ja det var vist desværre mig der i dag har fået hele familien til at brydende fnisende sammen hver gang de har på mig 
Amanda og jeg skulle ud og ride tur på hhv Poseidon og mit nye fantastiske ridedyr, og da han har en bomløssadel, har jeg fpet min mand til at lave sådan en lille rampe jeg kan stille mig op på, så jeg lige kan svinge benet hen over ham og sætte mig i sadlen...
Ja jeg trækker så den smukke hen til rampen som han flinkt stiller sig ved siden af og svinger benet henover ham, men imens jeg mere eller mindre hænger der i luften og balancerer på det ene ben, kommer vores lille hund galoperende med en træstamme (ja overdrivelse fremmer forståelsen
) i munden som larmer hen over perlestenene i den grad, at hyppen bliver forskrækket og lige hopper lidt til siden..
Det resulterer så i, at jeg hænger halvt på siden af hyppen som så lige hopper lidt frem og derefter laver en skarp vending. Der kunne jeg ikke holde mig fast længere, hvorefter jeg ryger plask ned i absolut den eneste grøftekant i miles omkreds der er fyldt med ulækkert plumre regnvand der bestemt ikke dufter af violer..
Og ja... der lå jeg så imens resten af familien knækkede sammen af grin.
Ikke noget med at spørge om jeg havde slået mig... næh nej.. det eneste de sagde var: "Er du klar over hvor sjovt det der så ud??"
Ja det kunne jeg jo næsten sige mig selv, men lidt omsorg fra min familie frem for hoveren havde jo været rart (en ynkende smiley skulle ha været her...
)
Nå men jeg måtte jo ind og skifte fra mit mosevandslugtende ridetøj til noget rent og jeg kom op på dyret og afsted vi kom.. Men lige fra da vi kom hjem igen, og selvom jeg selvfølgelig har været i bad osv, så kommer selv ungerne og siger.. snus snus snus.. lugter her ikke lidt af mose??
Møgunger...