|
|
| kontakt til Andreas Helgstrand |
|
|
Er der nogen der ved hvordan man kontakter Andreas Helgstrand. Sille fylder 9 år den 23. august og det eneste hun virkelig ønsker sig er en lektion hos Andreas...hendes STORE idol... hun ville simpelthen blive så lykkelig... hæhæ er sikker på hun bare vil sidde der med store øjne.
rigtige ponymødre har intet andet liv Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kontaktoplysninger |
| Forfatter:  |
birkus |
| Dato:  |
30-05-2007 00:45 |
|
Du kan jo prøve at skrive til ham, eller kontakte ham på anden vis: www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.drf/ pkontakt.hms?pnr=021077-ANHE&fb=DRF Jeg tror Andreas er en flink fyr, så hvis det kan passes ind i hans program, så vil han da sikkert gerne gøre din datter glad. Men lad nu være med at kontakte ham med mindre du finder det relevant. Han bliver nok kontaktet jævnligt med diverse spørgsmål...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv at.. |
|
|
Prøv at kontakte Bimsemor herinde fra. Mener jeg kan huske, at Maja var ovre og ride Anton. Men hæng mig ikke op, hvis det ikke er korrekt  Rigtig god fornøjelse, hvis det lykkedes.
Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges Kig gerne på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for hjælpen |
|
|
Har skrevet en mail 
rigtige ponymødre har intet andet liv Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender |
30-05-2007 01:12 |
|
nøøj hvor kunne det være sejt... inviter lige mig med som publikum.. Bliver jo helt misundelig  Håber det lykkes!! Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ska nok |
|
|
Skal nok holde dig underrettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh...krak... |
Britthn |
30-05-2007 09:44 |
|
Jeg tror faktisk, at jeg fandt hans mobilnummer på krak, da jeg ville interviewe ham inden OL...Flink fyr...Han fik medietræning, og jeg fik løst en opgave på journalisthøjskolen Og så viste han rundt på Blue Hors...Min veninde, som var chauffør, var helt rundt på gulvet... Men han virker som en lige ud af landevejen-fyr, så det burde da kunne lykkes...Held og lykke med projektet! Kh. Britt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Lene Dodensig |
30-05-2007 13:06 |
|
Held og lykke med projektet. Som nok ikke er en helt billig gave 
WOW! 2.G på HTX, 2 heste, undervisning 2-4 gange om ugen, stævner næsten hver weekend. (DOG kun en dag af gangen) Det hele kan sgu lade sig gøre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfytdfdhfghfgh |
Jungle |
30-05-2007 15:36 |
|
Krogsboll : Du må holde os opdateret herinde - hvis der sker noget  Det ville da være en super oplevelse for Sille, og jeg er også helt sikker på hun ville lære en masse - hun er jo et naturtalent den pige  Du siger bare til hvis hun mangler en juniorhest - så må hun gerne få min over 
Mailunds Apache 100 % dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123 andreas |
|
|
du må også gerne lige smidde summen på en lektion med andreas helgstrand. bare lidt nysgerig 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Ludwigsburg in der sommerferie! vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fed idé |
|
|
Syntes da det er sn super fed gaveidé.. håber det lykkes
Lands End Hoppe F:Lancier MF: May Black
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idarosenborg... |
|
|
...er slet slet slet ikke sikker, men mener der var et opslag omkring mulighed for at ride enetimer hos Andreas H. for et stk. tid siden i min rideklub, mener at huske at prisen var 900 kr  Men som sagt, så er jeg meget i tvivl, kan jo være at jeg husker forkert.
>>Sandie<< Misserne Tiger og Shemar Ilderen Misty Hunden Sweet Smiling Butler Hestene Engelunds Zar og pr. 16/4 2007 Forums Calistro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
kan huske han var til kursus hernede for et stykke tid siden der kostede det 1500 kr...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen ide |
|
|
Men der er nogle stykker i familien der gerne vil være med, de er IKKE hestemennesker og er træt af ønskesedler de ikke fatter en dyt af. Her til jul ringede min fars kone helt desperat og ville vide hvad gamacher var..Oliver min søn på 10 havde hjulpet Sille med at maile en julegave ønskeliste...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det for useriøst |
|
|
Nu sidder jeg og bliver helt bekymret over om mailen kan lyde for useriøs, i det jeg skriver at han må forstå at det i bund og grund ikke er fordi Sille skal lære en masse ved ham ..skriver at hendes niveu ikke er så højt, at det retfærdiggører at hun skal ride ved ham.. men at det nok mest drejer sig om oplevelsen over at være så tæt på sit idol.. vil bare ikke risikere at han tror at det er fordi hun er multi dygtig..så han når hun kommer føler han spilder sin tid ..hvis i forstår hvad jeg mener. Syntes foresten det er helt vildt at man bare sådan uden videre kan finde hans mobil nr og mail på nettet..det troede jeg godt nok ikke var offentlig gjort. Var helt sikker på man skulle kende nogen ..der kender nogen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husk... |
Tine (Ib) |
30-05-2007 22:34 |
|
... at skrive hendes niveau (som jo er pænt). Jeg har en veninde der arrangerede kursus ved ham og der ville han ikke undervise nogen der var under LA-niveau. Altså pas på du ikke gør hende dårligere end hun er.
Vh Tine Hestens Urtehave- kig ind 
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv. Deltag i konkurrencen på vores hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andreas H |
|
|
Du er godt nok en modig "pige"  Kan da huske i en eller anden tråd - at du ikke vidste, at Sille havde lånt din PC og skrevet videre i indlægget...  Hvis Sille ser denne tråd - jamen, så er det jo ingen overraskelse...  Har i øvrigt lade mig fortælle, at samme Andreas H vist holder dressurkursus i Fakse Rideklub til september... Det er godt nok på "Djævleøen" - men hvis du/I har "sponsorer" så var det måske noget... 
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andreas He |
|
|
For ca. 1½ år siden havde han kursus på en af rideskolerne tæt på os. Dengang ville han ikke undervise børn. Da han i efteråret havde kursus på en anden rideskole ville han godt. Prisen var da 1800 for 2 x ½ time. Betina fik i konfirmationsgave et dressur kursus ved valgfri berider. Hun er gået i tænkeboksen sammen med sin berider med hos hvem hun skal ride ved. Lige nu står valgte ved Per Sandgaard eller Andreas H. Så vi må se hvad det bliver til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andreas He |
|
|
Krogsboll: Held og lykke med det. Det skal nok bliver en spændende dag for Sille.
For ca. 1½ år siden havde han kursus på en af rideskolerne tæt på os. Dengang ville han ikke undervise børn. Da han i efteråret havde kursus på en anden rideskole ville han godt. Prisen var da 1800 for 2 x ½ time. Betina fik i konfirmationsgave et dressur kursus ved valgfri berider. Hun er gået i tænkeboksen sammen med sin berider med hos hvem hun skal ride ved. Lige nu står valgte ved Per Sandgaard eller Andreas H. Så vi må se hvad det bliver til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke for |
HeidiZ |
30-05-2007 23:18 |
|
at være negativ, men på et eller andet plan synes jeg, det er en lidt dårlig idé. Selvfølgelig vil hun få undervisning af sit idol, men er det for 1500-2000 kr for 1-2 ganges undervisning, tror jeg ikke, hun får særlig meget ud af det, i forhold til prisen. Selvfølgelig oplevelsen, men det er måske liige lidt i overkanten alligvel. Min søster har redet kursus hos Lone Jørgensens, og selvølgelig var det et god oplevelse. Men selv om hun var det ældre end Sille, havde hun svært ved, at arbejde helt videre på det hun fik besked på, fordi der ikke rigtig var noget opføling på det. Og desuden red Lone ikke på den måde, som min søster var vant til at træne efter. Derfor skabte det måske også lidt forvirring.. Min søster red på daværende tidspunkt LA1-4 for hest(mener jeg), og havde selvfølgelig ikke så meget erfaring, som de voksne der red med, og havde derfor svært ved at bruge det fuldt ud, i forhold til, hvad den weekend havde kostet  Jeg tror, at 1500-2000kr er meget bedre givet ud, til den underviser i bruger normalt. Men det er jo selvfølgelig helt op til jer selv..  Som sagt ikke negativt, men man kan hurtigt komme til at bruge mange penge på ting, som man ikke får noget ud af.
-HeidiZ Som til en hver tid sætter hestens velfærd først!! ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Lounala ♥Lounala♥ |
30-05-2007 23:51 |
|
Som HeidiZ skriver, så kan det da godt være hun ikke for ret meget ud af det på sigt, men oplevelsen vil hun da altid have  og jeg syntes Sille fortjener det. Jeg kan kun klare et håndklæde med heste på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejza.. Du må da endelig sige til hvis I ska derover så ku´ jeg da godt tænke mig en plads i bilen..  Men lyder spændende.. En skam hun ikk springer så meget mer for jeg ska ha´ kursus med Andreas Schou her til sommer.. Hils..
DK´s DEJLIGSTE PONY´ER!! HVAD STYRER MERE END TEAM CHRISTENSEN???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Ja det er rigtig af Andreas H kommer til FKR (fakse-køre og rideforening) i september måned.. Der er ikke flere pladser, men man kan ringe og måske komme på ventelisten.. (som jeg er ) Det koster 850 kr. for medlemmer og 950 kr. for andre. Men i kan da gå ind og kigge på deres hjemmeside. Til krogsboll: Jeg syntes det kunne være en rigtig fed gave til din datter, er sikker på hun vil blive lykkelig! Held og lykke!
Zobell & Lisa Jeg elsker jer<3 En vinder har en plan, en taber har en undskyldning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØM... |
Melisse |
01-06-2007 22:36 |
|
Til sportsgalla (årlig tilbagevendene begivenhed, for dk´s elite idræts udøvere) i januar, efter DR showet vimsede jeg over og hilste på Andreas H, hvor tit sker det at vi har en dansk NÆSTEN verdens mester i dressur.. ham måtte jeg bare hilse på.. jeg forklarede kort hvem jeg var og ikke mindst hvorfor jeg var der  og begyndte så ellers at skælde ham ud -stille og på en pæn måde- og han tog det pænt.. og det vidste sig at det hele var en misforståelse, han er altså en ENORMT rar gut  Ikke hver så nervøs for din mail.. han er et helt almindeligt menneske som os andre.. det skal nok ende godt  I øvrigt holdt han et kursus hos os, i januar.. hvor der blandt andet var et par skønne unger på 8 og 13 der glade men meget stille deltog  Melisse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melisse |
|
|
Hvorfor skældte du ham ud? 
Når du er ung, kan du vælge & vrage!
Når du bliver ældre, kan du vælge mellem vragene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| griner- |
Melisse |
01-06-2007 23:11 |
|
Forde jeg VIRKELIG havde glædet mig til kurset.. ikke kun jeg.. men også en veninde, der har en fantastisk lovende unghest.. også stod der på opslaget i stalden, at kurset kun var for rytter der red M på dist. plan. Jeg blev først skuffet og et par dage efter blev jeg virkelig vred.. jeg talte med vores chef berider, der sagde at det havde Andreas H bedt om.. >:-( men jeg måtte gerne deltage alligevel, han vidste jo at vi ikke var så tossede enda.. men fa.. nej om jeg ville med på en bade-billet!!! Og i øvrigt sys jeg ærlig talt at det var noget svinderig.. hvem troede han egentlig at han var.. det kunne unægteligt være lige så sjovt for en sød pony pige at blive undervidst af sit store idol som for en voksen grandprix rytter.. Hvor dælen er "at gøre noget for sporten" blevet af.. der er Olympiske medalje tager der gerne og for deres sports skyld, tager ud til små klub stævner for at give de unge en oplevelse, et lille råd og et skulder klap -GRATIS!!!- også ville han ikke undervise nogen under M niveu.. behøver jeg nævne at jeg var oppe i det røde felt!?! Men da jeg til gallaén vimsede hend til Andreas H for at komme af med mit galle (på en pæn måde) var det meget tydeligt, at det hørte han for første gang.. han havde ingen ide om at der var sat en begrænsing på kurset  og nogle få dage efter kunne alle tilmelde, muligvis også forde der langt fra var tilmeldinger nok..  men alt andet lige, var der enda en ung hest med, uden at have den store erfaring i ret meget andet end volter..  Men som jeg skrev før.. han virker som en ENORMT rar gut.. og husk han er også kun et menneske ligesom os andre  Melisse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kursus |
Caddie |
01-06-2007 23:40 |
|
Hvordan kommer man på venteliste til det kursus i Fakse? Har du evt. et link???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melisse... |
|
|
Hvis alle ryttere må være med, så er en week-end nok for kort tid til sådan et kursus... Jeg har fuld forståelse for at klubben har sat et hvis niveau for hvornår man må ride med. Hvis jeg var Andreas ville jeg blve træt af at stå og undervise en flok ryttere på LB niveau, der kunne få lige så stor glæde af at få undervisning af en hvilken som helst anden underviser. Det er lidt at tage p*s på folk og deres tid. Krogsboll: Jeg synes det er en rigtig god ide. Hvis det ikke kan lade sig gøre at få en undervisnings time ved ham, hvad så med at tage på skovtur til BH en dag?? I kan ringe og spørge om I må komme forbi en times tid og evt. se ham træne en af hestene. Så kan I også hilse på alle hingstene og måske få en autograf. Det kan jeg ikke forestille mig at han har noget imod. Det er godt nok ikke det samme som at ride undervisning ved ham, men det er stadig en stor oplevelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Caddie: Hjemmesiden er: www.f-kr.dk så over i venstre side står der Dressur tryk der, så står der noget med Andreas H. Du skal ringe til en.. Men det hele står i linket med ham..
Zobell & Lisa Jeg elsker jer<3 En vinder har en plan, en taber har en undskyldning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|