|
|
| HN-Træf. Sker der noget? |
|
|
Nu er der kun 2 måneder til Hn-træffet. Er der noget igang i udvalget med tilmelding og program for eventet? Det er vel ved at være tid hvis folk skal have det til at passe ind i deres ferie og resten af sommerplanlægningen...
Tina - Nu med Høffedyret! ---------- Don´t mind the dog- Beware of the owner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teqn |
| Forfatter:  |
Katharina ♥Rauschenberger♥ |
| Dato:  |
03-06-2007 12:28 |
|
hej. hvad sker der egentlig på HN-træffet? jeg har hørt om det så meget, så kunne da være hyggeligt hvis jeg vidste noget mere om det, så jeg måske kunne deltage.
Knuz Kat
Hassan- glemmer dig aldrig. R.I.P 29-11-06
Julie la Cour Du vil altid være i mit hjerte! "jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN træf... |
|
|
Jeg kan heller ikke forstå at der ikke snart kommer noget op, for der er jo ikke så meget der skal gøres. Datoen er fundet, stedet er fundet, der mangler endelig kun mad,pris og teltpladsen som skal findes. tilmeldningssiden er jo bare at genbruge den fra de forgående år. Med venlig hilsen Anita Spangbo Heste sælges 2 års med med god afstamning 3 års med med god afstamning Bøffen sælges billig til den rette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved det ikke... |
|
|
Jeg ved ikke hvor langt man er med træffet... Jeg var med fra starten af, men efter at have måttet erklære min hest uanvendelig kunne jeg ikke bære at arbejde videre på træffet, jeg forlod derfor de andre, sådan lidt groft... men ja, sådan er det nu engang immellem. Så jeg ved absolut intet, men de er ret flinke, så jeg ville skrive og spørge... måske de kan fortælle et eller andet? Jeg kommer ikke selv til træffet, har jo ikke rigtig noget at ride på, og vil slet ik se jer andre ride afsted... det tåler jeg ikke... så jeg bliver bare hjemme og klapper min hygghest, så god ridetur til jer andre... Men spørg dem, de plejer at svare ret hurtigt... Knus herfra...
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
Ull4, P1ng0 & C4ppy 3r d3 b3dst3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kom mig... |
|
|
..i forkøbet Tina, jeg havde lige gået og luret på om jeg skulle skrive det samme..
Så kære planlægningsfolk, lad os høre fra jer!
Jeg har både sørget for fri om fredagen og er simpelthen top klar til at tage til Sjælland den weekend - glæder mig.
Er der andre HELT heroppe fra Vendsyssel der skal af sted? Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg skal tage bilen eller toget, kommer også lidt an på hvordan forbindelserne er derovre...
Måske der er en der vil køre med i bilen, så er det da lidt hyggeligere...
Tina - har du investeret i nyt liggeunderlag? Jeg har ikke endnu, går og lurer hver gang der er nogen i diverse reklamer...he he
Mvh
Winnie
Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
Smuk brudekjole sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Liggeunderlag? |
|
|
Liggeunderlag? Har du ikke et fra sidste år?  Jeg har luret lidt og overvejer stærkt en aerobed. Det kunne da være for sejt at troppe op med sådan een Den kræver dog et større villatelt med højt til loftet  Ej, jeg har kigget lidt og de har haft nogle i Netto men jeg var ikke hurtig nok. Jeg ender nok med at stå i Spejdersport og betale en mindre formue for at slippe for en stiv ryg. Høffe bliver højst sandsynligt sat i ridning i hele Juli måned, så hvis jeg er heldig kommer jeg med en supertølter. Så høje er mine forventninger ihvertfald  Men nyt fra Hn-træf-udvalget ville ikke være dårligt. Det kunne være rart at vide hvem man mere skal glæde sig til at se igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina... |
|
|
Tina, så skal i bare have sådan et telt som jeg havde med sidste år, den kan man både sove , stå, danse osv inde i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville da |
|
|
også gerne høre mere om det HN-træf. Jeg har også sørget for at ferien bliver holdt væk fra den weekend. Undre mig meget over der ikke er kommet tilmelding på bordet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja jeg kommer sørme også i år glæder mig rigtig meget. tror jeg prøver at tage egbert med kan lige så godt springe ud i det jo og han ville have godt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN-Træf |
Elsker Katla |
05-06-2007 11:09 |
|
Jeg kommer jo også med til HN-træf.. (Så ses vi jo igen Ditte ) Jeg glæder mig så meget.. Det er første gang jeg prøver det.. og Katla kommer selvfølgelig også med.. For omkring 1-2 uger siden skrev jeg til Julia og spurgte hende noget omkring HN-træffet, men hun har ikke svaret tilbage endnu. Så jeg vil tro hun ikke har været på HN siden da. Jeg går også og venter på der kommer tilmeldinger på bordet.. Men ved ikke om jeg vil have 1 eller 2 heste med.. Tror det bliver for dyrt med 2, måske ? 
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Cri |
06-06-2007 08:04 |
|
Skal man selv have hest med eller kan man godt tage med uden??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cir... |
|
|
Sidste år var der en del der kom uden hest, og jeg tror at dem uden hest hyggede lige så meget som dem med hest. jeg lagde grund til sidste år og nåede slet ikke at ride på mine egne  men for søren jeg hyggede mig, alle de heste folk og så mange nye mennesker at hilse på, ja dagene fløj bare afsted  Med venlig hilsen Anita Spangbo Heste sælges 2 års med med god afstamning 3 års med med god afstamning Bøffen sælges billig til den rette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JO anita... |
|
|
jo anita, du nåede rent faktisk at ride på en af dine egne - han valgte så bare at smide dig af efter en meget kort travetur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidst år... |
Annette ♥SMIL♥ |
07-06-2007 10:10 |
|
Kunne en af jer som var med sidste år ikke tænke sig at fortælle os nye lidt om weekenden? Hvor mange år har I afholdt disse wekkender? Er det de samme som deltager hvert år Hvor mange var i sidste år? Hvordan foregik det? Hvor meget fik I redet? Hvad lavet dem som ikke selv havde hest med? osv? Jeg syntes nemlig, at det lyder så hyggeligt og sjov men også lidt "farligt" for sådan en nybegynder som mig - jeg er jo ikke så erfaren i denne heste verden.
Hilsen Annette ***Når man tager barnet ved hånden, tager man moderen ved hjertet*** ***Overdreven omsorg er som reb om hænderne***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan da prøve |
|
|
det første år var hos elseG, hvor vi var ca 14 mennesker, hvis jeg husker korrekt. Så var det hos Christel, hos anita, og nu, forhåbentligt hos julia. Så det er vel 4. år (mand er det så mange år siden, vi var hos else??). Jeg har personligt kun været med hos else, men var semi aktiv hos christel, men måtte springe fra. Der er selvfølgelig nogle som er gengangere, men det er min klare fornemmelse, at der er nye med hver gang. Man møder op den dag det starter (hvilket vi ikke ved noget om endnu, andet end at det er den første weekend i august). Nogle gange er der lidt forskellige aktiviteter. Man rider normalt en lang tur sammen, også er der måske lidt små ture hist og pist...ikke noget vildt og voldsomt. Dem der ikke selv har hest med, låner eller laver andet spas. Da vi var hos else, mødtes vi med dem på stranden, også satte nogle sig til hest, og andre tog bare billeder af os, der forsøgte at komme i vandet osv. Det er egentlig bare en hygge weekend med andre heste interesserde. Mere præcist kan jeg ikke sige, for som sagt, der er ingen udmeldinger om arrangementer endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ryger da aldrig af Rikke |
|
|
Rikke hmm lige den detalje kan jeg IKKE huske  men har du forresten et bevis for det, måske det kan opfriske min hukommelse  Med venlig hilsen Anita Spangbo Heste sælges 2 års med med god afstamning 3 års med med god afstamning Bøffen sælges billig til den rette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Tine |
Annette ♥SMIL♥ |
07-06-2007 12:13 |
|
Tak for gengivelsen af den første weekend I holdte - det lyder jo bare rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig til vi høre mere fra Julia, så må jeg jo lige finde ud af hvordan det passer med resten af familien.
Hilsen Annette ***Når man tager barnet ved hånden, tager man moderen ved hjertet*** ***Overdreven omsorg er som reb om hænderne***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad??? |
|
|
Hvad skrev du i dit sidste svar? Det eneste jeg kan se der står er bla bla bla... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Rikke pas nu på, jeg er jo startet i skole i Herning, så jeg kunne jo finde på at komme en tur forbi dig med en spang kold vand  Nej Rikke det er IKKE for at vaske din bil  Med venlig hilsen Anita Spangbo Heste sælges 2 års med med god afstamning 3 års med med god afstamning Bøffen sælges billig til den rette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt nyt |
|
|
Jeg har skrevet til Julia og hun har svaret at de ikke har haft så mange planlægningsmøder. Men de er vist stort set klar med et tilmeldingsskema til en moderator eller noget. Jeg har tilbudt hende at kontakte Jan, der må sidde med en skabelon fra sidste år. Så har jeg ikke hørt mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så håber vi |
|
|
der sker noget. Hos else var der ingen møder først...Det var bare else der udmeldte hvor mange heste der kunne være, også kom vi bare. Og nu hvor man har sat weekenden af, så ville det være brand ærgeligt, hvis det gik i vasken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Planlægning |
|
|
Ja, det behøver jo ikke være noget stort arrangement med underholdning i tre dage. Jeg kommer personligt bare selv for at møde en masse andre hestetosser og få nogle gode oplevelser med Høffedrengen. Hvis Hestelygård falder til jorden, har jeg nok forbindelserne til et andet sted  Men der må snart ske noget. Ellers er der nogle der må tage en beslutning om hvad der skal ske. Jeg kunne godt savne lidt responds fra Julia selv her i tråden, feks...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg må indrømme |
|
|
jeg også selv har siddet og vurderet om jeg mon kendte nogen der kunne hoppe på i sidste sekund, men desværre ikke umiddelbart (udover else altså ). Man bliver jo lidt nervøs, når vi er i juni og abselut intet har hørt i et godt stykke tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det HN træf... |
|
|
...går bare IKKE i vasken, det er helt sikkert!!
Om jeg så skal komme med telt, pløkker, liggeunderlag (deluxe modellen), sovepose og frysetørret tomatsuppe og banke det hele op på en tilfældig mark i det Sjællandske - så er det DET jeg gør!! (Tina - måske Høffe vil lægge fold til?)
Jeg har glædet mig vederstyggeligt så længe og weekenden er for længst reserveret og helliggjort, så basta bum - jeg kommer!
I der er i tvivl - mød op, I vil ikke blive skuffede, og det har intet at sige om man er nybegynder, skovtursrytter, proffesionel eller andet, det er ren og skær hygge sammen med andre hestetosser, med eller uden hest.
Please Julia, lad os høre fra dig, vi er SÅ spændte, og dit sted ser bare fanatalastisk ud.
Mvh
Winnie
Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
Smuk brudekjole sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| winnie... |
|
|
jeg er færdig af grin lige nu...Frysetørret tomatsuppe...det lyder ikke lige som min kop the  Jeg har overvejet at tage min søsters mega villa telt med, da vi tager på camping ugen efter, og skal have det med...så kan jeg passende stå og øve mig i at slå det op imens en håndfuld HNér står og griner af mig  Også er der plads til en del i det. Mener det er 6 stykker eller lign. Tina-tossen har vist erfaring med at ligge i ske i sådanne telte, såvidt jeg husker fra Else af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja der sker noget... |
|
|
Folk har desværre ikke været så ivrige for at hjælpe med træffet i år, så da vi kun er to arrangører der både har familie og jobs også at passe, har vi knoklet for at få styr på de sidste detaljer... Der vil een af de nærmeste dage komme tilmeldning til træffet og nærmere information om hvad der skal ske, pris, overnatning, hvor mange heste der kan medbringes osv osv... Vi håber på stor tilmeldning for vi er sikre på at det nok skal blive en god og hyggelig weekend. Vi har ihvert tilfælde gjort vores til at det bliver... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ehmmm... |
|
|
jeg har lige læst tråden nærmere igennem og det undrer mig nu en smule at folk ikke tror det kræver den store planlægning, for det gør det altså... Det kan jeg som medarrangør skrive under på  Vi vil jo gerne have at det skal blive en så hyggelig weekend som muligt og der skal jo noget mad i vores maver, samt hvad skal vi gøre hvis det står ned med regn fra morgen til aften, hvor mange folde kan vi lave, toiletfaciliteter osv osv.. Men som skrevet tidligere... alt det har vi helt styr på nu. HN-træffet bliver afholdt i den første weekend i august som aftalt hus Julia. Folk kan komme fra fredag eftermiddag og søndag eftermiddag er det slut igen... Og igen... tilmeldning kommer en af de nærmeste dage, så jeg synes det vil være brandærgeligt hvis folk begynder at tænke i andre baner og vil lave træf et andet sted fordi vi ikke har været hurtig nok ude med tilmeldingen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Tine... |
|
|
du får det til at lyde helt vildt skummelt med det telt:) Det var bare Sjanna jeg sov sammen med og som begyndte at putte i løbet af natten:) Ganske hyggeligt  Men vil også sige til folk at de bare skal komme. Alle år har været utrolige hyggelige og glæder mig meget til i år også:) Dog skal jeg i år kun putte med kæresten i teltet fnis. Tina
Tak for sangen og tak for alt. Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen let opgave |
Annette ♥SMIL♥ |
08-06-2007 07:48 |
|
Hej Pernille, Nej det er bestemt ingen let opgave at arrangere sådanne weekender. Jeg har tidligere arrangeret mange spejderlejre og du har ret i at der er mange ting som man lige skal overveje. Jeg glæder mig meget til at høre mere. Kan du afsløre hvad sådan et arrangement kommer til at koste pr. person. Jeg overvejer forsat meget at deltage, selvom jeg ingen kender Hvis jeg kommer, hjælper jeg gerne med det paktiske hvis I forsat har brug for hænder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tina... |
|
|
tager du kæresten med? Måske jeg skulle forsøge at overtale min til at komme...bare en nat?! En ting jeg lært hos else...kom aldrig dagen efter det er startet...mand jeg blev mobbet Dig, yuki, chruella, fieste...bare fordi jeg griner meget (når jeg drikker pepsi )... Jeg går stadig til psykolog og anti-mobbe gruppe efter den oplevelse  Ej, det var helt ufatteligt man kan have det så sjovt, med folk man ikke kender. Jeg havde en fantastisk weekend, og jeg snakker stadig om den herhjemme. -Og det er så 4 år siden iår åbenbart...Syntes kun jeg har sprunget over et år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille.. |
|
|
jeg glemte helt dig. Selvfølgelig er der en masse at skulle holde øje med, men personligt er jeg meget nem at behage: et toilet (ej 2, der er altid kø efter rideturene), et eller andet spiseligt (her kunne en pattegris være mere end rigeligt...har jeg ikke fået siden jeg var barn, og det kan man vel "bare" bestille hos sin slagter??) og et sted til teltet . Men jeg var jo en bitte kende med da det skulle være hos christel, og der satte vi næserne lidt op for at blive endnu bedre og ja, det kræver jo lidt mere, end en mundtlig aftale med else. Min pointe er: Det skal nok blive super, lige meget hvad i gør. -Så tager vi den bare derfra! I skal dælmer ikke få stress eller føle jeg presset. Vi andre glæder os jo bare helt enormt meget!! Jeg glæder mig personligt til at høre mere om pris, og tilmelding. Det skal nok blive et fantastisk træf iår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep Tine... |
|
|
... kæresten kommer med så hank bare op i din. De er jo noglelunde jævnaldrene så de skal nok finde noget at snakke om:) Har jo set på nogle af dine udemærkede billeder at din også fisker. Så allerede der kan de snakke om noget:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja gør det:) |
|
|
Og går det helt galt kan de da bare tage nogle stænger med:)hehe
Tak for sangen og tak for alt. Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|