Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godherlig morgen her fra mig
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 07:43

Ja så har i mig tilbage igen på HN.

Efter et par meget aktive og varme dage på roskilde dyrskue, ja så er vi igen hjemme på gården.

Herman ( hans) hygger sig med sine damer på folden og fik i nat lov at sove ude sammen emd dem.

Var lige før ude og sige god morgen til dem alle, men herman, niks, han ville ikke med ned til hegnet, stod oppe på folden og snork sov og det er ham vel undt, for at være på roskidle dyrskue plads, fra torsdag middag og til søndag aften, ja det tærer på kræfterne.

Herman(hans) og lisa gjorde det knagmer godt. Han var en super hest at ha med, ikke bange for noget som helst og ikke engang barnevogne og mange tusinde mennesker, kunne slå ham ud af kurs. Brølende tyre niks, det var da ikke noget at være bange for og kanonen som blev affyrte to gange i pirat indslaget, jamne det var han da lige glad med. så han er en super hest at ha med til sådan noget show.

De Dv folk der stod for dv`s deltagelse i pirat showet havde bare styr på det, og alt forgik til UG. Takker for de fine sponser ting fra dv. Flot underlag og super dressurgamacher, det er er dejligt at Dv støtter op om dem af deres medlemmer, som gider bruge tid og kræfter på sådan et show.

I år havde jeg jo selv fådet æren, af at være med som statist og rendte rundt som spring flag bærer. Vi i den gruppe, havde det herligt og fik jo æren af at opleve det hele på meget tæt hold.

Alle dagene gik det bare rigtigt godt med vores pirat show.

48 heste og ponyer, på banen og tre gange så mange hjælpere, som både på og uden for banen, havde gjort det muligt at lave sådan et stort indslag.

Ja vi var mange og man følte virkeligt at alle gjorde deres bedste hele tiden. Tak for en fed oplevelse og glæder mig til at møde jer alle til store heste dag.

Mange herlige oplevelser har jeg at se tilbage på og komiske ting, som feks når man iført sit pirat tøj og sminket med store åbne sår, gik ned igennem menneske myldret. ihh, hvor var det bare hylende sjovt, når folk opdage mig.

Små børn med åben mund, der bare var benovet over at møde en levende pirat, det gav bare endnu mere lyst til at spille med i det hele.

Midt i menneske mydlret, kunne man så møde en af de andre pirater og så blev der ellers udkæmpet en drabeligt kamp med svær og klinge. Til stor morskab for tilskuerne.

Solen stod højt alle dagene og varmen var ulidelig for både dyr og mennesker. Flere af kostumerne, var ikke ligefrem det man normalt iklæder sig på sådan en varm sommerdag. Gummi masker, parykker og store hatte, varme jakker og støvler, sminke som klistrede sig til kroppen og kløede helt vildt, men alligevel var alle i godt humør og lave et kanont show.

Men bare rolig folkens, piraterne vender tilbage, det er ikke det sidste i har set fra os.

Så nu sidder jeg her. Øm i ben og resten af kroppen, mættet med en masse gode oplevelser, som jeg kan leve højt på længe.

Campingvognen er tømt, men trænger lige til en rengøring.

Vaskehuset er fyldt med tøj, der trænger til vask og sadel rummet bugner af alle de mange indkøb, man slet ikke kunne lade være med at købe.

Herman(hans) skal ha nogle rolige dage med afslapning og god pleje, for han gjorde det bare godt .

Glæder mig til at se, alle de billeder i dygtige hnèr, har taget af vores show, for når man selv er med i showet, er det jo ikke så nemt selv at tage billeder.

Hilsen en meget træt pirat, som lige lader masken falde indtil nærste show.

IMC.
Mangler du wrap høstet i 2007
kontakt mig for mere indfo.
0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 07:59

Dejlig forfriskende indlæg , det lyder som en kanon tur.

Mvh Marianne

Kombi sadel søges - 16 tommer med medium bom, kilepuder og bom uden for meget svej. Gerne en Trainers, stubben, kieffer el andet med uldstoppning.

0
0
Svar på denne tråd

jeg var kun
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 08:03

i Roskilde lørdag fra ca 1500 til 2100, og jeg ved hvor træt jeg var, da jeg kom hjem!

I må da være helt bevidstløse af træthed!

Jeg så desværre ikke jeres show, men ledte pænt efter den populærer herman...Hvilket desværre ikke havde held med

Det var godt at høre, at i havde nogle gode dage i Roskilde. Jeg syntes ihvertfald det var ligeså hyggeligt som da jeg var barn!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Så er vi åbnet! Kig ind.

0
0
Svar på denne tråd

rigtig godt gået!!!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 08:12

I har vist givet jeres til en uforglemmelig weekend!!!

Lyder til at det har været alletiders oplevelse ;O)

Rigtig god uge til Herman og dig...

Rikke Kargo
0
0
Svar på denne tråd

ja dte var en oplevelse at være med.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 09:04

Gemalen var så sød, at købe en af de der massage puder til mig, så idag skal jeg hygge mig med at få massage.

Massage puden fik jo bevist om fredagen at den var super.

Vågnede i camlingvognen med hold i nakken, men efter et besøg i boden der solgte disse elektriske massage puder, og en hyggelig afslappen 1/2 time i en stol, med denne vidunderlige massage puse, ja så var dagen reddet.

Herman, fik også lidt godt med hjem. Nemlig den rigitge gode rygvarmer fra back on track. så den skal ha ha glæde af frem over.

Longepisk, longeline i bomuld, en masse træktove, nye grimer og plejeprodukter til hele staldens bestand af heste og mit højeste ønkse, som gemalen opfyldte for mig. Nemlig en gave der bestod af et sort klassisk hovedtøj og dertil hørende s-kandarbid.

Vi fik en rigtig god vejledning fra klassisk.dk. som også var der med en bod. jeg fik samtidgti kigget lidt på deres sadler og er slet ikke i tvivl om at det skal spares penge sammen, til sådan en lækker sag.

IMC.
Mangler du wrap høstet i 2007
kontakt mig for mere indfo.
0
0
Svar på denne tråd

velkommen hjem:D
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 09:04

Velkommen hjem Inger.. Endelig kom dit indlæg som jeg har savnet:D

Ja, jeg var jo nede forbi Herman et par gange for at finde jer, og jeg fandt da også Lisa til sidst:D

Desværre skulle min veninde være hjemme om aften, og samtidig var vi total stegte og ville gerne hjem da kl. var lidt i fire. Så desværre så vi ikke jeres show:( Så jeg venter med glæde på alle billedene derfra:D

Fortsat god dag Inger:D

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

www.nazal.webbyen.dk

designet af Cecilie (Chaos)

0
0
Svar på denne tråd

Stolt, ja det kender jeg...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 09:40

Jeg må sige at jeg er virkeligt imponeret over Piratshowet. Det er det bedste hesteshow jeg nogensinde har set(og det siger ikke så lidt). Jeg var så heldig at vi i to show ikke red det samme show som jer, så jeg fik lov at se det. FANTASTISK...

Jeg selv red med i Knabstruppershowet, og jeg er ligeså stolt af Sebastian, som i er af Herman.

Han kom også godt hjem, og han var lykkelig, han spænede rundt og undersøgte om alt var som det skulle være, inden det stod på fortælling til de andre heste i løsdriften, og det er jo ikke så lidt han har oplevet...

Jeg er også træt, men det kan ikke hjælpe noget, for jeg har lidt opgaver der skal være færdige... GAB... ZZzzz...

Fotograf søges til roskilde dyrskue

LLPHOTO.DK
- opdateret med "Cirkus og dressur" og "stuntshow" fra Herning
Sebastians hjemmeside | Dinahs mindeside | På Pletten

The strong one, is the one, who will not let th
0
0
Svar på denne tråd

Jeg så Herman
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 09:53

men intet show eller ejermænd til denne skønne mule (hvad tid var showet lørdag?).

Han stod og kiggede nysgerrigt i stalden, og ville gerne aes :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hyggeligt...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 10:59

... både med piratberetning og en morgentråd :-)

Glæder mig til at se billederne.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Deltag i konkurrencen på vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 11:07

og sikke en lang og god weekend det var, som dog har tæret godt på kræfterne.

Jeg var afsted med min veninde og hendes 2-års frederiksborg, som ligesom jeres Herman tog virvaren med ophøjet ro. Men hun var godt nok glad for at komme hjem til vennerne i løsdriften i går aftes.

Vi fik også set jer pirater et par gange, og jeg må jo indrømme at det er en dejlig hest Lisa har.

I dag står den så på afslapning efter nogle hårde dage

- Helene

Et smil er den korteste vej mellem to mennesker
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider