Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Klub der ikke overholder propotioner
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 16:51
Startede vestegnsmesterskab i dag. Der var på hjemmesiden skrevet at klubben kunne tillade sig at rykke klassen maks. 30. min frem. Så vi kørte hjemmefra så vi stadig kunne nå det hvis de rykkede klasse den tid. da vi ankommer går der en dame ned og melder mig og ham den anden som jeg fulgtes med til start. På det tidspunkt er kl. 12.00, og klassens starttid var kl. 13.00. Jeg skal til at klæde om da damen ringer og siger at klassen starter et kvarter efter. Dvs. at klassen er blevet rykket 45 min. frem. Jeg må hurtigt klæde om, og bede en anden dreng som var med, om at sadle min hest op. Vi to ryttere løber så over på banen, og må spørge nogle tilfældige hvad omspringningen er. vi når lige at gå hovedrunden, og tegne omspringningen før banen blev lukket, og klasse startede. jeg var nummer 7, og nåede kun lige at varme op til at jeg kunne ride på banen. Dvs. fik travet og galoperet så hun var varm, men langtfra nok til at hun var opmærksom og lydig på mig. Både jeg og hesten er stressede og vi går ind og for en dårlig runde. Jeg har desuden betalt 200 kr. (eftertilmelding) for at starte klassen, og 500 for leje af trailer. Så er det da møgirreterende at de rykker klassen mere end hvad der har fremgået af deres hjemmeside at de kan tillade sig. Så nu er mit spørgsmål: kan de tillade sig at rykke klassen 45 min. når de på hjemmesiden har skrevet maks. 30 min? hesteklassen blev forøvrigt rykket en time frem.

Nynne Som går til hestning på en hesteskole, og rider i hestetøj på hendes påwni <333
0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 16:57

Nej, det kan de da ikke.

Tilgængæld tror jeg dog ikke, at der er så meget at gøre ved det nu. Men hvis der er en næste gang, så kan du jo godt sige det.

- Cikorie

Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.

0
0
Svar på denne tråd

For dårligt
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:00

Jeg ved ikke om de MÅ, men personligt synes jeg det er meget for dårligt af klubben at opføre sig på den måde.

Det inspirere jo ikke ligefrem til at man gider kommer igen der og starte stævne.

Forstår godt hvis du er både skuffet og vred.

Jeg synes du skal spørge rideforbundet om de nærmere regler.

Lev livet mens du har det......du ved aldrig hvornår det er slut.

Behandle andre som du selv vil behandles.

Masser af godt rideudstyr og andet sælges.

Se mere på

www.barslund.hestesider.dk

0
0
Svar på denne tråd

fornemmelse
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:05
Jeg sidder i hvert fald med i meget skuffet fornemmelse. Nu har jeg skrevet til klubben.

Nynne Som går til hestning på en hesteskole, og rider i hestetøj på hendes påwni <333
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 17:45

Ja god ide at skrive til klubben og høre hvad der er sket .

For hvis de har sagt maks 30 min så burde det bestemt os være 30 min.

Søger en Dressur underviser der kan køre ud til mig mellen Roskilde og Holbæk.
Min email køre ikke så hvis der er nogle der kan og vil så skriv en besked i beskedcentret her så kan vi altid ringes hv
0
0
Svar på denne tråd

Kunne du
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 14:15

Kunne du ikke have bedt sekretariatet om at rykke dig ned som en af de sidste ryttere (istedet for at springe som en af de første), når nu DE har lavet en fejl.

Det ved jeg da at vores klub har gjort før, hvis folk har haft problemer med at læsse heste, eller røget ind i en trafikprop på vejen, og dermed er kommet lidt sent.

Det skal selvfølgelig gøres inden klassen starter, men hvis folk er røget ind i ovenstående problemer, så har de som regel ringet og givet besked, og er derfor blevet flyttet.

Det kaldes service :-)

Helena

Helena

Mor til Nicolai 221004

Mor til Mikkel 090806

Kommende mor til Spunk termin 060108

0
0
Svar på denne tråd

Rytterinfo
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 10:59

Hej

Vi deltog også til stævnet på SIV i weekenden, og syntes det er skidt hvis nogen har fået en dårlig oplevelse. Men under rytterfinfo - stod der at klasserne ville blive afviklet lige efter hinanden og at man ikke overholdt de 30 minutter. Dette er tilladt ifølge reglerne når man bare gør opmærksom på det.

Men det er rigtigt ærgeligt at dette skulle ødelægge noget for ryttere der kom for at have en god stævnedag.

Vi skal nok for fremtiden holde godt øje med rytterinfo. For at få afvilket uden de lange pauser, vil der komme flere afviklingsmåder som denne :O).

God weekend

0
0
Svar på denne tråd

At over holde tider.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 11:12

Nu starter jeg ikke stævner længere, men mener dog at klubben skal overholde de tider de selv har skrevet. Men tror du ikke det var bedre at køre hjemme fra lidt før næste gang så du og hesten kan få en god dag istedet for stress og en dårlig oplevelse.

Så er der også bedre tid til at varme op.

Bare en tanke.

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider