Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Uha kæresten skal passe på
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 12:46

Her hjemme går det generelt ret godt. Vi er gode til at tage ting i opløbet og snakker om alt imellem himmel og jord...Men en stor, meget STOR fejl har min kæreste altså: Han skal altid rode ved pcen, når jeg skal lave noget vigtigt. Fx sidste store opgave jeg skulle aflevere "kom han til" at slette hele office pakken 2 dage før!

Denne gang er han næste genial: Han har sat en ny harddisk i vores pc, og "glemt" at printeren var installeret på den disk han fjernede.

Nu sidder jeg og skal printe noget markedsførings materiale ud, og undre mig over den ikke vil finde printere...Pludselig går det op for mig, hvad fejlen er.

No problemo, jeg har jo installations disken lige ved hånden...nå nej, den lånte han ud for en god måned siden!

Neeejjj, hvor jeg ælsker min kæreste lige nu...Og han ved det

Så ja, efter planen skulle jeg afsted om max et kvarter, men fordi det tager en halv krig at downloade softwaren til den sk*de printer, så bliver jeg ihvertfald en time forsinket...

Kommer det bag på nogen, at jeg næste gang jeg har overskud køber min egen private pc, som han ikke må komme i nærheden af??

Mvh. Tine

Equi-work.com

Så er vi åbnet! Kig ind.

0
0
Svar på denne tråd

et lille pip
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 13:04

hehe..typisk mænd

håber ellers du når det hele? ..hehe

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 13:06

ikke, kan jeg godt indse nu.

Altså lige udover at jeg er helt spedalsk af raseri, så har jeg rykket rundt på nogle forskellige ting, så jeg må vente med at tage ud og reklamere imorgen efter jeg har været på arbejde.

Men hvor er det bare typisk.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Så er vi åbnet! Kig ind.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det!
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 13:23

Er gift med en udviklingsingeniør med en stor glæde ved ombygninger/installeringer osv.

I forgårs fik den en fladskærm...rimeligt ufarligt. Men tidligere er den hovedrepareret to gang eog til sidst skiftede han bundkortet og printeren er også kun 3 mdr gammel.

Så man skal huske at tage back-up.

Netbank virker feks heller ikke mere fordi den jo så liiige skulle opgraderes til VISTA.

Heldigvis har jeg et gammelt hakkebræt med et håbløst lille grafikkort som jeg kan få lov at beholde nogenlunde uændret.

Og han er god til at hjælpe hvis der er problemer.

Så på den måde er det såmænd meget rart med en nørd.

Raserianfaldene over hvad der nu er ude af funktion eller slettet kender jeg udmærket godt !

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 13:40

er han spasser eller hva

ikke ondt ment stakkels dig

0
0
Svar på denne tråd

hver sin
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 14:01
Der er derfor vi her i huset har hver vores computer! her er det bare mig der roder i computeren! Der er efterhånden blevet afprøvet adskillige stykker software på maskinen, og indimellem ender det med at jeg er nødt til at formatere hele skidtet fordi den er gået nedenom og hjem...

heldigvis har vi en ekstern harddisk, så der bliver alt vigtigt kopieret over på, så det ikke forsvinder! Måske det var en ide??

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider