Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har nogen prøvet billed-clairvoyance?
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 11:49

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer, har prøvet sådan en billedclairvoyance.

Mule-dyret er i øjeblikket igang med massage af nogle gange, så vi kan se om der er nogen virkning.

Til at starte med, troede jeg, at det var sadlen der var problemet og fik derfor hurtigt solgt og købt en anden, som nu ligger rigtig godt på ham. Jeg har dog ikke redet i den nye endnu, da han stadig virker temmelig øm - ja, faktisk mere øm, end da jeg stoppede med at ride med den mindre gode sadel

Jeg longere ham dagligt for at holde ham igang, men han virker noget stiv og øm. Massøren kunne også se det med det samme.

Nu er jeg så blevet bekymret for om det kan være noget gammelt

noget, der spøger

Tænkte derfor på om jeg skulle prøve med en clairvoyance. Lidt som en pegepind. Dyrlægen skal selvfølgelig også ind i billedet, hvis det ikke hjælper, når massøren er færdig.

Det skal lige siges at det ikke er længe siden at tidligere ejer har haft ham igennem helbredsundersøgelse uden anmærkninger.

Jeg synes bare ikke han virker glad og har en fornemmelse af, at der er et eller andet med ham.

Ak ja, man kunne somme tider godt ønske at de kunne tale

Håndopmadet nymfeparakit-unge søges...

0
0
Svar på denne tråd

Jeps det har jeg
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 14:46
TinaMJ herinde fra har via et billede "snakket" med mit hoppedyr (det er nogle år siden) og Tina kan jeg klart anbefale (y)

DRESSURHOPPE KØBES

4-5 år, jo mørkere jo bedre, ca. 170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider