Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er i chok!
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 19:55

Min veninde har lige ringet efter hun er kommet hjem fra sine heste, og beretter om en ret uhyggelig hændelse hun har været udsat for.

På vej hjem kører hun bag en stor 4-hjulstrækker og på et tidspunkt trækker denne til højre samt sagtner farten. Min veninde ville have overhælet, men da der kom modkørende var det hende umuligt, istedet måtte hun blive bag ved bilen og køre i samme fart - et sted hvor der må køres 80 men de kørte måske 60. Min veninde ser så at der sidder en person i passagersiden og at denne holder en poseligende genstand ud af vinduet, smider den og derefter sætter bilen fuld skrue på - er væk på et brøkdel af et sekundt. Min veninde paserer genstanden og konkludere at det er en pose. "Miljøsvin" tænker hun, "sådan en pose skal sku ikke ligge der og flyde". Hun køre ind til siden og går tilbage for at samle posen op. Da hun er ca. 5 meter væk hører hun en febrilsk miauven (staves?). Hurtigt som lynet er hun henne ved posen og åbner den. Her ser hun 3 små killinger ligge og vride sig, eller det vil sige 2 for den ene var død - åbenbart af faldet fra bilen. De sidste to killinger har hun nu taget med hjem og så vil hun enten hænge en seddel op i det nærmeste supermarked eller også snakke med et dyreinternat for at høre sig om hvad hun evt. ellers kan gøre.

Nu sidder vi så begge her efter vores snak og bander over at hun ikke fik taget nummeret på bilen, men det hele gik bare så stærkt.

Puha, hvad havde I gjort?

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

sfsfdsfsf
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:00

Lyder ik så sjovt ..

ved ik lige hvad jeg vil have gjort men ja alt går jo nok så hurtigt man ik når og sidde og tænke .. ' øhmm hvad skal jeg mon gøre :D hehe .. men nogle lunde det samme (:

Hilsen Laura

med hesten Perle ©

Laura.©

Perle min
©

0
0
Svar på denne tråd

nej da...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:01

Puhaa hvor barskt - ja jeg forstår jo slet ikke at folk kan få sig selv til sådan noget...

Men hvor var det da godt at din veninde ville samle posen op, supert - det var godt for de 2 af killingerne.

Hvor gamle er de ca?

Nej jeg er altså helt rystet - øvøv

Mvh Marianne

100% stabil III pony sælges - Jolly - se præsention

0
0
Svar på denne tråd

Puha - sikke noget
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:03

forbandet svineri

Årh hvor synd for de små misser. Ja, hvor gamle er de, skal de have flaske eller hvordan?

Åh, håber da at hun kan gøre noget godt for de små stakler.

Folk der gør sådan noget er fandenfisme mærkelige - øv

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..

0
0
Svar på denne tråd

Hun siger...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:07

... at de spiser af det kattemad hendes egen får, så flaske skal de ikke have, og de laver heller ikke så mange "ups´er - hvor gamle tror i de kan være ud fra denne beskrivelse? Jeg gætter selv på 8 - 12 uger.

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

Har deres øjne skiftet farve?
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:18

Deres øjne skifter farve ved 10 ugers alderen...

Så måske kan man bedømme det udfra deres øjenfarve.

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

sådan en biiip
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:19

sådan en #¤%&, jeg havde ringet til politiet med det samme fortalt hvordan bilen så ud og på hvilken vej de kørte og så bare håbe på at de havde tid, jeg ville selv havde spruget ind i bilen og kørt efter dem (hvis de ikke var væk ) for at finde ud af hvor de de boede henne og hvis jeg havde fået fat i dem, kan jeg love dig for jeg ville havde gjort deres liv surt...

kan ikke fordrage sådan nogle mennesker!!!

Hilsen Camilla.

Rodeo aflyst, tak for kampen. Stort skulder klap til alle der skrev under. Super godt gået :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det ved jeg jo så ikke...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:20
... af gode grunde - har jo ikke set mislingerne og ved heller ikke hvad farve øjnene i givet fald skulle have været.

0
0
Svar på denne tråd

blå øjne
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:22

Hvis de har gråblå øjne er de under 10 uger. Cirka.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Ja sådan nogle
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:32

forbandede sviner ved virkelig ikke hvad jeg kunne gøre ved sådanne fæ hoveder det ik små ting hvertefald og stakkels kilinger godt du redet de 2 flot klaret af dig knuzz

© Yrja og Prins ©

3D kort forfattes næsten alle anledninger

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

Ja sådan nogle
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:34

forbandede sviner ved virkelig ikke hvad jeg kunne gøre ved sådanne fæ hoveder det ik små ting hvertefald og stakkels kilinger godt du redet de 2 flot klaret af dig knuzz

0
0
Svar på denne tråd

Ååh...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:38

Altså... hvad fanden er det for noget

Håber de små mislinger overlever, godt de blev samlet op trods alt. :)

Jeg har ikke selv SET nogen gøre det, men har da fundet to killinger i en sæk nede i vores skov :( Dem tog vi selvfølgelig til os.. den ene var for svag, og døde fra os. Den anden har jeg endnu (det er 3½ år siden).

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

0
0
Svar på denne tråd

ja svin
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 09:11
ned vor hesten står, fandt de forrige vinter to killinger i en snedrive, de var pænt storer, over de 12uger, meget kælende, hvadfanden for folk til at lege, kæle med sådan 2 og så barer smide dem ud, men de var jo ikke nuttede merer, så kunne de nok ikke bruges.

med venlig hilsen Susanne.

Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

De skulle have et spark af...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 09:49

... mig med en gummistøvle - så gummistøvlen sad fast

Hvor var det dejligt, at din veninde trods alt stoppede for at se hvad plasticposen gemte. Ellers havde det nok været den døde killing, der var den "heldige"

Gratis hestekalender 2007

OPTIMALsadel.dk - for optimale bevægelser!
0
0
Svar på denne tråd

ring til politiet
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 11:14
din veninde skal ringe til politiet , beskrive hændelsen og bilen, tidspunktet osv. håber de svin blir hængt.

Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 12:18
Sikke noget svineri, jeg forstår simpelthen ikke at folk kan få sig selv til sådan noget.
Især ikke når jeg selv er katte-elsker.

De mennesker der gør sådan noget, burde selv prøve at lide samme skæbne som killingerne, bare uden de bliver samlet op, af venlige mennesker.

Simone
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside

Fotografering tilbydes af amatør Fotograf
Se mere på hjemmesiden under info.
0
0
Svar på denne tråd

Hug til dem
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 13:20

At folk ikke kan få sig selv til i det mindste at få aflivet killingerne er simpelthen for meget. Et tilpas hårdt slag over naken med en jernstang er da betydelig mere humant end at smide dem ud til sultedøden i en plasticpose!

for din veninde der jo tydeligvis både tænker på miljøet og sine medskabninger...

I dag er det SkuffeKajs fødselsdag

Hurra, hurra, hurraaa!

0
0
Svar på denne tråd

svineri
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 14:57

Simpelthen svineri!!! jeg kan næsten ikke holde ud at tænke på hvad der var sket med de sidste 2 små hvis hun ikke var kommet cyklende!

Det er SVINERI og det SKER FOR TIT...!

Hold da op hvor er nogle mennesker bare ikke rigtige oveni!

Uhhh sidder og kikker på mine 5 små killinger.. De små hjælpeløse dyr. De er kommet til verden på nøjagtigt samme vilkår som mennesker.

De kære dyr har intet valg. og det er jo frygteligt at mennesker bare "smider dem ud" som et ligegyldigt stykke "ting"...

Dyr har bare ingen rettigheder nu til dags. Og det går mig virkeligt på.. For de har lige så meget ret til at være på denne jord ,som vi har!

Din veninde har gjordt en super god gerning ved at tage killingerne med hjem.

Ikke alle har hjertet til at gøre en sådan ting. Desværre.

Dygtig/ansvarsbevidst dressurrytter søges til 5 års vallak på 170cm

Diego er frieser/holstener

Jeg kan ikke selv ride pga af graviditet.

Skriv en mail og fortæl om dig selv!

0
0
Svar på denne tråd

Kattekillinger
Forfatter: 
Dato:  28-05-2007 18:32

nu har jeg ikke liige læst det hele...

Men har i fået faststemt hvor gale killingerne er? Ellers kan i jo tage dem med på den nærmeste dyrlæge og få det afgjort. Og hvad i evt. skal gøre.

Sætter i ikke et fint billede ind af de små smissere :-D

Og ja, godt du tog posen op! Det er ikke enhver der tager posen op for at se hvad det er!

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider