Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Få km fra Farum...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 15:14

Hej Alle Sammen...

Det er godt nok ved at være årtier siden jeg sidst har skrevet et indlæg herinde...

Men nu er jeg i den situation, at jeg flytter hjemmefra om 4 uger. Jeg tager hele vejen fra Skive til Nordsjælland!

I den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide, om det evt. skulle være nogle springglade mennesker herinde, som til dagligt har sin hest stående i og omkring Farum.

Jeg flytter nemlig pga. arbejde, som jeg har fået i en dressurstald, men eftersom jeg er springrytter ville jeg være meget ked af at skulle undvære dette.

Så hvis I er nogle derude, som har hest i nærheden af Bregnerødgård og som springer, så må I meget gerne give lyd fra jer!

Håber ikke jeg viser mig at være den eneste springrytter i miles omkreds når jeg kommer derover :D

Gitte, Lucky og Charmartin
Den magiske trio
:-D

Man skal ikke skue hesten på hårene...Den kunne jo gå hen og blive klippet...

;-D

Mangler du opstaldning?

Team Bilstrup er stedet med de mange ridemuligheder!!

0
0
Svar på denne tråd

min veninde
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 17:01
Min veninde (hedder "schone" herinde) bor under 1 km fra Bregnerødgård, hun rider millitery på sin varmlods vallak.

+++++++++++++++++++++++++++++++

LOUISE

Jeg savner dig Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte!

DEN LYKKELIGE EJER AF

HAFLINGEREN

WONDER

0
0
Svar på denne tråd

farum værløse rideklub
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 17:58

Jeg ved at på farum-værløse der er de i hvert fald springglade. Ejerne Jes Madsen og Gitte Jensen springer begge eller har gjort samt startet stævner. Jes Madsen underviser også i springning så vidt jeg ved. Men du kan jo evt gå ind og kigge på deres hjemmeside

http://www.vaerloeserideklub.dk/

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

0
0
Svar på denne tråd

STRK og HGR
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 18:04

ligger begge 2 lige i nærheden http://www.hgr.dk/ og http://www.stutsborg.dk/ STRK har vist springning om torsdagen og HGR om tirsdagen.

Mie

0
0
Svar på denne tråd

hej gitte
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 19:16

Ja saa sidder man lige en dag og hygge kigger paa HN (hvor jeg egentlig skulle vaere igang med at laese til eksamen). Ogsaa falder man da lige over et indlaeg fra dig.

Hvordan gaar det ellers med dig?

Fedt du skal flytte til sjaelland, farum er jo omkring 10mins koersel fra hvor jeg boede i danmark.

>>Cathrine<<
Med Roose og Shiv
Life is what you make it!!
-Direkte fra Holland-

Super springpony saelges SEE- heste.dyregalleri.dk/h...sp?ID=4956

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:02

Hey

Jeg har min hest stående lidt længere nede på samme vej. Jeg er springrytter og vi er et par stykker der springer på samme gård (de andre rider mere hyggespring). Rider undervisning en gang om ugen. Rider pt LB men skulle gerne derop af.

Håber du falder godt til i denne her enden af landet. Kom forbi en dag hvis du har lyst...

Lena

0
0
Svar på denne tråd

greyesy
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:11

Jeg har min hest stående samme sted som Lena86, men dog er jeg ikke meget for springning ;)

Men Bregnerødgård er absolut ikke et dårligt sted :)

NY lækker OS-trense sælges!
Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
0
0
Svar på denne tråd

00000000
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 12:45

Charlotte ♣Chico♣ og mie h: Tak for de forskellige links!

Har været inde forbi dem alle for at tjekke priser og sådan!

Cathrine: Det går rigtig godt! Er så tæt på at være færdig med skolen og så smutter jeg jo rimelig hurtigt derefter! Det bliver noget af en oplevelse Charmartin og jeg får ved at flytte derover! Håber han kan klare de fine forhold ;D Vi er jo vant til meget mindre. Hvordan går det nede ved dig?

Lena86 og Catzelil: Det lyder lækkert, at der også er andre i nærheden! Er hovedsaglig springrytter pga. en skade som gør dressur lidt besværligt... Men Astrid Gemal stiller sig til rådighed når vi kommer derover og så må vi se! Men vil helst ikke undvære det sjove ;D Der er vel en grund til at man forguder sin plantage herhjemme med 30 naturspring!!

Den magiske trio

;-D

Mangler du opstaldning?

0
0
Svar på denne tråd

oveerskrift
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 13:46

Der er også Birkerød Rideforening - www.b-r-f.dk

Jeg har selv min pony stående på BRF, og de fleste dernede er faktisk springryttere :)

© Zenta & Dino Dynamit ©

'Ridning er ikke en sport, men en sygdom

- når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 11:12
Tusind tak for endnu et link, som jeg kan sidde og nærstudere!

Den magiske trio

;-D

Mangler du opstaldning?

0
0
Svar på denne tråd

Links'ene
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 12:29

Er der nogen her på HN, som har personlig erfaring med eksempelvis springundervisningen på et eller flere af disse steder, som jeg er blevet givet links til?

Har selv været ved at kigge lidt på de forskellige, men det kunne være meget rart evt. at høre om folks erfaringer med stederne...

Den magiske trio

;-D

Mangler du opstaldning?

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 12:42
Jeg har min hest på Stutsborg, rigtig lækkert sted med rigtig gode faseliteter og god undervisning. Der er spring for hestene om torsdagen hvor ejerene underviser, og der bliver man-fredag undervist i dressur ved carsten vesterskov ;-)

Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 14:49

Jeg har for ikke så længe siden prøvet at opdrive noget springundervisning. Farum-værløse har IKKE plads og stutsborg har slet ikke plads. Birkerød har måske, men jeg har bare andre dårlige erfaringer derfra så er ikke lige et hit hos mig. Dog har de en utrolig dygtig og rar berider som underviser, ingen ting der.

Hrg ved jeg ikke med, men skal til stævne derude på onsdag om en uge, så kan prøve at høre...

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har i hvert fald oplevet det meget svært at komme ind overhovedet nogle steder med mindre man vil køre langt efter det.(bare få ridehuskort). Tror der er ret meget pres på alt vdr heste i nordsjælland for det er det samme med smede osv de tager heller ikke flere kunder ind mange af dem. I hvert fald hvad jeg har oplevet.

Lena

0
0
Svar på denne tråd

springer ikke
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 15:36

men har hest(2 år -derfor springer jeg ikke ) i slangerup tæt på farum og ikke langt fra Bregnerødgård hvilket er et super lækkert sted Håber du bliver glad for det

<3-hilsen diana venbjerg

Min elskede Lukas døde d.1 sep. 2006 -du er savnet.

Mit nye lys er Kenzo McClaude se præsentation.

Også ejer af en ædel pølsehund, Trille.

♥Lukas & Trille ♥
♥og Kenzo ♥

0
0
Svar på denne tråd

Undervisning...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 17:10

Lena86: Tak for prej'et... Ved ikke helt hvad det evt bliver til med springundervisning, men det kan selvfølgelig også være det er nemmere at finde ud af når jeg kommer derover... Herhjemme plejer jeg at få springundervisning af min kusine, som jeg har købt hesten af... Men benzinpengene (som jeg plejer at betale for hende) bliver nu nok lidt for meget hvis hun skulle til at køre helt til Bregnerødgård...

Nu er der kun 3,5 uge tilbage i det jyske... Det er lidt underligt at tænke på... :S

Den magiske trio

;-D

Mangler du opstaldning?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider