|
|
| Uhhh uvejr!! |
|
|
Sikke et uvejr det er over Amager lige nu. Hele mit soveværelse bliver med få minutters mellemrum oplyst af lyn, efterfulgt af et par vældige brag. Jeg elsker det Men kæresten måtte godt være her alligevel - og pludselig er jeg vældigt tilfreds med at krikkedyret ikke nåede på sommerfold i denne uge heller  Hvordan har I andre det med tordenvejr? Og er det kun på Amager det buldrer og brager?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tordenvejr |
|
|
Jeg bor i Rødovre, og her tordner det også. Men det er heldigvis ikke så slemt - endnu i hvert fald. Og det er jeg glad for, for jeg er meget, meget bange for tordenvejr  Der kommer masser af lyn. Men det buldrer ikke noget videre. Dog synes jeg, lynene bliver kraftigere... Jeg håber ikke, at det kommer tæt på.
It is easy to be brave from a safe distance - Aesop -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i sdr- jylland |
|
|
øser det barened i tove, så mon ikke hyppene er noget fornærmede imorgen tidlig?? 
Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Raggie |
| Dato:  |
28-05-2007 01:48 |
|
Det er bare det bedste vejr der findes. Håber det når til Holbæk, men der er desværre ikke rigtigt noget blæst så det kan komme...
5 dejlige Papillon hvalpe født den 14-04
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uvejr... |
|
|
Nu er det vist holdt op her.
Tordner det stadig hos jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi fik... |
|
|
3 lyn og 2 knald, og så regnede det som bare fan... det er så hyggeligt, jeg elsker det... så lad der endeligt komme mere, jeg er bare så klar.-..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torden!! |
thala |
28-05-2007 09:22 |
|
Har heldigvis ikke hørt noget torden her i Ringsted området. Jeg er meget bange i tordenvejr. Kan ikke sige hvorfor, men får det virkelig skit med voldsom hjertebanken og svedture. Så lad det endelig holde sig langt væk fra mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg troede lige |
|
|
at denne tråd, var helt ny. Jeg sidder i Herlev, og her er vejret, udover det er tåget ok. Jeg er heldigvis sovet fra det hele i nat. -Hader tordenvejr.
Mvh. Tine Equi-work.com Åbner 1. juni 2007 Indsend din annonce nu ganske gratis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen uvejr eller regn her |
tarino ♥stampe♥ |
28-05-2007 09:29 |
|
der er ingen uvejr overhovedet i århus området. vi havde ventet men intet er kommet og kun meget lidt vand. mine muler er på græs også om natten så ybie for det.
Rigtige hestepiger kender ikke til slid og slæb det hele er ren fornøjelse (hvem vil iøvrigt med på skovtur i beder malling området (8330/8340). vi er rigtige søde tarino og jeg og er altid med på sj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har intet uvejr |
|
|
Haft her i det sønderjyske, og iflg DMI er der heller ikke udsigt til det ... Jeg elsker ellers tordenvejr..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tordenvejr |
|
|
Min kæreste siger det har tordnet og lynet helt vildt her i går aftes/nat.. Men jeg har sovet fra det.. Heldigvis.. Hader tordenvejr.. Men er så nok også fordi jeg for nogle år siden var ved at blive ramt af et lyn.. Så har fået rimelig meget respekt for lyn og torden.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Her har det hverken lynet, tordnet eller regnet  Jeg synes ellers det er super hyggeligt
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes det |
|
|
er superhyggeligt... Og jeg får som regel altid et nyt elektrisk apperat efter et uvejr... Plejer at være befængt med lynnedslag der ødelægger et eller andet... Sidste år var der et uvejr, hvor vi var hjemme, og tog strømmen fra div. uundværlige og forholdsvis nye ting, mens min svigerfar var her... Svigerfar konstaterede at vi da efterhånden også havde mistet en del ting ved lynnedslag, hvortil manden svarede "Det er fordi Helene bor her"... GGG... Det udløste et "nå" fra svigerfar, sammen med et meget underligt ansigts-udtryk... Tror nu ikke at uvejret har været her, men vi har haft 3 timers voldsom regn i nat, hvilket vandpytten i gården vidner om... Den var der ikke da vi gik i seng kl. 02.00
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh - hvad??? |
|
|
Har det tordnet her på Amager i nat... Mand - vi har sovet godt så for vi har absolut intet hørt - what so ever - og vi har oveni købet en lille dreng på 19 dage, som har sovet igennem det hele...  Hørte dog godt at det regnede kraftigt, men ikke andet...
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Der har slet ikke været uvejr her ved Århus.
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På amager |
|
|
Det tordnede mens jeg oprettede indlægget og så blev det værre! Det var lige oppe over mig på et tidspunkt, men så begyndte det bare at høvle ned med regn, og så var det slut.. Lidt ærgeligt Ville gerne have haft endnu mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så buldrer |
|
|
Det endelig lidt her i det Sønderjyske (Vojens), men meget lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I Århus |
cilis |
29-05-2007 21:20 |
|
Nu er tordenvejret nået til Århus. Dejligt efter et par lumre dage. Og lidt hyggeligt når man ikke skal ud 
cilis Med et lille liv i maven Festina lente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej... |
|
|
Nu tordner det også i Rødovre  Jeg er bare SÅ træt af det! Håber, at det snart driver over.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihh... |
|
|
Ja det tordner også i brøndby igen.. Øv øv.. Nu må det godt stoppe.. Hader tordenvejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| westen... |
|
|
ja her i vestjylland(lemvig)har der været uvejr... turde først tænde for min com nu her hvor det er blevet lidt stille igen.. ved ti tiden havde vi ingen strøm i ca 2 min... der kom et KÆMPE brag samt lyn lige uden for. min hund blev så bange den ville under tæppet. hehe. jeg kan altså bar ikke lide sådan noget vejr... sys det er så uhyggeligt... og så ku jeg ik lade være med at tænke på at 3 km herfra(måske mindre) står der ca 20 heste og ponyer som ikke kan komme i læ(der er 2 føl i flokken) Så har man altså dårlig samvittighed når man ikke kan hjælpe dem... (de er anmeldt, men der sker ikke noget) Håber bare de ikke er blevet skræmt i dette vejr og ikke går helt til i dette regnvejr...  hilsen mette.
Adi, Buster & paco... Tak for minderne<3
Lev livet... Du kommer alligevel aldrig levende ud af det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hernede blev det |
|
|
Desværre ikke til meget andet end lidt bulder i det fjerne, og nogle enkelte lyn så jeg, så det må vi vel så have til gode til en anden gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gudskelov |
|
|
jeg har ikke hørt en lyd her i Sorø i flere dage.. sidste sommer slog lynet ned få meter fra mig, så jeg blev blæst baglæns ind i stalden igen.. hestene for forvildret rundt med blodskudte øjne, og 2 af dem med skader på benene, efter de havde nedlagt et hegn mellem foldene.. før syntes jeg det var hyggeligt med torden, nu hamrer mit hjerte helt vild bare det buldrer lidt..
Rigtige Kvinder står op og tisser...måske ! nja, nej bvadr western sadel, Herreford Brand sælges velholdt brun Kieffer dressur sadel sælges så er det tid til at vaske heste og hunde :Shampoo sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det har regnet |
nate01 |
30-05-2007 12:51 |
|
og tordnet de sidste par nætter her. og den ene nat havde jeg så meget lyst til at tage regntøj på også cykle ud til min hest og sætte hende ind, når nu det regnede så meget, sys det var synd hun skulle være ude, men så fik jeg bare at vide af de gamle at jeg var for pylret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skybrud |
|
|
Vi har haft skybrud her på matriklen. Det resulterede i en tagrende, der blevet revet ned af ENORME vandmængder. Der var ca 10 cm vand overalt udenfor -og vi bor endda højt. Sidste år slog lynet ned her, og sprængte hegnsaggregat, pæle, tråd, telefon m.m i stykker. Heldigvis stod muledyrene et stykke fra hegnet. HADER torden og især lyn!
Ved du hvor jeg kan købe en koboltblå forår/sommerjakke, figursyet? -så vær sød at sende en besked til mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|