Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

advarsel mod sadel/udstyrskøber
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 19:05

havde i sidste uge en dressursadel til salg billigt.

der var så flere der skrev på den, og bla en her fra fyn der ville komme og se den.

men kunne først i denne uge, og der var jo mange flere der havde skrevet før hende på den.

men hun ville komme og se den denne onsdag, men kun en aftale om at se/prøve den, ikke komme for at købe den.

den blev så solgt denne weekend, altså få dage efter den kom til salg.

skrev så idag til hende og sagde den var solgt.

så spassede hun helt ud og vil have en til at trække handlen tilbage for at hun kunne komme og prøve den.

altså hvad er det for en opførelse, kunne forstå hvis hun var sikker på hun ville købe den og havde aftalt det, men var det ikke.

CAsanova sælges, til godt hjem. godt avls emne. har papir.

IC hoppe mave udlånes. avler store føl

0
0
Svar på denne tråd

tjaa...hvad var
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 19:17

aftalen- hvis i havde en klar aftale om at hun skulle se/prøve den, er det vel det hun regner med- du skulle måske have oplyst hende om at den kunne blive solgt hen over weekend, så havde hun noget hun kunne forholde sig til.

Jeg ville oxo blive lidt sur hvis jeg troede jeg havde en aftale og den så blev brudt.

Derfra til at forlange handel tibage osv er der langt- der går hun over stregen.

MVH Dorthe der har 3 sadler til salg.

0
0
Svar på denne tråd

der var flere
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 19:32

før hende der havde skrevet og hun havde hverken sagt at hun gerne ville have at jeg holdt den til hende eller noget.

og synes godt nok det er streng at bede om at man trækker handlen tilbage så hun kan se den.

det jo det samme når man kigger på hest, hvis der er andre der er interesseret i den og kommer før en selv og køber den er det jo bare synd.

0
0
Svar på denne tråd

Ok...hvis ingen aftale
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 20:16

så er det noget sludder hun kommer med.

Hygge D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har altid
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 21:26

haft den opfattelse at hvis man vil købe noget må man være der når varen er der. Man kan ikke forvente at folk holder noget tilbage for en.

Man ringer jo heller ikke i Føtex og får dem til at lægge supertilbudene til side mandag så man kommer og henter dem torsdag, vel.

Det er bare ærgerligt for hende at hun ikke fik lov at prøve din sadel men nu har du jo pengene så kan du jo være ligeglad

Pia Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

ja sådan
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 21:39

har jeg også altid lært det.

0
0
Svar på denne tråd

først til mølle
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 00:13

Den der kommer først til møøle må jo være den der har første bud.

Med mindre andet er aftalt.

Men har man ikke aftalt andet end at der skal komme en og se varen... jeh så må man jo sælge hvis der står en køber parat!

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Mor til:

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Termin 20 07 07 -En dreng igen igen..

Nu med hest igen

søger part til ham.. 7870 omr

Tak for gaven til min dejlige forlovede

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider