|
|
| Små fødder... |
| Forfatter:  |
DitteIO *Romeo* |
| Dato:  |
27-05-2007 18:14 |
|
Hejsa.. Jeg er i den uheldige/heldige situation at jeg ikke er særlig høj.. 155 cm, og vokser ikk mere..:) Normalt ser jeg det slet ikke som et problem, men problemet opstår når jeg skal have nye sko.. Bruger str. 35 og der findes bare ikk nogen der laver pæne sko helt ned i den str... Eller gør der? Kan det virkelig passe at jeg er den eneste der har det problem eller er der andre derude? Evt. nogen der ved om der er nogen steder i DK de har sko i den str.?? Mvh. Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey hey |
|
|
jep, jeg er nøjagtig den samme højde som dig Jeg har kun 5 par stilletter i str.35 og man kan aldrig få de rigtig fede sko ens veninder altid render rundt med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor henne |
DitteIO *Romeo* |
27-05-2007 18:18 |
|
Hvor har du købt dem henne?? De eneste sko jeg har i str. 35 er kawasaki, ellers må jeg rende rundt i de lidt for store str. 36...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg står så med det problem |
|
|
at jeg bruger str. 36. Der er INGEN af de sko som jeg gerne vil have i den størrelse. Sidst jeg var ude og købe sko var der to slags jeg gerne ville have. Den ene havde kun størrelserne over, og den anden kun størrelsen under. Mit problem består så egentlig i at 36 er for stor og 35 for lille. Hjælp. Heldigvis går jeg kun i kondisko. Så det gør ikke helt så meget. Jeg kan huske til min konfirmation at jeg måtte have bestilt sko hjem i en speciel størrelse.
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Altså... |
|
|
min mor har en veninde med præcis det samme problem at hun føler hun er nødt til at gå i børneafdelingen for at få sko der passer. Hun har så fundet en skobutik på strøget i Kbh som netop kun har sko i små størrelser. Ved ikke hvad butikken hedder, men den ligger lidt efter Yorks passage nor man går ned imod Kgs nytorv..
Pernille Makker søges til Hedelandsridtet d. 23 juni. Enten til LC 15 km eller LC 23 km.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Størrelser? |
DitteIO *Romeo* |
27-05-2007 19:21 |
|
Fed hjemmeside du sendte link på.. men hvordan ser man hvad størrelser de har skoene i??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her |
|
|
Jeg har også små fødder(34 - 35), i og med jeg kun er 147cm lav...  Men jeg har fundet den hjemmeside, der hedder http://www.skowolter.dk/ Der har jeg fundet små sko, og også store. De er reelle og hurtige at handle med, og har butik i Århus, som jeg desværre ikke har været og besøge endnu... Men kom endelig gerne med flere links, for jeg synes ligesom jeg mangler flere sko... 
Hilsen Louise Thilde... du vil altid være i mit hjerte..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har samme problem |
|
|
men, jeg er så heldig at jeg kan tage toget til københavn og smutte ned ved siden af jorks passage, der er en dejlig skobutik med lækre sko i små størrelser. Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske butikkens navn, men den har været der lige så længe jeg kan huske. mange hilsner og god jagt jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep kender det |
Marie ♥Lucky♥ |
27-05-2007 21:15 |
|
Jeg havde det på samme måde. Jeg brugte str. 36. og når jeg skulle ha' nye sko.. var det kun sådan nogle''mia maja'' sko.. det var virkeligt nederen,, Men nu er min fod hedligvis vokset til en 37. og pludselig kan jeg passe alle de ''seje'' sko..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender det også . . |
Chikke |
27-05-2007 23:12 |
|
Jeg er 152, og blir heller ikke højere. . er 16 år. . bruger 35-36 , sjældne tilfælde 37, men det er rigtig, mange smarte sko er ikke i de størrelser!!
Cirkeline, min skat er dejlig!!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sko i mange størrelser |
slikglad |
28-05-2007 01:41 |
|
hey har ikke selv det problem men min søster har og hun var også ked af at gå i børne afdelingen for at få sko men tager man til tyskland kan man snart i alle butikker få fine sko i små størrelser til den samme pris som de ville koste større hilsen jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey hey |
|
|
Gå ind i ordering info øverst... Så kan du se en størrelsestabel.. og husk at læse deres info, mener at man kan faxe et omrids af sin fod og så regner der størrelsen ud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lll |
|
|
Jeg har omvendt problem. Er 182 høj og bruger str. 42 i sko. Vadefødder ser bare ikke godt ud i stiletter 
"People misunderstand me. That's because they don't know me at all." ♫ Michael Jackson ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| problemet løst her |
|
|
Jeg hører også til blandt de knap så høje, 151 cm, hvad der egentlig aldrig har generet mig særligt, MEN str. 34 i sko har været et rigtigt træls problem. Jeg har faktisk tilbragt mere end 50 år i børnesko. Dog har jeg af og til været heldig at finde et par voksensko, der med en tyk vintersål kunne anvendes (til de var slidt i laser)Men vintersåler gør sig altså ikke rigtig i stiletter og sandaler! Jeg har virkelig hadet at skulle købe nye sko, fordi jeg på forhånd vidste, at jeg formentlig ville være nødt til at købe dem, jeg fandt mindst rædselsfulde, hvis der overhovedet var noget, jeg kunne passe. Men de sidste 2 år har været en ren svir mht sko, vores skobutik her i en ikke særlig stor Limfjordsby sælger nu sko af mærkerne Gabor og Arriva (mener begge mærker er italienske) i str 2½, så jeg har nu et udvalg af lyse og mørke sko med og uden hæl og UDEN såler og helt nye smarte sandaler.- og jeg har udvalgt dem mellem flere både brugbare og smarte modeller. Når jeg skal være helt ærlig, har jeg også et par gange købt 2 par, fordi jeg slet ikke kunne vælge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså altså ;-)) |
SisseJ |
29-05-2007 12:45 |
|
Hilsen fra Sisse Store fødder og lange ben søger ridestøvler. Har du nogen - så skriv til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|