Jeg blev for et par dage siden kontaktet af en "englænder" som ville købe en af hvalpene - Da jeg læste den første mail fra ham undrede jeg mig en lille smule over formuleringen af mailen - jeg synes at det var underligt, at han ikke spurgte til temprament, spurgte til forældre og forskellige andre ting, men jeg svarede ham, da pænt, fordi jeg da lige ville give ham en chance.
Da jeg modtog mail nummer 2 var jeg ikke længere i tvivl om, at der var noget HELT galt her, for han ville sende en person over med en check på 2200 euro, hvilket er mere end det dobbelte af hvad hvalpen koster, og så ville han jo åbenbart have at man skulle betale det overskydende beløb til ham - jeg synes jo at det virkede lidt mystisk, så derfor lavede jeg en googlesøgning på den mailadresse han havde oplyst, og frem på skærmen kommer der så advarsler om denne person, fra folk som ER blevet snydt af denne mand.
Jeg tør slet ikke tænke på, hvad han har gjort med de hvalpe, som det har lykkes ham at købe for falske checks.
Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne afsløre den idiot, så han kunne blive sat bag tremmer.