Ja, som overskriften siger, så var jeg ude at ride i dag! For første gang siden januar! SKØNT!

Det var meningen, at jeg egentlig bare skulle op og kigge, da rideskolen havde fået nye ejere. MEN så fik jeg lige tilbudt en ridetime og hvem siger ikke ja til det?

Jeg fik så at vide, at jeg skulle op på en af de nye hopper deroppe (Ronja). Per (den nye ejer af rideskolen) havde redet hende i onsdags, igår var hun så lidt ømtået, så vi skulle bare lige prøve at se hvordan hun gik i dag.
Rideskolen fik hende hjem i lørdags eller der omkring, og før det havde hun bare gået som avlshoppe (i 4 år), så jeg var lidt spændt da jeg skulle op på hende!

Jeg bandt hende inde i boksen og hun begyndte at stresse helt vildt (smeden var der og alle hestene blev flyttet rundt og skiftet ud). Hun bed ud efter min veninde, som stod derinde sammen med mig

Men hun gjorde ikke mig noget, heldigvis. - Ellers havde jeg ikke turdet ride hende. Jeg har altid redet de mest kedelige og dovne ponyer og heste i mit liv - .. Men hun var sød og artig når jeg var omkring hende, og hun lod mig sadle hende op ligeså stille (:
Vi skulle ride ude på springbanen (springene var pakket væk), og det havde hun ikke prøvet før, så hun troede at hun skulle æde ;p ..
En sød dame havde mig i longe det første stykke tid, så jeg lige skulle være tryg ved hende. Det gik så fint, så jeg kom hen til de andre. Det blev dog desværre kun til en halv time.
Hun blev meget hurtig varm, selvom vi kun havde travet meget lidt. Hun ville ikke rigtig fremad og syntes kun hun var derude for at græsse. ØV for lille mig

Så trak jeg hende ind igen, sadlede af og gik over for at snakke med de andre.
Hun var nu sød og det var en dejlig oplevelse (:
Jeg fik DESVÆRRE ikke taget et eneste billede deroppe.
Jeg synes bare lige jeg ville fortælle "jer" hvilken dejlig dag jeg har haft på Videbæk Rideskole.

- Forresten... Så er det nu bestemt at jeg begynder at få undervisning deroppe, en gang i ugen. Selvom jeg bor godt og vel 34 km. derfra

Jeg må så tage bussen hver fredag ud til min far og så cykle derud med en veninde

Jeg glæder mig allerede til næste fredag. Selvom jeg skal ride en anden, ved navn Sunshine

Tak fordi I gad læse med. Måske så langt?