Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Falsk hundekøber på spil - ADVARSEL!
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 10:27

Jeg blev for et par dage siden kontaktet af en "englænder" som ville købe en af hvalpene - Da jeg læste den første mail fra ham undrede jeg mig en lille smule over formuleringen af mailen - jeg synes at det var underligt, at han ikke spurgte til temprament, spurgte til forældre og forskellige andre ting, men jeg svarede ham, da pænt, fordi jeg da lige ville give ham en chance.

Da jeg modtog mail nummer 2 var jeg ikke længere i tvivl om, at der var noget HELT galt her, for han ville sende en person over med en check på 2200 euro, hvilket er mere end det dobbelte af hvad hvalpen koster, og så ville han jo åbenbart have at man skulle betale det overskydende beløb til ham - jeg synes jo at det virkede lidt mystisk, så derfor lavede jeg en googlesøgning på den mailadresse han havde oplyst, og frem på skærmen kommer der så advarsler om denne person, fra folk som ER blevet snydt af denne mand.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad han har gjort med de hvalpe, som det har lykkes ham at købe for falske checks.

Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne afsløre den idiot, så han kunne blive sat bag tremmer.

4 hvalpe tilsalg klik her:

http://www.lhaghana.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Her er mail nr 1
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 10:31

Kom lige til at tænke på, at jeg kunne vise mailen fra "englænderen" her, så andre kan kende den, hvis de selv modtager den.

Jeg har slettet personens navn og mailadresse, da jeg vist nok ikke må vise den her:

Hello , I saw your advert on the internet and I am interested in the purchase of your Dog(Hunde). What is the final price in euros i will also like to see some photos ? My transporter will be coming over to your location to have the item inspected and picked up , as I am currently located in the uk . Please send me an email to XXX with the with the price in euros and some photos. Thank you . XXX XXX

0
0
Svar på denne tråd

Scammere
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 10:36

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad han har gjort med de hvalpe, som det har lykkes ham at købe for falske checks.

Ikke et klap. For de henter ingen dyr. Det er pengene de er interesseret i.

Der har været så mange mails i så mange år nu at det er utroligt nogen stadig hopper på dem.

Det er ikke nok at have viden, man må også anvende den.

Det er ikke nok at have ønsker, man må også sørge for at få dem opfyldt!

Johann Wolfgang von Goethe

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg fatter det heller ikke
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 11:07

Det undrer også mig, at der er nogen der hopper på det nummer, men IIIH hvor ville jeg gerne buste den idiot.

0
0
Svar på denne tråd

Hørte i radioen at det ikke
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:45

handler om "tingen" manden vil købe, men om at få pengene han betaler for meget retur, da check´sne er falske..

Mvh Gitte
Mor til Tera 2 år. +1

Jack D. (pinto ej kåret) tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd

Ja selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 21:43
Hvis checken var ægte var der jo ingen grund til at advare, især ikke når han ikke henter hvalpene ;-)

0
0
Svar på denne tråd

samme her.
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 10:14

Vi er også blevet kontaket af denne mand sidste år, fordi vi også ville sælge vores hovawart hvalp, vi syntes godt nok også det var meget underligt, så vi svarede ham ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Det er da
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 10:21

Det er da den samme der sender mails til dem der har heste til salg på MP. - Er det ikke? Formuleringen er jo næsten den samme.

Jeg svarede ham tilbage at han skulle vide at størstedelen af HN var klar over hvad han havde gang i - og så skrev jeg at han altid var velkommen til at skrive hvis han var til kinky 6 ;-D

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

Dejlig araberhoppe søger nyt hjem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider