Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Leverandør af dagens grin
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 18:29

ja det var vist desværre mig der i dag har fået hele familien til at brydende fnisende sammen hver gang de har på mig

Amanda og jeg skulle ud og ride tur på hhv Poseidon og mit nye fantastiske ridedyr, og da han har en bomløssadel, har jeg fpet min mand til at lave sådan en lille rampe jeg kan stille mig op på, så jeg lige kan svinge benet hen over ham og sætte mig i sadlen...

Ja jeg trækker så den smukke hen til rampen som han flinkt stiller sig ved siden af og svinger benet henover ham, men imens jeg mere eller mindre hænger der i luften og balancerer på det ene ben, kommer vores lille hund galoperende med en træstamme (ja overdrivelse fremmer forståelsen ) i munden som larmer hen over perlestenene i den grad, at hyppen bliver forskrækket og lige hopper lidt til siden..

Det resulterer så i, at jeg hænger halvt på siden af hyppen som så lige hopper lidt frem og derefter laver en skarp vending. Der kunne jeg ikke holde mig fast længere, hvorefter jeg ryger plask ned i absolut den eneste grøftekant i miles omkreds der er fyldt med ulækkert plumre regnvand der bestemt ikke dufter af violer..

Og ja... der lå jeg så imens resten af familien knækkede sammen af grin.

Ikke noget med at spørge om jeg havde slået mig... næh nej.. det eneste de sagde var: "Er du klar over hvor sjovt det der så ud??"

Ja det kunne jeg jo næsten sige mig selv, men lidt omsorg fra min familie frem for hoveren havde jo været rart (en ynkende smiley skulle ha været her... )

Nå men jeg måtte jo ind og skifte fra mit mosevandslugtende ridetøj til noget rent og jeg kom op på dyret og afsted vi kom.. Men lige fra da vi kom hjem igen, og selvom jeg selvfølgelig har været i bad osv, så kommer selv ungerne og siger.. snus snus snus.. lugter her ikke lidt af mose?? Møgunger...

Pernille

Makker søges til Hedelandsridtet d. 23 juni. Enten til LC 15 km eller LC 23 km.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 18:35

Flot opvisning du da fik lavet.

Pernille - er det ikke dejligt at kunne glæde andre.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

Jo bestemt...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 18:40

Og jeg er jo også godt klar over, at var det en af ungerne der var røget i grøften og ned i det stinkende vand, så var jeg jo nok heller ikke sen til at trække på lattermusklerne. (-altså når jeg havde sikret mig at der ingen skade var sket )

Men nu var det jo mig... MIG der lå der og rodede rundt

Så nu har jeg lovet ungerne at vi kører ned til det gode ishus som dessert hvis de lover ikke at drille mere... Bestikkelse skal der til...

Pernille

Makker søges til Hedelandsridtet d. 23 juni. Enten til LC 15 km eller LC 23 km.

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha..
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 18:58

Altså, min første tanke var altså også - øv, at det ikke blev optaet på film

Men godt i kom afsted

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..

0
0
Svar på denne tråd

Hi Hi Pernille.
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 19:50

Det stunt ville jeg da med glæde ha set

Så lige billederne af Dangerous.

Han er da bare for lækker

Marlene H

Så er den smukke tilbage.

Søger en at ride nogle ture sammen med.

Jeg bor mellem Karise og Dalby.

Skriv en besked,hvis du er intresseret.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider