Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forslag til sidste skoledag
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 19:29

Hej AlleSammen.

Jeg sidder her foran computeren og tænker og tænker.
Jeg har heldigvis snart sidste skoledag, den 13. maj 2007, så min klasse og jeg er blevet enige om at det skal fejres.

Men vi er desværre ikke så kreative, derfor vil jeg høre om der er nogle af jer der er!?

Vi er en første års klasse på Htx og feste er vi bestemt rigtig gode til, men vi vil gerne lave noget andet sammen inden det går løst med øl og spurt hele natten igennem.

Så kom endelig med en masse forslag :)

Mvh Natascha.

"Det er ikke naturligt for en hest at betragte et klap som en belønning, og det har ingen beroligende effekt"

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 22:47
har i sidste skoledag d. 13. maj 2007 :) ?

.. mia svane

yo sucker? hæ hæ hæ

0
0
Svar på denne tråd

jgnsdkjg
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 22:55
mia svane: ja hov, det stod der sørme i indlægget?

hvad med at tage ud og spise? her på mandag, når jeg har sidste skoledag, skal vi piger fra klassen ud og spise sammen, inden vi skal feste :)

Hilsen Nanna uden hest
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde,
fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
Søger part, Århus
0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 11:48
nannat: jamen hov, gad vide hvornår det bliver den dato igen?

.. mia svane

yo sucker? hæ hæ hæ

0
0
Svar på denne tråd

NannaT
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 12:54

Det bliver desværre lidt besværligt hvis vi skal ud at spise. Vi er 22 i klassen og hvis vi hver i sær skal bestille og betale, bliver det et længere regnestykke :S

Ud af de 22 personer i klassen, er kun fem af os piger, så vi kan ikke en gang dele det op.

"Det er ikke naturligt for en hest at betragte et klap som en belønning, og det har ingen beroligende effekt"

0
0
Svar på denne tråd

sidste skoledag :)
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 15:11

Vi havde sidste skoledag igår, og om aftenen tog hele klassen ud og spiste, inkl. vores klasselærer og matematiklærer, for lige at afslutte lidt hyggeligt, med tak, gaver til dem o.s.v

det var intet problem, vi er 23 i klassen.

det var rigtig hyggeligt og bagefter tog vi til fest sammen med de 2 parallel klasser, så at vi tog ud at spiste gjorde lige at vi havde tid til at hygge os sidste gang, som 9.a og så feste med de andre. .

Cirkeline, min skat er dejlig!!! <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider