Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hedebølge om natten
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 23:43

Tænkte på om der er andre end mig der bare total sveder om natten puha det da enorm svært at sove i den her tid,jeg sørger ellers for at lukke ned om dagen og åbne om natten men men har så soveværelse ovenpå nok heller ik lige det praktiske i den her hede he he knuzz

0
0
Svar på denne tråd

Ronjaven
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 23:46

Vi har samme problem..

Soveværelse på førstesalen = gloende hed seng..

Rigtig træls.. vi har vinduer åbne i alle 3 rum på første salen hele dagen så der er gennemtræk.. Ellers er det ikke til at olde ud. Og nedeunder står terassedøren altid åben ellers steger stuen osv..

Adr badr..og regner det brokker vi os bare over noget det

M.V.H. Riderlykke :D

www.lykkepoms.dk

Dressurundervisning søges i Odense S

Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd

Stil en vifte op.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 23:51

Jeg har en eletrisk blæser/vifte stående på kommoden overfor sengen.

Jeg kan bedre sove med dens evindelige summen end den stillestående luft.

Gratis hestekalender 2007

OPTIMALsadel.dk - for optimale bevægelser!
0
0
Svar på denne tråd

også her...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 00:02

Vi har samme problem... Vi bor så på 3. sal og har solen direkte ind i soveværelset og stuen hele dagen... (og ham nedenunder har varme på og det er loftvarme så det betyder endnu mere varme til os)

Jeg ELSKER også at falde i søvn til blæserens stille summen, men desværre kan manden ikke falde i søvn når den er tændt så jeg plejer at hoppe i seng før ham så jeg kan nå og ligge og nyde det lidt :P

jeg er begyndt bare at sove med et dynebetræk og begge vinduer så åbne som muligt...

Jeg har bare det problem at vågner jeg og sveder bare det mindste kan jeg ikke sove igen. Om kl så er 3 om natten...

Desværre står solen jo rimelig tidlig op i denne tid og begynder straks at bage ind i soveværelset så lige i tiden står jeg for det meste op med solen...

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
♥ MaRiScA ♥
.
Part søges til Marisca
0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 00:04
Jeg lægger hovedet på puden, og 3 minutter senere sover jeg.

Jeg vågner når vækkeuret ringer.

Således sover jeg, sommer som vinter.

Men jo, det er lidt lunt her når man skal i seng - elsker det her sommervejr, det er lige til at blive glad af!

Hilsen fra LISE

KONGELUNDENS RIDEKLUB - www.kongelunden.com
PART PÅ FANTASTISKE RIGOLA! LANG RYTTER + LILLE HEST = GOD JORDFORBINDELSE :)

0
0
Svar på denne tråd

He He ja Lise
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 00:12

det har du så enderlig ret i man bliver så glad i det her sommervejr entlig og især når ens mule er i fol,tjah måske jeg skulle købe mig en ventilator knuss

0
0
Svar på denne tråd

Varmen!!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 01:38

Jeg er af typen: Må sove med dyne!

Jeg holder ikke ud, hvis jeg skal sove med lagen eller dynebetræk

Når vi er på ferie, er jeg altid nede i receptionen for at bede om ekstra tæpper, så jeg kan lave mig en slags dyne. Jeg ligger ikke under den, men henover, eller viklet ind mellem benene eller lignende.

I denne varme, har jeg også svært ved at sove ordentligt. Og dynerne bliver bare ikke lækkert kolde længere, så de er ikke engang behagelige at ligge på.

I formiddags, var det lykkes kæresten og jeg, at opnå en vis kølighed i soveværelset, og da vi lige ville putte lidt, tager vi derfor dynen let henover os, og ligger i ske. Vildt hyggeligt, indtil jeg vågnede 45 minutter efter med sveden haglende af mig. Fy for satan. Jeg fik et par et sure grynt fra min mand, da jeg hysterisk fløj op og skubbede ham væk

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

Dejlig araberhoppe søger nyt hjem

0
0
Svar på denne tråd

uhhh ja...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 08:08

her er det også total varmt i soveværelset, som ligger ovenover stue, køkken osv. (på 1. sal)..

Og Jesper på 9 mdr. ligger kun med en stofble hen over sig, men den sparker han for det meste af..

mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

Staldvask kig her: www.a-staldrens.dk/

Kender du Molly, Shanti, Monty eller Cassi?

0
0
Svar på denne tråd

1111111111111111
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 08:58

Ja nu investerede vi jo i 2 klima anlæg til vores 1 sal sidste år, og jeg kan love jer for at det er skønt. I nat stod den på 18 grader konstant, det er super skønt. Ikke flere trælse nætter, ikke vågne om morgenen med tungt hoved pga af varme, det her er suverænt. Jeg kan huske årene forinden, og ved hvordan I har det , juhu for klima anlæg siger jeg bare

Lenette

En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd

uhaaa
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 09:01
Ja vi bor på 7 sal, her er da varmt, måtte også købe ny tynd dyne igår fordi jeg ikke kunne klare heden, så sover vi i stuen, så kan altanen stå åben komme med kølig luft :P Fulge kvider om morgen :D

Med venlig Hilsen

Louise

FIONA SÆLGES! SE PRÆ!

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Sover super
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 09:06

Sommer som vinter ikke noget problem.

Nu hedder det jo ikke hedebølge om natten, men er vi på 20g eller over er der en tropenat.

Og det er det pt. ikke.

Så det er kun lunt.

Illum

.

Nuevo Rich...As if.

0
0
Svar på denne tråd

puha ja... :0(
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 10:57

Jeg HADER osse at sove i denne hede!!!

Jeg har svoret at når vi er flyttet skal vi ha installeret airconditioning i soveværelset!!!

Iaftes havde jeg lige skiftet sengetøj, og så stoppede jeg min hovedpude i fryseren i en times tid inden jeg gik i seng.

Så tog det lidt længere tid inden den blev for varm.

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Vores..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 11:00
soveværelse får også hele eftermiddags/aften solen, så igår var vi i Jysk og købe to madrasser så nu sover vi på terassen.. :) Super lækkert endelig at kunne falde i søvn uden at svede som en hest..

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

jeg kan kun sige
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 11:24

Invister i en aircon .. De 2000 er godt givet ud.

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være
Bitches
have more fun

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider