Ja, som overskriften siger, er jeg blevet herre solbrændt! 
I går tog jeg til stranden ved 10 tiden. Helt alene.. Men det var nu hyggeligt nok at ligge der og slappe af.
Jeg havde taget et par blade, musik på telefonen og selvfølgelig solcreme faktor 20 med
Og så var der ellers dømt badetur og solbadning for alle pengene...
Jeg smurte mig godt ind i solcreme, og lagde mig til at læse bladene.. Total lækkert vejr! Bare træls man ligger så tæt, at folk næsten ligger på ens håndklæde
Og at de træder på det så det blir fyldt med sand!
Nåh, jeg ville så lige høre lidt musik, og lagde mig på ryggen for at ta lidt sol på min blege mave
Men jeg faldt i søvn, og vågnede efter en time
Jeg havde da fået lidt farve, og var lidt brændt. Men ikke noget særligt... Så gik jeg ud og tog mig en svømmetur i det dejlig kølige vand 
Jeg troede så at min solcreme var vandfast, og lagde min på maven for at få lidt sol på ryggen da jeg havde badet... Og jeg faldt i søvn igen!!! I 1 time!!
Da jeg vågnede var jeg fuldstændig brændt på mine ben og på ryggen
Jeg havde så ondt at jeg kunne ha sat mig til at græde... Troede jo at min solcreme stadig beskyttede mig mod solen... Men nej... Der sad et ungt par ved siden af mig hele dagen, og da jeg vågnede anden gang sad de og grinede og sagde: " du er da godt nok blevet brændt imens du sov, hva" .. Ja tak! I kunne ikke lige ha prikket til mig da I vidste jeg sov, og begyndte at ligne en rød postkasse?! 
Jeg har aldrig i mit liv været så brændt, som jeg er nu... Jeg kan ikke holde ud at ha tøj på, og har været i iskoldt bad 117 gange i dag
Jeg har været nede på apoteket og købe noget mod sådan noget skoldning.. Men shi* hvor gør det dog ondt...
Havde jeg siddet ved siden af nogen der var faldet i søvn i solen på den måde havde jeg altså vækket dem!
Hva med jer, havde I ikke vækket personen?