Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg keder mig, keder mig...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 13:45

...og keder mig og grunden til det er VARMEN!!!

Føj den lede hankat der er lummert her i lille Danmark.

Ville give min højre hånd for en ordentlig tordenbyge så luften kan blive renset for der er da godt nok en der har slugt al ilten

Ville egentlig MEGET gerne have gjort rent og ryddet lidt om, men orker ikke at flytte mig fra pc'en da der er for lummert til at lave noget som helst.

Ihh guder hvor jeg glæder mig til i aften hvor det er til at være her igen

Mvh Nina Nielsen

*Ejer af Funder Nørhedes Rasmine*

7/8 renavlet KNN føl sælges! Født d. 21/5 07. M: Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 F: Max Højgård KNN 157

Venter skovkatte killinger ca 13/7 !

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 14:11

Det er edderdælme varmt nu. Jeg ligger ude i haven, skiftevis sol og skygge. GODT med solcreme og vand... er ved at læse til eksamen. Og ind i mellem smutter jeg lige ud til Tulle og vande hende lidt ;D Må være et kønt syn, men hun går uden skygge lige pt., og skulle jo nødigt få det for varmt :) Heldigvis er hun sød til at drikke vand, så jeg er ikke så bekymret.

Men ja, det er lige varmt nok..og lummert - det er jo det trælse ved vores sommer, synes jeg.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

(... Jaja, og Plethesten & Rejsemissen selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

0
0
Svar på denne tråd

Samme her...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 14:19

Jeg tusser lidt rundt indendørs og orker ikke at gå ud i varmen.

Jeg skal føde på tirsdag, så jeg føler mig som en svedig flodhest med vand i hele kroppen. Mine hænder ligner "Anna og Lotte´s" fra børnetimen og fødderne ligner en gummihandske der er pustet for hårdt op...

Dagen går med tøjvask og rengøring. Hestene skulle gerne have en strigletur, så de kan klare sig et par dage, men det må vente til i aften når det bliver køligere og manden er hjemme så jeg kan dirigere rundt med ham.

Heldigvis bor vi et gammelt kampestens hus, så der er dejligt køligt indendørs.

Om lidt hælder jeg hjemmelavet hyldeblomstdrik på flasker, så mon ikke jeg skulle ha´en forfriskning med isklumper?

Du er velkommen Nina? laver gerne et glas mere...

Pigetøj str.50-62 sælges

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

også her...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 14:24

Herhjemme sidder jeg også bare og stener og orker heller ikke og lave noget.

Manden ligger på halvsover skiftevis på sofaen og i sengen. han er syg så han ligger med hovedet i en spand hele tiden :(

Vi har heldigvis en nogenlunde temperatur i lejligheden lige nu. Alle vinduer og altandøren står så meget åbne som de kan uden at Terkel kan komme ud og blæserne kører på højtryk..

Om lidt bliver jeg hentet af min veninde. Vi skal ud og ride og bagefter ud og kigge på en stald... Puha sveder allerede ved tanken om at skulle udenfor...

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
♥ MaRiScA ♥
.
Part søges til Marisca
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ligger..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 14:38

... også bare i min seng og ser film med alle vinduer åbne og en blæser på højtryk, for at få noget gennemtræk.

Men det virker ikke rigtig, så tror snart jeg smutter ned og hopper i havnen ;D

Det havnebad er simpelthen det bedste ved at bo på Islands Brygge om sommeren!!! Så køligt og dejligt..

Afsted med mig!

// Amanda
At jeg er universets midte er ingen hazarderet dom.
Jeg slutter mig rent logisk til det, for resten er jo udenom!

Til Ramses:

Jeg elsker dig stadig min egen.

Glemmer dig aldrig! <3

0
0
Svar på denne tråd

God idé Warlo...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 14:49

naboen har en stor sø i haven, den snupper jeg!!

Det kan da godt være de flytter hvis jeg, højgravid, plasker rundt blandt åkander i deres sø , stakkels mennesker...

Tror jeg tager et koldt bad i stedet

Pigetøj str.50-62 sælges

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 15:45

...roksi, tror sgu det er en lige lang nok tur i den her varme at køre ca. 400 km for et glas koldt hyldedrik

Selv om det er lige før jeg overvejer det

Mvh Nina Nielsen

*Ejer af Funder Nørhedes Rasmine*

7/8 renavlet KNN føl sælges! Født d. 21/5 07. M: Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 F: Max Højgård KNN 157

Venter skovkatte killinger ca 13/7 !

0
0
Svar på denne tråd

Jeg nyder det bare
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 15:59

Sidder i haven under paarasolen med en masse koldt vand, en pakke smøger, og den bærbare, imens Sofie og hendes veninde boltrer sig i bassinet

Humor er, når man trods alt ler.

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 16:24

Åååååh Roksi, jeg er flad af grin "Anna og Lotte- hænder", så ser det altså MEGET skidt ud

Da jeg ventede den første fik jeg at vide at jeg lignede en vraltende and når jeg gik SOM OM det var min skyld at jeg havde så meget vand i kroppen at jeg kunne havde forsynet en almindelig familie med vand i en måned .

Jeg gør bare mit bedste for at sidde/ligge stil, for har et kæmpe Quinton kateter i halsen der gør avs, og mine skuldre sidder oppe om ørerne i ren "refleks smerte".. puha jeg glæder mig til det kommer ud på onsdag!

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

Ja, ja Plethest...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 17:45

du siger der er langt, men min hyldedrik er dæl´me også god , men jeg forstår da et nej tak

Spender; ja, man er nærmest skvulpende, heldigvis er det kun den sidste uge hvor jeg har savnet at se mine ankler

Jeg ved ikke hvad et Quinton kateter er, men det lyder grimt, så god bedring herfra...

Pigetøj str.50-62 sælges

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Sidder indenfor
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 18:31

og prøver(det bliver vist ved det) at få hold på den græske mytrologi og et par analyseskemaer... Tja, og nu sidder jeg så alligevel på HN...

Giv en hest til den der siger sandheden - han får brug for at komme væk i en fart

0
0
Svar på denne tråd

Varmen
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 23:00

Ja denne hede er godt nok næsten uudholdelig - vi har alle vinduer i lejligheden åbnet døgnet rundt og blæseren kører stort set hele tiden.

I dag har vi været ude at bade, det hjælper rigtig meget på det.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 23:25

Nu skal vi ikke beklage os over den dejlige sommmer :D

Men må tilsutte mig jer andre - der ér MEGET lummert ..

Mit største "problem" er dog min høfeber. Jeg går rundt som en anden hypokonder, og fylder mig med div. medicin. Det er godt nok trættende i længden, men er jo ikke ene om det ;)

Mvh.
Mia-musen
~~Lyngholts Frida~~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider