Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Om at gå i byen alene?
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 19:46

I aften har jeg tænkt mig at gøre det -prøve at gå i byen alene!

Jeg har sådan lyst til at gå i byen iaften. Både fordi jeg gerne vil opleve stemningen, men da også fordi jeg synes det er ved at være længe siden jeg har haft flirtet...

Men jeg kender ikke ret mange her i Århus hvor jeg nu bor, og de to (!) jeg kan gå i byen med kan ikke i aften. Så tænker jeg at det jo ikke kan passe at jeg så er nødt til at sidde alene hjemme i aften, når jeg nu så gerne vil ud. For noget tid siden var der en artikel i Woman hvor en journalist havde prøvet at gå i byen alene og beksrev det. Den har jeg lige fundet frem og genlæst, og idet hun altså konstaterede at det slet ikke var så slemt, så kan jeg jo også!

Eller hvad? Er der nogen af jer der har prøvet det? Og hvordan var det?

Jeg havde bare tænkt mig at gå ned på et sted jeg har været et par gange før, hvor jeg véd der altid er fyldt med mennesker, og hvor jeg altid tidligere let er kommet i kontakt med folk. Hvis det nu er vildt mærkeligt og kedeligt kan man vel altid gå hjem igen...

Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd

i byen
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 19:50

nu er det at gå i byen ikke noget jeg gør ret tit mere...

men dengang,i mine unge dage,kunne jeg ikke drømme om at gå i byen alene...

der var nogen der gjorde det...og dem var der også nogle der var lidt lede over for...

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

hey hey
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 19:51

Jeg kan kun sige FLOT hvis du tør det! Det turde jeg simpelthen aldrig nogensinde! Men jeg vil vældig gerne med dig i by når jeg får pakket mine ting og rejser til århus her om en uge Fordi jeg tør nemlig ikke gå i by alene

Skrev Vilain!!

0
0
Svar på denne tråd

Det...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 19:52

Ville jeg godt nok heller ikke "turde" (eller måske gide?) :) Kun hvis jeg vidste der var folk jeg skulle/kunne mødes med dernede i hvert fald...

Tine & Tulle
Det klinger! :D

(... Jaja, og Plethesten & Rejsemissen selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

0
0
Svar på denne tråd

Arg...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:02

Det ville jeg heller ikke. Mest fordi jeg tror det ville være kedeligt. :)

Malle

music when the light goes out

0
0
Svar på denne tråd

det kunne...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:11

Det kunne jeg nu nok godt finde på her i Herning, men det er også mest fordi jeg er næsten stensikker på at finde en flok som jeg kender på byens disco eller den lokale fox and hounds.

jeg læste også artiklen dengang, og jeg syntes det er frisk gjort hvis du gør det. Hvis jeg ingen kendte tror jeg ikke jeg havde gidet

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

gør det...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:11

kan man sagtens, jeg falder altid i snak med nogen, hvis jeg fx er blevet foladt eller ikke kan finde dem jeg kom sammen med eller lign. Det er slet ikke så slemt som man tror, og det er den bedste måde at møde nye mennesker på, idet man jo er nødt til at presse sig selv til at gå over og sige hej (hvis han/hun ikke når det først), for ellers kommer man jo til at kede sig ;) heeh

Et lille eksempel er i påsken da jeg var skiferie med vennerne, og en aften hvor vi på pupcrawl kom der en engelsk pige hen til mig og præsenterede sig selv og spurgte om hun ikke måtte gå sammen med mig lidt, da hun var alene(hun var på ferie med sin familie, som jo ikke ligefrem vatr med på pupcrawl). Og selvfølgelig måtte hun da det :D så jeg tog hende under armen og præsenterede hende for alle mine venner, og vi mødtes så alle de efterfølgende aftener i byen og gav den gas :D og om dagen stod hun med os på ski. super hyggeligt... vi snakker stadig rigtig meget sammen, og jeg skal over at besøge hende her til sommer, bliver super hyggeligt :D

Jeg har også selv gjort det en gang på en familieferie, gået ned på diskoteket/baren og så fundet mig nogen at snakke med, og som man så de efterfølgende dage både har festet og været på stranden med... jeg syns det er fedt at møde nye mennesker, og er man alene, så er der i hvert fald ingen undskyldning for ikke at tage sagen i egen hånd, idet man ikke bare kan gemme sig i de vandte rammer med vennerne

held go lykke med det ;D

Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
0
0
Svar på denne tråd

ha en god bytur
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:25

kender godt den der ireterende fornemmelse af at man bare gerne vil ud og nyde sommernatten..

Selv sidder jeg og øffer over hvor kedelige mine venner og veninder er. De fleste fordi de er sammen med kæresten idag.

håber du får en rigtig fed bytur.

Som flere gange har hængt ud "med fremmede" når veninderne blev for kedelige og er gået tidligt.
Mvh Anna Karina

Lands End
Hoppe F:Lancier

MF: May Black

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:38

Tak for svarene...

Det er lidt sjovt at høre hvad folk tænker om det...

Men Smukke-ped, hvordan kan det være at folk var lede overfor dem der gik i byen alene? Og var det pigerne eller fyrene der var lede?

Det kan jeg da ikke forestille mig at nogen ville være her i Århus.

Det kan da godt være jeg kommer til at kede mig, men så er det jo ikke værre end at jeg kan gå hjem igen -det tage ca. 5 min. på cykel.

Jeg var egentlig mere bekymret for om man måske ville virke som et "let bytte" for berusede mandspersoner?

Men Vilain, det lyder da super -du skriver bare, så finder vi ud af noget!

Hvis der forresten skulle være nogen HN´er der vil med i byen i aften, kan I jo bare sige til ;)

Mvh Britt

0
0
Svar på denne tråd

bytur..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:39

Jeg har aldrig gjort det og ku heller ik finde på det. Jeg er lidt genert i forvejen, så ville føle mig helt forkert

Men super sejt du gør det og håber du får en dejlig aften

0
0
Svar på denne tråd

kbh- eller lign
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:40
du kommer bare til sjælland så har vi en deal *G*

Lands End
Hoppe F:Lancier

MF: May Black

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 20:47

Jeg skal flytte til jylland om et par måneder og jeg kender faktisk ingen der jeg skal flytte hen- skal så starte på skole, men det er først to måneder efter jeg er flyttet, så jeg ender nok med at prøve det at gå alene i byen.

Hat tit prøvet det at ende alene i byen fordi venner/veninder var kedelige så jeg burde kunne overleve en nat alene i byen, selvom det sikkert er en lidt skræmmende oplevelse...:)

/Mille

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 21:42

jeg ville aldrig gå i byen selv, da jeg tidligere har været ude for overfald, og føler at risíkoen bliver større, hvis jeg er alene :)

- men synes det er helt fint eller, synes faktisk alle burde kunne gøre som de har lyst, men vores samfund er ved at udvikle sig hen i mod det stik modsatte, det man kalder: " det syge samfund" !!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke om
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 21:56

jeg ville tage på diskotek alene. Men overvejer daq tit at gå på café og sidde i solen og læse fortiden. Det er så ikke generthed men pengemangel der har stoppet mig de gange jeg har været på vej ud af døren. Men sådan er det jo når man kom til at shoppe alle sine penge op

Læser til eksamen fortiden, så føler mig lidt isoleret. Ser jo ingen mennesker, da jeg bare læser og læser. Så glæder mig til torsdag hvor jeg er færdig i denne omgang og endnu engang kan have et socialt liv.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

dvosdo..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 23:03

Bare på med vanten!!! Jeg gjorde det meget i mine unge dage.. Det fede ved det er jo, at man er meget mere fri..

Nu var (stort var) jeg også helt vildt god til at møde mennesker.. så tit fik jeg en skøn aften!!

Bare afsted med dig.. men pas selvfølgelig på dig.. der er mange mærkelige mennesker også i Århus..

Karina.

Græsning tilbydes 300 kr om mdr, på store frodige folde.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Afrapportering
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 04:33

Så er jeg hjemme igen.

Alene tidspunktet siger vel noget om at det ikke var helt slemt at være i byen alene

JEg havde valgt at gå et sted hen hvor der er live-musik, og da jeg kom købte jeg en drink og stillede mig op og lyttede til musikken. Efter ca. 10 minutter kom den første fyr hen og sagde hej, og spurgte om jeg ville sidde sammen med ham. Det må man jo bare sige ja til når nu man er alene af sted, så jeg sad og fik mig en snak med ham, og det var ganske hyggeligt. Han var dog ikke noget "emne" så efter et stykke tid takkede jeg af og bevægede mig hen i den anden ende af baren.

Der fik jeg så lov at stå alene en rum tid, men det gjorde egentlig ikke noget, for bandet spillede igen, og så kunne man jo stå og rokke lidt med.

Da der igen var pause gik jeg op i den anden ende af baren for at stå der lidt, og der fik jeg så også kun lov at stå alene i ti minutter inden der kom én hen og gav sig til at snakke. Han købte mig en drink, og så fulgte jeg med ham hen til hans venner og veninder, som alle var vældig søde. Efter noget tid, skulle de dog hjem, og så sad jeg dér alene.

I lige nøjagtig et minuts tid, så kom der tre fyre hen og satte sig. Så jeg sad så og snakkede med den ene af dem en rum tid. Det var også meget hyggeligt, men hans to venner gik, og egentlig var han ikke super interessant så jeg smuttede på toilettet, og da jeg kom tilbage var han så også heldigvis gået.

Så jeg gik hen i baren igen og fik lov at få en stol af et par fyre, som jeg så faldt i snak med. Den ene var vældig sød, omend jeg ikke er sikker på han ikke er liiige en tand for gammel til mig... men han spurgte om min e-mail, og da han var så flink, fik han den. Han skulle nemlig gå, idet han skulle tidligt op. Så ham fik jeg et farvel knus af

Fem minutter efter (kl. 4) gik jeg ud og fandt min cykel og trillede hjemad. Jeg synes selv det var en rigtig god aften, og det gik altså helt fint med at være alene af sted. Selvfølgelig var der lige de der "tomme" perioder hvor man stod lidt alene, men især senere på aftenen var der ikke nogen der undrede sig -det er vel meget naturligt at man ender alene, hvis ens venner er taget tidliger hjem eller har scoret.

Så det kunne jeg godt finde på at gøre igen.

Indtil videre vil jeg nøjes med at håbe på at ham den lidt søde måske finder på at skrive en mail

Godnat godnat, eller godmorgen.

ps. Der var ikke nogen der var lede...

Mvh Britt

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 05:14

en vellykket aften..

Jeg er lige kommet hjem fra byen, jeg tror egentlig godt jeg villle kunne gå i byen uden banden, der er altid nogen man kender i byen og de fleste snakker med de fleste..

Krone og bølge - En selvfølge

samt Sorte Perler

0
0
Svar på denne tråd

vildt sejt
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 16:18

Totalt cool gjort.

Det tror jeg faktisk ikke at jeg selv havde turde - den gang i tidernes morgen, da jeg hærgede mig selv og nattelivet.

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

Haah...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 18:20
Rigtig sejt gjort - godt du morede dig
0
0
Svar på denne tråd

engang
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 18:34

Da jeg gik meget i byen elskede jeg at tage alene afsted, mine veninder var til at finde et bord i et hjørne og snakke, jeg vil op og stå i baren med en fed drink møde nye mennesker og danse, veninderne havde man jo talt med hjemmefra og vil da helst danse med en fyr, så mine bedste aftener var alene i byen, i starten når en spurgte hvem jeg var i byen med, svarede jeg de var gået hjem eller ville et andet sted hen jeg ikke gad, siden blev jeg dog ganske cool og sagde jeg var alene afsted, er altid blevet behandlet godt ja faktisk bedre når de fandt ud af jeg var alene afsted.

Kan kun anbefales

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider