Her hjemme går det generelt ret godt. Vi er gode til at tage ting i opløbet og snakker om alt imellem himmel og jord...Men en stor, meget STOR fejl har min kæreste altså: Han skal altid rode ved pcen, når jeg skal lave noget vigtigt. Fx sidste store opgave jeg skulle aflevere "kom han til" at slette hele office pakken 2 dage før!
Denne gang er han næste genial: Han har sat en ny harddisk i vores pc, og "glemt" at printeren var installeret på den disk han fjernede.
Nu sidder jeg og skal printe noget markedsførings materiale ud, og undre mig over den ikke vil finde printere...Pludselig går det op for mig, hvad fejlen er.
No problemo, jeg har jo installations disken lige ved hånden...nå nej, den lånte han ud for en god måned siden!
Neeejjj, hvor jeg ælsker min kæreste lige nu...Og han ved det 
Så ja, efter planen skulle jeg afsted om max et kvarter, men fordi det tager en halv krig at downloade softwaren til den sk*de printer, så bliver jeg ihvertfald en time forsinket...
Kommer det bag på nogen, at jeg næste gang jeg har overskud køber min egen private pc, som han ikke må komme i nærheden af??