Ja... det´er rigtig ærgeligt at nogle vælger at få ødelagt deres liv på den måde..
Desværre er det blevet mere og mere ind.. at unge tager stoffer, jeg syntes det er rigtig uhyggeligt at man ikke kan hygge sig uden... jeg har alle dage sagt nej til at prøve det stags.. det interessere mig overhovedet ikke..
Det er heller ikke længe siden, at jeg så et program på tv danmark 4, om unge narkomaner... jeg blev også meget trist til mode over at se og høre hvad de unge har prøvet og været igennem...
Desværre tænker folk.. arhh hvad.. der sker mig ikke noget... og prøver at tage stoffer... Det er med til at ødelægge et menneskes liv.. jeg havde også en kammerat der havde taget hårde stoffer i en længere periode.. han er desværre ødelagt...
Han kan ikke holde på et arbejde, han kan ikke holde på uddannelser, kærester kan han heller ikke holde sammen på.. og tager medicin, for angst/depri, og tager også lykkepiller... alt sammen pga stoffer... 
Men desværre, skræmmer det ikke unge mennesker fra at prøve.. det sidste jeg hørte er at man er begyndt at tage hestebedøvelse...
jeg kan kun tænke.. hvad sker der i hovederne på dem???