Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Argh snydt på TS IGEEEN!
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 14:11

Det var dog utroligt med den side, www.trendsales.dk. Altså ikke siden, den er fin nok, men nogle af de brugere derinde! Jeg har flere gange været uheldig med at varer ikke når frem til mig/de der køber af mig, og jeg har aldrig oplevet så mange fejl med post danmark efter jeg har oprettet mig derinde i 2004. Tilfælde? Måske. Men for pokker, nu er det da snart nok!

D. 20. april betalte jeg for en tshirt til min kæreste. Den nåede aldrig frem.
Reglerne siger, at sendes den som brev er det på købers ansvar, men selvfølgelig skal sælger dokumentere afsendelsel i form af evt indleveringsattest. Køber skal have beløbet tilbage 100%, hvis ikke sælger kan fremvise en kvittering!

Sælger siger at hun har en kvittering, men kan ikke fremvise den. Først var det fordi hun ikke kunne finde en kopimaskine. Siden kunne hun ikke finde en scanner. Da jeg skruede bissen på var hun tilfældigvis lige blevet sygemeldt og kunne ikke gå uden for en dør. (Fair nok vel) Men alligevel!!! Jeg føler bare SÅ meget at hun prøver at fuppe mig, og for pokker det drejer sig om 125 kr, men det er da også en slags penge! Jeg er på barsel og har et rådighedsbeløb på ca 800kr / mdr, og det skal også dække smøger, transport, tøj, hygge til ungerne og Disneyslik til tøs'pigen! ;) Men det er ski' princippet!

Sælger siger så at vi kan slå halv skade, for hun har jo også mistet noget! Ja, det har hun da, men jeg har selv kørt efter det princip at når maxibrevet ikke frem, og kan jeg ikke dokumentere afsendelsen så bliver beløbet tilbagebetalt! (Jeg har så haft en ubehagelig køber engang hvor jeg bestemt ikke havde lyst til det, men foreslog det alligevel!)

Jeg bad så supporten om hjælp, og nu har denne bruger lukket sin salgsprofil ned, jeg har dog hendes adr og tlf men jeg har sgu ikke tænkt mig at gå til yderligheder for skaldede 125 kr!

-

Andre der har 'interessante' erfaringer på TS??

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

NY HJEMMESIDE: www.bjfoto.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

snyderi...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 14:43

det virker da lidt lusket,hun må da være verdens uheldigste persn,ingen printer,ingen scanner og nu så syg,så syg...ja hun har vel lukket sin profil derinde fordi der er slået et lyn ned i den ledning der lige præcis år til hendes pc...så hun kan aldrig mere komme på nettet...uheld.

men hun må da kede sig siden hun gider snyde for småpenge.

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

ts...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 15:42

jeg bruger ofte ts, sælger som regel kun, skriver altid skal det sendes som brev på dit eget ansvar uden indleveringsattest, eller som pakke.. hvad køber så vælger er på egen regning. Kun en eneste gang har jeg oplevet at en af mine forsendelser ikke nåede frem.

jeg ved ikke hvad du skal gøre, men hvis sælger har spurgt om det skal sendes som brev på dit ansvar, så kan du ikke gøre ret meget, har hun derimod ikke spurgt, ja så må hun betale beløbet tilbage.

det er bare så svært, for sælger og køber kan jo begge snyde, ligesom det kan være forsvundet blandt postmedarbejderne.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Her...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 15:46

Jeg har handler over ts og jeg køber kun pr. pakke!

Flere gange har jeg oplevet at betale ekstra fordi jeg vil have den sendt som pakke - men næh nej - sælgerne har flere gange allegevel sendt den som post.

Det er også svinsk

Heldigt man kan uddele smily, jeg skriver som kommentar hvis jeg er utilfreds

0
0
Svar på denne tråd

Smileys
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 20:18

Jeg synes tilgengæld det er super fedt at de har det der smileys system.

Det går jeg altid efter når jeg skal købe noget.

Jeg har faktisk kun købt ridetøj derinde, og alle gange er det kommet til fuld tilfredshed.

HN burde anskaffe samme system med smileys så man kan se hvem der ikke er helt ærlige...

Vh Maria

0
0
Svar på denne tråd

åhr nej...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 20:28

nu må I ikke komme med alle de dårlige erfaringer jeg har lige netop købt noget derinde for aller første gang jeg bliver jo helt nervøs.

Hilsen Frieser Hanne
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 21:49

Herforth: ja jeg har købt noget derinde, og min 'allerførste' gang (uden at lyde alt for sentimental) var til 10 - 4. Selvom jeg også sagde den skulle sendes som pakke og med pakkenr. og nærmest senest prioteret og i A-post OSV. Det gik - påtrods af hun kun havde 2-3 smileyer :)

Mor - Franciska: Jeg går ikke udfra den er sendt som pakke, eller er den? Kvittering er nok svær at fremvise, jeg er selv nok ret skødesløs hvad angår mine kvitteringer, og hvilken kvitteringer skal man fremvise, hvis den er sendt som almindelig post.

Hvis den er sendt som pakke ect. ligende, hvor det er bare lidt muligt at efterlyse den. Så ville jeg skrue bissen på...ellers ville jeg nøjes med 'halv'-skade løsningen. Derefter ville jeg kikke meget nøje på hvor mange STOR-smilende smileyer de havde.

Jeg har en teori om, at når først vedkommende har en 10 smileyer som minimum, så vil de ikke bytte dem væk pga. lidt små problemer og er mere villige til at løse problemet. Jo flere de har, jo mere forhandlingsvenlige tror jeg de er, hvis det nogensinde skulle 7-9-13 gå galt ;)

~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også
Forfatter: 
Dato:  31-05-2007 22:02
handlet der for første gang og det gik ud over l forventning så det er ikke kun dårligt

Knus Nanna

pædagog, men ikke pædagogmor

Nu med Fjordbollen Brian, som gerne vil have en part

Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider