Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Murphy's lov
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 13:55

Alt, der kan gå galt, vil gå galt. Tror jeg har en Murphy's dag i dag!

Vågner kl. 6 med mavepine, hovedpine osv. Sikkert nervøsitet, det plejer at være sådan før en eksamen. Faldt sent i søvn, kunne godt have brugt den ekstra time under dynen.

Kører så kl. 8 til Esbjerg, da kæresten skal i skole kl. 8.30 og jeg skal til eksamen kl. 9. LIGE PRÆCIS i dag har bilen valgt at gå endnu mere i stykker. Flangen mellem katalysator og flange er rustet af, så bilen lyder som en traktor, og der skal lige ofres en helt ny udstødning.. Hmmm. LORTEBIL!!

Kommer ned på skolen, sætter mig til rette og vi får udleveret opgaverne. Så har jeg selvfølgelig glemt stifter til min blyant. Hmm, overlever nok. Vi har så 2 timer til denne her ultrasvære eksamen, og de første 1½ time går jeg bare i baglås!!! Jeg får ikke lavet nok til at kunne bestå, så jeg er lidt nede.

Kører hjem, og da jeg når Varde finder jeg ud af, at jeg har glemt mine nøgler, så jeg kan ikke komme ind. MØG!! Kører ned på boligforeningen, men de har ingen ekstranøgle, så der er ikke andet at gøre end at køre til Esbjerg IGEN for at hente kærestens nøgler. Og det er altså ikke super sjovt at sidde i en rullende ovn og bage, selvom alle vinduer er rullet ned.

Tilbage til Varde, hjem til dagens første gode nyhed: Min nye telefon er kommet! Den ligger nede på posthuset!! I bilen igen, og igennem en laaang strækning med trafikkaos pga. vejarbejde. Og så er den ikke kommet tilbage til posthuset endnu! Øvvv...

Men det gode ved alt det her er, at jeg stadig er i forrygende humør! Før i tiden ville sådan en dag betyde en uges depression, men jeg har det bare super! Mit liv er endelig i en smule balance og fremgang, så nu har jeg overskud til når tingene går galt!

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, måske bare komme af med det.

Hvordan har jeres dag været??

Nu med hesten Jessie! <3

SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005

Jeg vil ALTID huske dig! <3

*

0
0
Svar på denne tråd

man er kommet langt
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 14:41

... når man kan tage modgang med er smil så skal man nok komme langt i livet.

hehe men det lyder godt nok som lidt af en udfordring i din situation

Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd

:(høhø
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 15:51

Igår havde jeg precies sådan en dag

ALTING gik bare galt SELVOM vi havde fri og jeg skulle ud og ride min ugentlige ridetime...

skulle CYKLE ud på rideskolen(ØV)

fik lov at træne dressur på prinse... -var glad

man deværre -det gik af @!#$...

jeg var lige ved at tude-hvorfor skulle han være så dum!!!

Men så fik jeg lov at ride på Ira(lidt skør elevhest)blev lidt glad igen for sidste gang jeg red hende gik det rigtigt godt..

men desværre var det ikke lige min dag den dag

i det ene hjørne af ridehallen sad der en fugl og pippede helt vildt.. kunne ikke engang få krikken til at lave en 20meter volte så skide bange var hun

når vi endelig kommer forbi midten springer hun forskrækket til siden og gallopere ned in den anden ende

der havde jeg bare ikke lige lyst til mere(sad og var helt knust) men tænkete at nu måtte de sku godt sælge krikken...

så kom nicole(Iras passer) op på hende for ligesom at slutte timen på en god måde...

det gik da også fint... så fint som det nu kan gå når det er ira vi snakker om

så tænkte jeg at jeg tager sku lige en skridt tur på klaus bare lige for at slutte på en god måde...

fint jeg må godt lige tage en tur for min ridelærer...

men satan ikke også at hesten spadser ud over det høje græs(bakker og næsten stejler med mig) da jeg rider den store skridt sti...

og for at slutte dagen rigtig godt skulle jeg cykle hjem igeen(24 km ialt)

gik tidligt i seng... dårlig dag!!!

Men sådan en dag har vi jo allesammen en gang i mellem

Så skal man bare blive i sin seng!!!

men det er selvfølgedig lidt svært når man skal til eksamen

som du skulle...

Håber at din dag i morgen bliver bedre(helst MEGET bedre)

Hilsen Kirsen

Kirstine den "smukke"

Som har Prins den lækre

Og elsker at springe!!!

Og som snart har(låner) egen hest:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider