Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp! Forældre :(
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 10:10
Heey! Jeg er en pige på 12 snart 13. Min mor og far vil ikke have mig til at gå til ridning, men jeg elsker det! Min veninde passer en hest, jeg bare ikke kan få nok af! Jeg er oppe på rideskole i 4 timer om dagen! Og jeg rider ikke engang, men min mor og far kan bare ikke forstå det -.-' De siger hele tiden, du skal nok få lov, men så vil de ikke snakke mere om det, jeg er seriøst meget tæt på et sammenbrud, da de bare slet IKKE forstår mig..Hjælp?!

Så skal man gå til ridning igen...Jepper ^^
Love ya! Smiley, Kaj, Andrea, Fie, Felix, Freja og Tarzan! I er de skønneste ponyer, man kunne ha! <'3
0
0
Svar på denne tråd

Ved godt..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 10:12
Jeg ved godt at min signatur står at jeg skal gå til ridning, men det siger min mor, og der sker bare ikke noget

Så skal man gå til ridning igen...Jepper ^^
Love ya! Smiley, Kaj, Andrea, Fie, Felix, Freja og Tarzan! I er de skønneste ponyer, man kunne ha! <'3
0
0
Svar på denne tråd

tjaaa..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 13:05
fortæl dem hvor meget det rent faktisk betyder for dig, så vi da håbe de indser det.

Det er nu bedst .. med en Hest ;D

0
0
Svar på denne tråd

Bed om en tidsgrænse.
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 13:12

Så spørg dem om, hvornår du må begynde at gå til ridning?

Hvis de så siger "efter sommerferien", så hold op med at spørge/plage dem hele tiden og når sommeren så er ovre, så spørger du pænt igen og husk dem på, at I havde en aftale :-)

Gratis hestekalender 2007

OPTIMALsadel.dk - for optimale bevægelser!
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 13:13

..nu tjente lidt penge, og foreslog dem at du betalte lidt til ridningen selv, så kunne de måske forstå hvor meget du gerne vil det?!

Vi har f.eks. en sød pige på 12 som kommer og slår vores græs - det får hun omkring 200 kr. for om måneden. Ind imellem går hun også lige en tur med barnevognen, det får hun så 50,- i timen for.

Når du bliver 13 kan du jo også gå med aviser - bare eks. på at hvis du gør en god indsats for det selv, så er forældrene nok nemmere at "få ud af hullerne".

Nu ved jeg jo ikke om du allerede har et lille job, så ovenstående var bare et forslag.

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 13:19

Det er lidt ala det samme.

Jeg vil have støtte fra mine forældre om at jeg nu vil købe hest (Cashew).

Jeg har jo sagt mange gange - lettere for sjov - at jeg ønsker mig en hest, eller vil købe den og den hest.

Da jeg kom til dem første gang og sagde "Mor jeg vil gerne købe Cashew" sagde hun bare jaja, den er god med dig og at det haved jeg jo ikke penge nok til osv.

Hmm, ikke noget støtte dér. Så jeg begyndte at ringe rundt til forskellige forsikringsselskaber for at vide priserne på det hele, fik prisen på hesten, opstaldning, smed, dyrlæge og diverse her i mit område.

Jeg lavede en slags liste - gav mine forældre dem i hånden - at nu havde jeg undersøgt diverse priser om de gad hjælpe mig med at lægge et budget :)

Først DÈR gik det faktisk op for dem at jeg mente det seriøst og jeg faktisk virkelig gerne VIL købe ham.

- Det jeg mener mht til samligning her er du bliver ved med at plage, de tror ikke du mener det "seriøst".

Så gå ud og find nogle priser for rideskolerne i dit område, spar op til rideudstyr, få et fritidsjob så du kan betale nogle af tingene selv. Ønsk dig evt ridestøvlern, hjelm, evt striglerer osv - i fødselsdaggave og julegaver.

Så lav en oversigt over priser i dit rideskole område, på udstyr til dig selv - og giv din mor og far det, så de ved du SELV har tjekket det hele ud og virkelig gerne VIL det her !

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Dressurstjerne Søges (Lån, hel- eller halvpart.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider