Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Første eksamen overstået...! Wee
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 11:19

Ja, så er den første eksamen klaret. Jeg skulle op som den absolut første, og da jeg ikke har været i skole de sidste tre uger pga. en operation, havde jeg ikke rigtigt nogen anelse om, hvordan det ville komme til at foregå. Det var i mediefag (film og tv), og den film vi havde lavet som kreativt projekt kom jeg ikke til at se før fem minutter inden jeg skulle ind - hvor jeg kun fik set omkring halvdelen af den.

Jeg var helt enormt nervøs, hyperventilerede og var ved at besvime, men det gik. Til gengæld gik klappen også; i samme sekund jeg kom ind til eksaminationen gik det galt. Jeg kunne ikke huske en pind, og da jeg kom ud anede jeg ikke, hvad jeg havde sagt. Efter noget tid vendte det dog langsomt tilbage, men nu er det så også efterhånden et par timer siden.

I hvert fald, så må jeg have sagt noget rigtigt, for jeg fik da 10. Så vidt jeg er orienteret er der kun blevet uddelt et af dem indtil videre. (og i mit stille sind håber jeg, at der ikke er nogen, der kommer ud med 12 )

Caroline - som tilsyneladende ikke behøver læse til eksamen for at bestå

A horse walks into a bar, and the bartender says:

Why the long face?

Med licens til at bitche!

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 11:20
Stort tillykke- sikke dejlig start på eksamensræset!

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

mange tak!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 11:42

Ja, det gik jo forholdsvist smertefrit, da jeg først kom i gang. Men min lærer mente så, at det lagde en god start for resten af eksamenerne - han regner med, at jeg får 10 i det hele. Tja, man har jo lov at håbe.

Min næste eksamen er fredag i tysk. Min lærer har godt nok sagt, at jeg er sikret en tocifret karakter (som ikke er 02 ), men vi får se.

Caroline

A horse walks into a bar, and the bartender says:

Why the long face?

Med licens til at bitche!

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 13:01
Tillykke med det... det er så rart at føle at det man har lavet er godt...

Jeg har også idag været til eksamen, i temaprojekt - start af egen virksomhed - (afsluttende HG) og jeg kom ud med 10... efter gammel skala..
Så jeg er også glad og ved hvordan det føles !

Held og lykke med den næste, jeg slap heldigvis fra tysk og skal i stedet op i Salg og Service og IT !

Sara ;-) Står ALTID ved min mening..

FOLK MENER HVAD DE TROR OFFENTLIGHEDEN MENER..!

2'er pony sælges - 3 år, pinto og sød dagen lang

Hoppe sælges - udstråling og gangarter i top

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider