Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dyre pomfritter og en ny slankekur
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 11:36
Ja de dyre pomfritter er så også den direkte grund til at min fantastiske kur starter fra...NU!
Jeg har lige været hos dr. dyr med ilderdyrene(alis pomfritterne a.k.a båtterne) Min store dreng havde tabt sig lidt rigeligt efter min smag så der skulle tages blodprøver og pilleroderages til den store guldmedalje.-og det blev der så...jeg kunne nærmest mærke mit dankort vride sig i rædsel for hver dråbe blod de tappede af mit kræ!! Utak er verdens løn..mens dyrlægen gror både briller og hugtænder og fabler om landbohøjskolen og ultralydsscanning samt en evt tandrensning og beløbet bare stiger i takt med mit blodtryk,ja så glor begge kræ bare på mig og spørger med deres bebrejdene blikke" HVORFOR er du så styg ved os mor??"

Ja det blev så 2000 bobs i denne omgang og man elsker jo kræene nok til at bløde endnu mere om nødvendigt...
Og det er så her jeg kommer til slankekuren..nu har jeg nemlig ikke råd til mad resten af denne måned,og det må jo siges at være ret så effektivt
Ak ja de dyr de dyr...meeenn...Det eneste jeg behøver er nu at kigge på de to totter der sover i Jakobs bukser( som han igen har smidt på gulvet!!! ) og så ved jeg at jeg gør det rigtige!!-Det ved alle herinde vist: Man ikke kan gå på kompromis med sine venners helbred!!
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 11:39

Jeg kan 100% følge dig, jeg har min plag på stald med en benskade på 7 uge, tror jeg. I starten var det dyrlæge to gange om ugen, i sidste uge skruede vi det ned til en gang om ugen.. Men har man valgt dem, så har man valgt dem 100% ikke?

Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!

Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed for et begrænset antal hopper i 2007. Afkom kan ses for 2006 og 2007...

0
0
Svar på denne tråd

dyre pomfritter og en ny slankekur
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 11:43
Præcis!! forstår heller ikke når folk vælger at aflive kun pga penge..dermed ikke sagt at dyret skal gå og ha det skidt safølig men jeg ku i hvert fald ikke døde mine totter pga 2-3000...Elsker jo kræene..pyller,pyller,pyller haha
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 11:52

ja, for nogle uger siden, valgte min kat at sypati halte med min fars brækkede ben!!!

Så babu babu ned til dyrlægen. Hun fik mærket og følt og givet alt muligt samt lige en vacc. Hun kunne ikke mærke noget.

Så hjem igen, og haltede den stadig nogle dage efter, ja så skulle den da liiige have nogle røgtenbilleder..

Nå, men katten haltede jo stadig og ja, ned til dotor dyr med den. Og fået taget FIRE røgtenbilleer - hun sagde at den ene fik vi gratis ...jamen tak skal du have..hihi...

Nå, men det endte med at der var INTET at se. Var hverken varm, synderligt hævet eller brækket.

Dette kostede os den nette sum omkring 2400 kr ;-)

idag 2 uger efter ( og en uger efter min har smidt gibsen) ja, så halten hun stort set ikke

Hun manglede vist bare opmærksomhed - hihi...

Så, ja, man elsker jo de herrens dyr :-P

Og nu ligger hun trykt bag computeren...hun er DØD træt :-P

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

hvor jeg dog kender det!
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 12:58

da hunkatten var noget så gravid begyndte hun pludselig at snaske ud af skeden og virke sløv. babu babu til dyrlægen. intet galt med katten. vi slap så, heldigvis, med et beskedent konsultations gebyr og en taxa regning, da det var en hverdag i dr dyrs åbningstid.

og katten. hun spandt bare da hun blev undersøgt. hehe.

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Dyr gammel hest
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 13:14

Ja, det koster at elske sine dyr.

Min yngste af mine gamle gule heste, fik 40,8 i feber akut for 14 dage siden. Han er rask nu, men vi fandt aldrig årsagen. Det kostede også en del dyrlægebesøg, har ikke fået regningen endnu, men ikke frem til det. Den er utvivlsomt dobbelt så dyr som det prullen er værd i slagtepris. Men sådan er vilkårene, jeg er bare taknemmelig for at jeg stadig har ham hos mig og at han er glad.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

en forklaring
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 14:19

Gad vide om det var derfor min fars hund lagde sig ved den bakkende minilæsser? Fordi hun synes far var for tyk? I så fald er det meget pænt af hende at brække begge for at redde far fra alle de følgesygdomme der kommer af hans høje vægt.

Det var aldrig faldet mig ind, at der lå andet end gravhundeselvcentrerethed bag den handling, men nu tror jeg da jeg henter et ekstra kødben til Verafisen (bortset fra at hun sover morfinrus lige nu)

Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 17:33

Jeg har lige haft kiropraktor ude til min fjordhoppe,

og hun skubbede, maste, rodede og regerede, altimens både hest og ejer blev mere og mere trygge ved denne ukendte, men yderst kompetente dr. Dyr. Jeg har også aftalt med hende, at hun kommer igen om 14 dage, så hun kan sikre sig, at hesten er helt rask.

Javist, det kommer til at koste mig, men jeg sidder her og skriver og er simpelthen så glad og taknemlig over, at jeg har fået en kompetent diagnose af min hests lidelser (et lettere skævt kryds efter fald på fald) og at hesten kommer sig igen.

En halt hest kan skyldes så forfærdeligt mange ting, så jeg er bare lettet, lettet, lettet - og taknemlig! Og betaler hjertens gerne, selvom jeg skal leve af havregryn i et par uge.

Fjordhest er bedst!

Stævne-og træningsvideoer i digital kvalitet i Østjylland!

På dvd eller VHS.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider