde nogle af dem igen, så jeg vil spørge jer derude om lidt hjælp.
Jeg vil gerne til England og arbejde. Desværre er mit engelsk ikke det bedste, men jeg er sikker på, at det kommer, det er jo ligesom eneste chance hvis man skal 'overleve'.
Jeg har fået lov til at give Labs et sabbatår, så det eneste jeg er bundet til lige nu er min lejlighed, men den siger jeg op pr 1. juli, ergo skal jeg helst have fundet et job inden 1. oktober. (hvis alt alligevel kikser har jeg et andet sted at bo efterfølgende).
Jeg har søgt på yardandgroom.com og på horseandhound.com, men synes det virker lidt uoverskueligt.
Hvad er regler mht mit ophold etc.? England er jo i EU, er det så bare at komme af sted, eller er der stadig noget jeg skal søge om? Og hvad med en bank? Kan jeg beholde min danske Nordea, og så bare hæve penge med mit visa?
Jeg skal gerne et sted hen hvor jeg får kost og logi, hest har jeg ikke med. Penge er ikke så vigtigt, det er mere oplevelsen. Som så mange andre kan jeg sådan lidt det hele hvad angår arbejdet med heste; spring, dressur, flette, alt arbejde i stalden etc.
Evt. nogen der kender nogen der kender nogen? Eller som bare kan hjælpe lidt med overstående?