|
|
| Nogen gode navlepiercerer? |
|
|
Hej allesammen., Jeg vil egentlig bare høre om der er nogen der kender et godt sted at få lavet sin piercing? stedet skal ligge omkring roskilde.,  Hilsen Chrissen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
| Forfatter:  |
MetteSamson ♥Samson♥ |
| Dato:  |
31-05-2007 11:52 |
|
Jeg kender ikke nogle i Roskilde, men hvis du skulle komme forbi Helsingør, så er der en pircer nede i byen der hedder "Orange". Jeg fik selv lavet en navlepircing igår  Den er bare fin  Knus Mette
Samson var den flyvende Fjordhest
*Sov sødt skat*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holbæk |
Carina 1 |
31-05-2007 12:11 |
|
Kender ingen piercere i Roskilde, men kan VARMT anbefale Allan fra Hadbergs piercingstudio her i Holbæk. Han er rigtig dygtig, god at snakke med og så er det hurtigt overstået  Med i prisen følger også et tjek efter 4 uger hvor man kan få skiftet ringen gratis hvis den ikke passer. Han er også medlem af Dansk Piercer Laug. se evt www.hadbergs.dk
Carina Nu uden Sjakalen... Ung mor til Nicklas født. 4-8-04 Køb aldig en bil, du ikke magter at skubbe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ringsted |
|
|
Jeg fik min lavet i "afrodite" i Ringsted.. Den betalte jeg 349,- men tror det er steget til 399,- men er ikk sikker.. ?!
"¤ Giv mig min OLIVER tilbage til mig ¤"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg fik lavet min navle piercing i bodytattoo på kornerupsvænge i Roskilde.. Lige over for den gamle politistation.. De kan ihvertfald anbefales! Min er stadig rigtig flot. Der ligger også en ved rødeport, men hun er ikke lige så god som bodytattoo. Skriv gerne en PB hvis du vil høre mere..
Hilsen Tatjana Med part på Limaro
Medlem af DHPV og glad for det  Vægt den 14/5: 78kg Nu: 75,1kg :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| av av av av |
Stephanié ♥Aaron Mak♥ |
31-05-2007 12:37 |
|
Nu når vi snakker om navlepiercinger så skal i lige høre en historie : Jeg fik min lavet i efteråret, og det gjorde ikke rigtig ondt . den første dag kunne jeg godt mærke den var øm, men dagen efter var der ingenting . Jeg tog ud at ride og var MEGET opmærksom på mine ridebukser SLEt ikke skulle i nærheden af den, og var meget forsigtig da jeg skulle op på min hest . Han gik super godt den dag, og glemte alt om piercingen eftersom den ikke gjorde ondt . eftersom min hest er meget stor, plejer jeg at "hænge" mig i sadlen så man kommer stille og rolig af . Det gjorde jeg også den da , og fuuuck . min piercing satte sig nærmest fast i den lille sadelklap . orgh hvor gjorde det dog forbandet ondt . det gør ondt bare jeg tænker på det . så pas på når u skal ud at ride fremover med din piercing  hahahahah .
"Lad aldrig frygten for at tabe, afholde dig fra at spille spillet. At deltage er en sejr i sig selv!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AV-AV!! |
|
|
Ej, det var da godt nok uheldigt! Tak for advarselen! 
Hilsen Chrissen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
31-05-2007 12:49 |
|
Så er det skønt man kører travhest, så hænger man forhåben´lig ikke fast eller får den stødt. Det håber jeg i hvert fald ikke, for jeg skal til licensstartprøver på lørdag hehe. Jeg gav 575 kr, for en rigtig flot stav med 2 lyserøde sten i. Knus Mette
Samson var den flyvende Fjordhest
*Sov sødt skat*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piercing |
|
|
Da jeg fik lavet min for nogle år tilbage fik jeg af vide af pierceren at man skulle passe på med at ride for hårdt og bruge sine mavemuskler for meget den første uges tid eller mere. For mavemusklerne kunne få piercingen til at sidde skævt Så når piercingen var helet lidt kunne man begynde at ride hårdere igen.. Hmm, jeg kan godt lidt se logikken.. Men jeg ved sgu ikke om det er rigtigt  By the way har jeg også kun hørt godt om Allan hos Hadberg i Holbæk. Jeg har selv fået lavet negle af Allan, og han er rigtig flink. Og jeg får også ordnet hår hos Hadberg. Mine to piercinger fik jeg dog lavet inden Allan kom til byen, så de er lavet af en anden piercer, men hende vil jeg ikke anbefale selvom mine to nu blev meget gode og stadig er det, har jeg hørt mange skrækhistorier fra hendes såkaldte piercingstudie  Held og lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piercing |
Carina 1 |
31-05-2007 13:48 |
|
Suzin: Tror godt jeg ved hvem du mener. Min veninde fik lavet sin tungepiercing der 3-4 dage før Hadbergs åbnede. Men da hun også havde hørt at det var lidt tvivlsomt af få den lavet der hvor hun havde, gik hun op og fik den tjekket hos Allan. Og ganske rigtigt, staven var 3 nr for lille så tungen kunne slet ikke hæve. Pierceren nægtede dog at staven var for lille og undskyldte det med at det var for at forhindre tungen i at hæve for meget. Her snakker vi om en str 16 stav der blev sat i med det samme. Da jeg fik lavet min hos Allan fik jeg en str 20 i, da min tunge ikke er så stor, men ellers siger han at det også er ganke normalt at man får sat en 22'er i først. 4 uger efter gik jeg op og fik sat en 16 stav i da hævelsen var faldet, og nu er jeg nede på en str 12.
Carina Nu uden Sjakalen... Ung mor til Nicklas født. 4-8-04 Køb aldig en bil, du ikke magter at skubbe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piercing |
|
|
carina 1: He he, ja der er vidst kun to "kendte" piercere i Holbæk. Ved faktisk ikke om de piercer nede ved Hugo (tatovøren) også. Men jeg kender kun Allan og så den anden der piercer i Holbæk by Kan godt være jeg tager fejl.. Men som sagt har der aldrig været problemer med mine to piercinger selvom de er lavet hos den anden.. Men jeg har hørt en masse historier, og har endda set en med blod stående ud af munden efter at have fået lavet en tungepiercing dernede Den blødning fik de vist stoppet med sodavandsis og papir, men lidt voldsomt var det da, for han var da gået ud af butikken og havde gået lidt op af Ahlgade inden han begyndte at bløde. Jeg stod inde i butikken og kiggede da den blødende fyr kom løbende ind sammen med to piger, i total panik  Tror dog det endte godt nok Men det må være noget af en forskrækkelse..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pircinger |
|
|
det med hesten og navlen.. kender jeg godt.. Jeg gjorde det efter 3 dage ca, da jeg skulle hoppe op på min tidligere pony, langede jeg jo på maven på dens ryg.. AV AV. kom MEGET hurtigt af igen, og den blev longeret. den jeg har i tungen fik jeg lavet dagen før en byfest. Havde godt fået af vide at jeg ikke skulle spise stærk med og lign. Pyt tænkte jeg, og tog et chot små grå... SMERTE  Jeg var 16 da jeg fik den i tungen og 17 i navlen,. Jeg har aldrig fortrydt. Birgitte
Opstaldning tilbydes: I ny stald. Store lyse bokse min. 3.5*4,5 meter. Fold hver dag i lyse timer. Ridebane, tæt på skov, muligvis ridehus i skridt afstand. ET BESØG VÆRD www.123hjemmeside.dk/kirkjensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piercing |
Carina 1 |
31-05-2007 18:03 |
|
Suzin: Ja, det lyder bestemt ikke særlig rart  Der er 3 piercere i Holbæk nu. Allan, 'hende der' og så den nye tattoo/piercershop på markedspladsen. De skulle efter signende også være rigtig gode, men har ingen personlig erfaring derfra... endnu...  Nej, de piercer ikke hos Hugo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| størrelser? |
|
|
Jeg har også tænkt på at få en piercing i tungen, men det er mine forældre ikke helt med på., men hvad er det med str i staven? 
Hilsen Chrissen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forkert placering af tråd |
Miss-Joye |
31-05-2007 21:23 |
|
denne tråd hører til inden under produkter og leverandøre 
Mvh Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ - Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har.. Medlem af Ganti & Toppur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piercing nu? |
|
|
Jeg har en piercing som jeg er utroligt glad for. Men har du tænkt på om lige nu er det rette tidspunkt? Ingen sol i en lille måned, for slet ikke at tale om hvor lang tid der går før du må bade med den! (Taler ikke brusebad). Jeg synes du skal overveje det grundigt før du får en lige op til strandtiden. Sæt dig lidt ind i tingene, og læs om det. Så kan du også meget bedre selv tage stilling til om stedet er rigtigt.  Når/hvis du så får en, så kan jeg hun anbefale at sidde med en kop kogt vand med lidt salt i henover den lille navle hver dag. Det suger sig fint fast så du kan sidde på sofaen. På den måde slipper du for betændelse.  Jeg har ihvertfald aldrig haft problemer med min, men jeg læste også tykke bøger først, og fik det gjort i februar måned hvor jeg heller ikke havde mulighed for at ride.  Held og lykke herfra!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| piercing |
|
|
Altså der er jo næsten risiko hele året rundt.. Om vinteren kan den blive for kold hvis du har for lidt tøj på, og så kan der også gå betændelse i.. Jeg ville ellers mene at stranden ikke ville gøre noget. Saltvand renser jo  Jeg fik lavet min i navlen om foråret.. og jeg tror også jeg tog sol og andre ting rimelig hurtigt.. Jeg har aldrig haft nogle problemer. En gammel veninde derimod fik piercet begge sine brystvorter en vinter, og gik kun i tynde stropbluser (ingen BH) og hendes piercinger gik der betændelse i.. så de er pillet ud idag.. Hvis du vil gøre det nu så du kan vise den frem her til sommer, så ville jeg sige go for it... Ellers så snak med din piercer. Han/Hun kan forklare dig meget mere. Og hvis du er nervøs for bakterier nogle steder, kan man få et stort plaster der lukker hele vejen rundt om til at tage på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|