Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg mangler snart kun skørbug og pest...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 08:18

... Så er jeg ved at have haft det meste.

Sådan føles det i hvert fald!

Jeg har nu været sygemeldt fra mit arbejde i 14 dage, først med rygproblemer, som skulle være mere eller mindre i orden igen.

Torsdan og fredag i sidste uge lå jeg så i fosterstilling på sofaen med halsbetændelse og feber, brugte lørdag på at komme mig lidt og troede at NU kunne jeg komme ud og nyde det gode vejr, på trods af søvnmangel, efter en del hosteanfald!

Men nej, jeg fik fornøjelsen af en ordentlig portion migræne i går, sådan en af de rigtig gode med dertilhørende kvalme og synsforstyrrelser.

Den gode nyhed er dog, at jeg nåede at komme ud at ride i går, før hovedpinen sendte mig i seng først på aftenen.

Jeg har stort set ikke fået redet siden jeg blev sygemeldt!

Men men men... Nu sidder jeg så her, uden ondt i ryggen eller hovedpine og kun med enkelte hosteanfald, og tør næsten ikke håbe på, at det virkelig kan være ovre nu?!

Kan jeg få lov at komme ud i det gode vejr idag?

Eller kaster universet bare den næste sygdom /dårligdom efter mig så snart jeg vender ryggen til, og sender mig tilbage i fosterstilling igen?

Jeg er så træt af at være syg!

Er der nogen der kender en "mirakelkur", der får immunforsvaret lidt op?

Nu ved jeg godt, at det ikke hjælper på ondt i ryggen osv., men jeg er forholdsvis tit syg, og kunne godt tænke mig ikke at være det...

Nogen der har nogle guldkorn?

Rose - og Kongejordens Cardiff

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider