Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tyrkiet Eksperten - Jeg er stangtosset
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 15:36

Planen var at vi denne sommer skulle tilbringe 14 dage i Tyrkiet sammen med berideren fra Randers og hans kæreste. As usual.

Biletterne blev bestilt hos Tyrkiet Eksperten 2 og 2 (ikke alle 4 samlet) og de er bestilt to til vores adresse og to til Line og Lars adresse.

Det er efterhånden lang tid siden vi har bestilt dem og intet er sket - ingen opkrævning er kommet eller noget.

Vi har så været lidt sløve til at få ringet derind, men herregud vi havde jo vores kvitteringer, så hvad kunne problemet være.

Jo sørme om ikke biletterne er annulleret pga manglende betaling!

Vi har aldrig modtaget en opkrævning.

Tyrkiet Eksperten hævder at de har afsendt en opkrævning dagen efter bestillingen. Denne har vi altså aldrig modtaget!

Og Lars og Line har heller aldrig modtaget den opkrævning

Sådan et latterligt flyselskab

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 16:10

Surt!

Men de har vist også et blakket ry efterhånden...

Noget med fly, som ikke var i orden og den slags "ubetydeligheder".

Kan ikke sige andet end at I skal rejse med Århus Charter.

Har gjort det nogle gange efterhånden og det er bare godt hver gang.

De har så på den anden side ingen destinationer i Tyrkiet, så vidt jeg ved.

Til gengæld kan man komme til Grækenland forholdsvis billigt og på små hyggelige hoteller uden for megen larm og ballade om natten.

Rart for mig, gamle kone, (jeg er lige blvet 27 ),som skal have sin nattesøvn

Maddie er solgt og vi savner hende. Men vi ved at hun har det godt:)

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 16:17
Det er desværre ikke første gang jeg hører om noget dårligt om Tyrkiet Eksperten

Min læge har bestilt flybilletter ved dem. Han skulle flyve til Antalya, men da de stod i lufthavnen, var der ikke noget fly. Istedet blev de fløjet til den anden ende af landet, og måtte selv betale og sørge for transport til Alanya, hvor de har en lejlighed

Min mormor bestilte en rejse ved dem, til Rhodos, til hende og min morfar
Første gang, blev rejse flyttet en uge- det var fint nok, for så kunne de nå med til en fødselsdag
Anden gang blev hotellet ændret- det kunne også gå, selvom det var ved at blive lidt træls
Tredje og sidste gang rykker de turen en dag, men med samme hjemrejsedato som sidst, altså turen blev et døgn kortere- det kunne man måske leve med, hvis man så fik penge tilbage for det døgn, men nej! Min mormor afbestilte, og skyndte sig at bestille ved et andet selskab.
Efter en måned, fik pengene tilbage

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 16:25
Hvis det er, kan jeg anbefale Bravo Tours. Har rejst med dem flere gange, og har absolut intet at klage over.
0
0
Svar på denne tråd

MadsGedenuk
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 16:47
det hjælper jo ikke meget med grækenland, når vores lejlighed ligger i Tyrkiet

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg må sige...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 17:02

... at med alt den ballade der har været med tyrkiet eksperten fatter jeg slet ikke at folk tør bruge dem.

Flyene de har er nogle som andre selskaber har kasseret fordi de var for gamle/dårlige. Og det er ikke lige sådan et sted jeg ville turde spare. Ja man kommer selvfølgelig altid ned igen, men alligevel:(

Men bare prøv at søge på nettet der er jo en hulens masse der flyver til tyrkiet.

Tina

Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you

0
0
Svar på denne tråd

Tyrkiet Eksperten
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 17:11

Rejs da endelig ikke med dem!!!

Da jeg gik på seminarium og skulle på studietur bestilte ca 30 personer rejse gennem Tyrkiet Eksperten. 2 dage før afrejse var der én af dem der fik et brev om at Tyrkiet Eksperten aflyste rejsen. De andre måtte selv ringe derind for at konstatere at det var korrekt.

De kunne ikke nå at få deres penge tilbage og bestille en ny rejse...så de måtte tage studieophold på seminariet

Godt man selv havde bestilt gennem et andet pålideligt rejseselskab så vi var da 2 der kom afsted!!! Dejlig uge i Barcelona

Skynd jer at ringe rundt til de andre selskaber og forhør jer... Og lad være med at bestille hos dem en anden gang.

Held og lykke og god ferie.

Mvh Kamilla

RODEO ER STOPPET PÅ DANSK GRUND!

Through your eyes the world was burning, please be gentle, i´m still learning.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 17:11
Hvis I kun skal have flybillet derned, så prøv at se på mytravel. De har mange billige afbudsrejser. Jeg kom til Cypern i 14 dage for 600 kr sidste år.
0
0
Svar på denne tråd

ja vi har
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 18:10

nu rejst med tyrkiet eksperten mange gange uden nogen former for problemer.

m.h.t flyene er de af samme standart som de andre charterselskaber jeg har rejst med ( onur - altså )

generelt får man hvad man betaler for, vi er en familie med 3 børn , så for os er der ret mange penge at spare på at rejse med "de fattiges rejseselskab" som vi ynder at kalde T.E...

måske er hotellerne knap så fine som hos andre selskaber, og godt nok snakker de engelsk/tyrkisk på flyet men summa summarum giver det lidt flere penge til snold på feriestedet...

men måske må man indse at der er sammenhæng mellem pris og kvalitet og ikke tro at man får en identisk rejse/service hos T.E til 2000 som hos eks. spies eller apollo til dobbelt pris (og ja forskellen er ofte så stor på rejer som ikke er bestilt som last-minute)

det er selvfølgelig møgsurt med din rejse - det er skide ærgeligt...

hvad med depositum etc. får du så det tilbage eller hvad ???

mvh

trilsens mor

0
0
Svar på denne tråd

Linse..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 19:18

Ahhh, så kan jeg godt se at I har en be'e problæm.

Grækenland duer ikke til meget hvis I skal gå resten af vejen til Tyrkiet.

Maddie er solgt og vi savner hende. Men vi ved at hun har det godt:)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 19:34

Haft et par venner, som var guider hos Tyrkiet Eksperten.

Det stoppede de hurtigt med igen. De skulle konstant flytte folk til andre hoteller, annulere dit og ændre dat..

De havde konstant brokkende gæster ( forståeligt ), og havde store problemer med, at få fat i / hjælp fra hovedkontoret i DK.

Skiftede til andre selskaber - Og blev igen glade for deres job.

Jeg har bestilt hos Spies denne gang - Og det er muligvis lidt dyrere, men tør simpelthen ikke gamble, med en så stor ting som en ferierejse er. ( Min mor og lillebror som aldrig har været uden for sjælland skal med ).

Og jeg elsker at jeg kan gå ind under " min rejse " og se billet, tilvalg etc etc. Styr på det!

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Lyder da
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 19:43
betryggende. Skal selv ud og rejse med det selskab sammen med en veninde.

Vi har dog allerede opdaget ændringer i det, at vi får et andet hotel, da det andet ikke har åben når vi skal derned. Vi har så fået et andet (som er dyrer) + gratis middag. . Så nu må vi se :-)

Er mere i tvivl om alt det ballade som er i tyrkiet lige pt.

-HeidiZ
Som til en hver tid sætter hestens velfærd først!!

0
0
Svar på denne tråd

Fly via Hamburg
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 22:00
Vi skal også til Tyrkiet 14 dage i sommerferien. Vi har bestilt fly via Hamburg lufthavn. Det er ca ½ pris af Tyrkiet Eksperten og tager kun 2½-3 timers kørsel.
0
0
Svar på denne tråd

Tyrkiet
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 22:32

Jørgensen og jeg er næsten lige kommet hjem fra en 14-dages ferie i Marmaris, Tyrkiet.

Vi rejste med Bravo Tours og det kan klart anbefales. Vi fik flybilletter, okay hotel og all-inclusive (maden var dog jævnt kedelig) og det kostede os 3600 kr. (ja du læste skam rigtig nok; tretusindesekshundrede) pr. næse for de to uger.

Det med hotellets mad gjorde os egentlig ikke noget, for med så billig en rejse, var der alligevel råd til at vi spiste "ude" i tide og utide.

Eneste minus: Vi bor kun 12 km fra Århus Lufthavn men Bravo Tours flyver fra Billund...

KH Pia

BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK

0
0
Svar på denne tråd

gå langt uden om
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 22:46
Tyrkiet eksperten. Det selskab er krakket flere gange, og åbnet med nyt navn. Du kan tjekke dem på selskabs styrelsens hjemmeside. De har sågar haft en 18 årig som direktør, efter et krak. For at starte op igen. DROP DEM.

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
0
0
Svar på denne tråd

Velkommen i klubben
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 22:53

...af utilfredste kunder fra Tyrkiet eksperten. Vi havde en skuffende oplevelse sidste år da vi rejste til Alanya. Vi valgte T.E. da vi intet har imod at rejse på discount klasse. Men jeg synes nu alligevel ikke at vi fik det vi var blevet lovet via rejsekataloget. Vi valgte netop det hotel, da det skulle være et børnevenligt familiehotel. Men hvor blev vi dog skuffede da vi ankom til vores destination.

Og da vi skulle hjem undlod selskabet at fortælle os om, at de dagen i forvejen havde fået en fax om at hjemrejsen var forsinket, så vi stod i 7 timer med oppak og trætte børn og ventede på at kunne komme hjem eller i det mindste besked om hvornår vi kunne komme hjem.

Med venlig hilsen

Winnie

Opstaldning tilbydes til hyggerytter i Brædstrup

0
0
Svar på denne tråd

ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 23:54

Tror det er som med dyrlæger og smede: der er altid nogen der har haft dårlige oplevelser med en som man selv synes er helt ok !

Det sete afhænger som bekendt af øjnene der ser.

Har lige været en uge i Tyrkiet med Tyrkiet Eksperten.

Alt var iorden og levede op til forventningerne.

Vi havde bestilt et hotel der ikke var i luksus klassen og det var det heller ikke, men rengøringen var iorden hver dag, rene håndklæder osv., poolen var ren, hotellets restaurant lavede god mad, vi havde kvartpension og morgenmaden var god, (selvom der ikke var den store variation), fra vores lille hytte var der 50 m. til pool og restaurant og ca. 75 meter til havet. Alt personale på hotellet var meget søde og imødekommende og vores guide Ismail, var en perle, ovenikøbet med fynsk accent !

Jeg har ikke aktier i Tyrkiet Eksperten, men tror generelt at folk er hurtige til at brokke sig:

Selvfølgelig skal man selv sørge for at tjekke op hvis man synes man mangler at betale og jeg tror ikke at rejseselskabet bevidst "undlader" at lade vigtig information gå videre til kunderne ! Jeg er iøvrigt også sikker på at hvis et rejseselskab selv aflyser en rejse, som der iøvrigt er betalt til, så vil man få allerede indbetalte penge igen !

Dermed ikke være sagt at der ikke kan være ting galt med rejseselskabet, vi oplevede bare kun positive ting, men vi har også et realistisk forhold til pris, kvalitet og service !

Faktisk har jeg engang været på ferie med Spies, hvor der ikke var værelser nok, så min veninde og jeg måtte dele et 4 sengs værelse med to vildt fremmede piger, vi fik ganske vidst lidt penge retur, men det var ikke særlig fedt alligevel !

Så @!#$ happens - hvorsomhelst.

Venlig hilsen Lone - der godt tør rejse med Tyrkiet Eksperten igen !

0
0
Svar på denne tråd

Tyrkiet Eksperten
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 08:41

Jeg rejste med T.E forrig år og jeg håber virkelig man skal lede rigtig længe efter et rejseselvskab, der har mindre styr på tingene for ellers står det skidt til

Onur som er det flyselvskab de benytter har været nægtet hos flere lande fordi de har problemer med sikkerheden. De er tit startproblemer med flyene og har vist også haft landings problemer.

Vi havde en fantastisk tur til Tyrkiet men det var bestemt ikke pga rejseselvskabet T.E. skyld for dem var der ingen hjælp at hente på hele turen og hotellet var virkelig mega skod. Faktisk kunne vi hele ugen ikke få fat i T.E og hotellet kunne hellere ikke.

Guiden var pænt træt af det hele da vi ugen efter mødte ham igen i lufthavnen for der havde kun været problemer og halvdelen af flyet var utilfredse da på hjemturen.

Kan på ingen måde anbefale T.E så hellere give noget mere for turen et andet sted eller blive hjemme.

Mvh Karina

Du burde købe dig en Tyrolerhest

0
0
Svar på denne tråd

Flere gange
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 10:19

Jeg har rejst med dem flere gange og har hver gang været tilfreds.

Jeg har heldigvis aldrig oplevet forsinkelser, dårligt fly, dårlige hoteller eller lign.

Så måske har jeg bare været heldig de 4 eller 5 gange jeg har brugt dem.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Nu skal vi
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 10:20

til Tyrkiet til september og rejser igen med Tyrkiet Eksperten.

Aldrig har jeg oplevet det i beskriver med dårlig service og lign. Vi har altid været ovenud tilfredse...

Så forstår virkelig ikke problemet.

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Mor til Mikkel d. 03-04-07

0
0
Svar på denne tråd

har rejst med tyrkiet eksperten
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 10:56

for en del år siden og der var absolut ikke noget ekspert over det!!!

Vi endte i et hul af et hotel, med en pool der ikke havde været vand i i MANGE år og vi skulle spise i et skur med bliktag over..døren til værleset kunne ikke lukkes, sengene var våde og hullede madrasser med gamle mugne tæpper osv osv.

vi mødte heldigvis en sød dansker de rkunne tyrkisk og efter ldit trusler osv så vupti var vi på et godt hotel...

Men nej om jeg nogensinde ville bruge dem igen..

så drop dem og find et andet selskab--

circle Y sælges

Er konverteret til western

Timaru er hjemme!

tak Dina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider