Med fare for dette bliver lidt langt og uoverskueligt prøver jeg alligevel at få nogle råd.
Det er sådan at jeg her til sommer har været ansat som piccoline på et advokatkontor i halvandet år, mit sabbatårsjob 
I starten var det sjovt, men et halvt år efter begyndte det at skrænte lidt. Meget dårligt arbejsdsmiljø alle kolleger imellem.
Hvilket har resulteret i fyringer, opsigelser og nye ansættelser.
Da jeg havde været der et år, fik jeg milde symptomer på stress pga. en for fyldt hverdag-som 20 årig!! 
Jeg gav mig selv valget at jeg kunne stoppe på arbejde eller droppe hesten, det blev hesten da jeg havde brug for pengene fra jobbet.
Stressen gik over, ikke flere hovedpiner 
Jeg har været syg på mit job, ikke flere sygedage end man må have overhovedet, men jeg har haft nogle flere sygedage end de fleste advokater derinde.
Lige pt. har jeg meget at tænke på da jeg skal finde bolig, starte uddannelse, finde fritidsjob og savner hestene. Disse tanker gør at jeg stresser mig selv lidt op nogle gange.
I mandags meldte jeg mig syg, men da jeg følte mig nogenlunde ovenpå onsdag tog jeg på arbejde. Det skulle jeg ikke have gjort, jeg var syg onsdag aften og melder mig derfor syg igen torsdag morgen. Herfter melder jeg mig ikke rask da jeg havde det enormt dårligt og ikke vidste om jeg ville komme i dag.
Det har altid foregået sådan at man skal melde sig rask før man kommer.
I dag finder jeg så et brev på computeren til mig, hvor der står at jeg er udeblevet uden grund i fredags og det ikke er i orden.
Så står jeg bare
Og fremover skal jeg ringe direkte til min chef end receptionen, når jeg skal melde mig syg.
Jeg føler mig lidt underligt behandlet og har slet ikke lyst til at være der de sidste 2 mdr., jeg vil meget gerne vide om det er mig der er galt på den?