Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ihhh hvor trist...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 13:44

ihhh hvor er det trist...

når jeg lufter min lille hund møder vi tit en gammel mand der lufter sin lille pudel... idag mødte jeg ham så uden hund... han var på vej op til dyrlægen hvor hunden havde været natten over.. den skulle aflives da den var meget syg af kræft og dyrlægen kunne ikke gøre mere for den...

den gamle mand begyndte bare at græde og der stod jeg...

trøstede og sagde at sådan er det jo med dyr; man bliver så glade for dem, og det er jo aldrig sjovt når man skal sige farvel... jeg ville så gerne kunnet havde sagt noget der bare kunne hjælpe ham lidt, men ved jo hvor svært det er at trøste nogen der skal have aflivet et dyr...

tror den hund betød ALT for den mand... han bor helt alene og hans kone er død...

I' m me.... and I'm perfect...

Gammelt KARLEKAMMER SKAB KØBES...

0
0
Svar på denne tråd

Åh hvor synd...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 14:27

Det er bare så synd, når et ældre menneske har knyttet sig stærkt til en hund, og den så må drage herfra...

Jeg kom selv for skade en dag, at spørge til en dames hund... den var død nogle dage før. Uha det er grimt, for hun græd også, det gjorde bare SÅ ondt på hende.

Jet trøster mig med, at den hun må have været super elsket og haft et godt liv. Heldigvis har hunden det godt, det er altid dem som overlever som har det slemt...

En hilsen fra Vibeke, højt fra Nord, hvor solen skinner

http://www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider