Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jamen hvad sker der dog her???
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:48

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til følgende link...

det er godt nok synd for den stakkels 7-årige pige!

ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ article302859.ece

og se videoen - det er skræmmende!

// Nadia

"Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet"...

0
0
Svar på denne tråd

Har godt set det før.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:55
Ja, det er stygt

Gratis hestekalender 2007

OPTIMALsadel.dk - for optimale bevægelser!
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels unge...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:56

... det er muligt at hun lider af noget der gør at hun altid er sulten - men så kunne man jo fodre hende med SUND mad - ikke med burgere, fritter og cola til morgenmad.

Hun burde fjernes fra den mor!

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:56

Jeg er rystet..

Hvordan kan man få sig selv, som forældre, til at lade dette ske.. Det forstår jeg ikke..

Det er virkelig syndt for denne pige.. Især fordi hun nok ikke lever så længe mere..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:58
Føj!
Men mangler lidt info. Er hun så fed bare fordi moderen stopper hende med junk, eller er det sandt at hun ikke føler mæthed?
Kendte engang et par med en lille dreng der altid følte sig sulten! Det er åbenbart en sygdom (vist mangel på et eller andet) der gjorde at han altid havde det som om han var ved at dø af sult. Forfærdeligt! Men tænker på om det kan være sådan med dette barn, for der er vel grænser for hvor meget mad man kan trænes til at æde?
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 12:10

hvor synd for pigen, hun kan jo ingenting!

Typisk amerikanere (ikkefor at dømme nogen), det virker da som om moderen gør det for opmærksomhedens skyld!

Det ville være bedre at "fodre" hende med sund mad, så ville pigen sandsynligvis stadig være lidt overvægtig, men ikke SÅ overvægtig!

Nu Med Plethest!

0
0
Svar på denne tråd

ligegyldigt hvad årsagen
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 12:22
er til, at hun er så fed nu, så bør hun fjernes fra hjemmet, for de gør tilsyneladende ingenting... og så kan hun jo bagefter takke forældrene for, at hun vil komme til at have massive helbredsproblemer resten af hendes dage - som jo muligvis ikke er så lang tid endnu

Positive riding, Henrik Johansen

Smykker i godt håndværk, Louise Degn

AT Horsecare, Annette Kolstrup

0
0
Svar på denne tråd

Jeg græmmes!!!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 12:23

Det den mor har gang i er børnemishandling... Jeg kunne endda fristes til at kalde det et langtrukkent mord! Jeg er rystet!!!

Det er meget muligt at pigen lider af en sygdom der gør at hun aldrig føler mæthed, men så skal hun fodres med kilovis af frugt og grønt, ikke burgere og pizza!

Moderen skulle have et kæmpe los i måsen, og pigen skulle tvangsfjernes!!!

Hilsen Julie.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 12:35
Jeg tænkte det samme som £isbeth (Baloo). Det er frygteligt at se på

- og her sidder jeg og synes, at Jeg spiser usundt, men det kan jeg da godt se, at jeg ikke gør

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 13:36

det er forfærdeligt. Kan slet ikke forstå hvorfor forældrene ikke hjælper hende i stedet. Det er da fint at datteren ikke skal være sulten, men er det da bedre at hun dør inden hun bliver voksen, for det må de da mene.

Stakkels pige. Synes det er ret så voldsomt.

Før kendt som Vibs(Marengo)

Nu med ny HP: www.staldlindskov.dk

0
0
Svar på denne tråd

ad ad ad ad ad
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 13:43

ad hvor er det ulækkert

tænk at hendes mor lader hende spise så meget usundt !

hun skulle jo få sit barn til at spise sundere.

- Signe.

Signe skrev en hilsen og smuttede videre ;D

Rigtige ryttere rider islænder :b

0
0
Svar på denne tråd

fed, men endnu mere fed
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 14:13

Tænker om moderen synes det er fint, så er der nemlig en som er tykkere end hende selv og så får hun ikke selv nogen negativ opmærksomhed.

Barnet skulle have været fjernet for lang tid siden. Der er en sygdom hvor man ikke har nogen mæthedsfornemmelse, men mon ikke det var muligt at finde et medicinsk alternativ fremfor at voldfodre sit lille barn til det kradser af !

Jeg kunne ikke få lyd på indlægget , så måske er der en forklaring. Jeg kan derfor kun forholde mig til billederne og synes simpelthen at familien er syg.

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

"!""""""""""""2
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 14:21
FY for helved

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

en ting er moren
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 14:32

ja moren har svigtet, men systemet føj da.

den lille pige er i færd med at blive slået ihjel, uden drastiske ændringer mener de hun er død om et år.

umiddelbart vil jeg også sige hun lider af den sygdom hvor man ikke føler mæthed den hedder prader willi syndrom, og der følger et specielt udseende med, som jeg synes hun har.

hvis de får lov spiser de sig ihjel, også når de er blevet voksne, da der tit medfølger lettere retadering, kan de ikke koble mad med overvægt.

den familie trænger godt nok til hjælp lige med det samme.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

ppp
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 14:38
jeg har slet ikk noget at sige til det der , jeg er chokeret over det der!!! fy for helved ,

Camilla K. Christensen

Sir Richard og Lady..

110% Dressurrytter<3

0
0
Svar på denne tråd

ppp
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 14:39
jeg har slet ikk noget at sige til det der , jeg er chokeret over det !!! fy for helved , hvem fanden kan dog finde paa at give sit barn så meget at æde, altsåå idioter!!

Camilla K. Christensen

Sir Richard og Lady..

110% Dressurrytter<3

0
0
Svar på denne tråd

ghrhrhrh
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:02

Tøsen kan ikke engang gå!!! Hun kravler rundt, og sidder i kørestol når hun skal langt. Føj for den lede...

Efter dette indslag blev sendt ud, er pigen blevet fjernet fra hjemmet og sat på en streng diæt, men der er da godt nok lidt for sent! Tænk at der skal et videoklip i TV før nogen reagerer!!!

Selvom hun har Prada Willi Syndrom, er det ingen undskyldning for at hun ser sådan ud. De der lider af denne sygdom, får piller der giver dem mæthedsfornemmelse, og så skal de fodres med SUND mad.. Ikke 2 liter cola osv til morgenmad!! Uff.. Jeg væmmes ved de forældre...

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

undskyldning
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:23

undskyldning nej, forklaring ja !

der er ikke piller der giver dem mæthedsfornemmelse, men nogen af den giver man væksthormoner for at styrke deres muskelmasse.

desuden følger der en adfærd med prader willis syndrom der ikke er for enhver forælder lige at tackle.

jeg væmmes nu ikke så meget ved forældrene som jeg gør ved myndighederne, forældrene er to mennesker, og hvem ved hvor meget eller lidt de kan forstå, men myndighederne, dem vi skal kunne vende os til.

dem vi stoler på passer på dem der ikke kan passe på sig føj til dem.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Puha jeg er målløs...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:23

Hun vejer lige præcis 200 kg mere end min 7 årige...

ja jeg er målløs over at det overhovedet har kunne komme så vidt med det stakkels barn og at der ikke er grebet ind over for den uvidende mor noget før, er mig en gåde og dybt tragisk for det stakkels barn...

Pernille

Makker søges til Hedelandsridtet d. 23 juni. Enten til LC 15 km eller LC 23 km.

0
0
Svar på denne tråd

Betty Boop
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:32

Hvor har du fundet frem til at hun er blevet fjernet fra hjemmet?

Mener at jeg har læst/hørt sidst emnet var oppe, at pigen IKKE har prader-willis syndrom, men simpelthen er blevet overfodret fra hun var helt lille.

Der var vist en TV-udsendelse omkring tykke børn for et ½ års tid siden, hvor denne pige var med sammen med et par andre børn.

Maddie er solgt og vi savner hende. Men vi ved at hun har det godt:)

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er synd for
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:34

den stakkels pige...

Jeg har dog et lidt tvetydigt forhold til den måde EB markedsfører det hele på...synes det er sådan lidt sensationsjagt...hun er sgu ikke en abe i et bur, hun er et menneske...

Synes næsten det mest smagløse i hele det her er måden historien bli'r solgt på - ikke pigens madorgier.

Andre der har tænkt samme tanke eller er jeg bare "kedelig"?

In my opinion, a horse is the animal to have. Eleven-hundred pounds of raw muscle, power, grace, and sweat between your legs - it's something you just can't get from a pet hamster.

~Author Unknown

0
0
Svar på denne tråd

man bliver helt dårlig..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 19:15

Ej, og jeg sad lige og spiste en is, mens jeg så det der indslag... den er nu i skraldespanden.. fik altså kvalme.

Hvor er det bare synd, og når man så ved hvor svært det er at tabe 5 kilo... uh ha...

Uden at pege fingre, tror jeg heller ikke at moderens levevis gør det lettere.. hun er jo ikke selv superslim eller noget.

Hestemassage tilbydes for 125 kr + kørsel (elevpris)

Foderplaner udarbejdes for 175 kr. inkl. 12 ugers tjek.

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider