Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sponsor?
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 21:13

Jeg er stævnerytter, og synes det med en sponsor lyder lidt tiltalende pga. visse omstændigheder.

Men jeg har nogle spørgsmål, da jeg intet ved om det.

Er der specielle krav til mig? Synes du at det er besværligt?

Hvad sponserer de? Og hvem er de bedste sponsorere? Og hvordan kontakter man dem?

Er der andre evt. tanker jeg burde bryde min hjerne med?

Alt dette kræver at min far og mor er med på, men det burde ikke være svært.

På forhånd tak

Vh

Regitze R. Pedersen

N U O G S Å H E S T E R Y T T E R :D

Desværre ikke Mille rytter længere :'(

Rider nu:

Kissba

Hofina Lysegaard

0
0
Svar på denne tråd

tror det er svært
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 21:24

stævneryttere er mange ting

og sponsorater er mange ting

Nn rytter der starter lc på klubnivau kan således ikek forvente at få dækket nogle som helst udgifter af andet end sin familie. (gætter på du rider ponuy af din signatur)

Som sponsorrytter er der nogle regler for hvordan du må reklamerre disse regler gælder OGSÅ selvom du ikke tjener penge på det. hermed mener jeg størrelse på logoer og så videre.. du kan finde mere om den slags på rideforbundets hjemmeside.

Har du vundet mesterskaber/championater cups eller lignende er der en større chance for at finde en sponsor også selvom du rider på klubnivau. Men her kan du så nok ik forvente andte end lidt udstyr.

starter du derimod landsstævner så er der en reel chance for at finde en fornuftg sponsor mem det kræver sandsynligvist at en myndig person hjælper dig med at indgå aftalen.

Resultatliste fra infosport samt benævnelse af div. titler og gerne billede af dig til præmieoverræelse eller på bane, kan gør en del for at vække sponsors interesse... der er jo mange der gerne vil have en sponsor så så længe du ikek afleverre noget på skrift er det let at afvise dig.. mød op personligt med et lille papir med info om dig og ponyen/ponyerne så er det sværre at afvise dig da man kan se du har gjort et forarbejde..

Lands End
Hoppe F:Lancier

MF: May Black

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider