Men skal jeg være ærlig, så havde jeg nok ikke været sammen med en fyr ret meget længere end to måneder, hvis han kunne få decideret tudefjæs over ikke at have vundet i lotto.
Det er da fint nok at blive sådan 'æv'-sjov over det, og tage noget fis på det. Men hvis han er voksen også klynke over det...jaeh så var jeg nok gået. Men jeg kender ham så heller ikke, og derfor så er det svært at vurdere 'problemets' omfang.
Samtidigt om han er studerende eller ej, hvad han har indkomster eller udgifter om måneden.
Penge er ikke alt, men de fylder meget når man ikke har dem...og ja, jeg kan også have økonomiske bekymringer, og jeg kan da også brokke mig, men mere fylder de heller ikke, så længe jeg har mad på bordet og et hjem, så er det vel ligegyldigt om jeg har det sidste nye kluns.
De udgifter han har er jo noget han har påtvunget ham selv, og mener han ikke han har nok penge, jamen så må han til at få styr på sit liv.
Jeg vil da mene det er lidt surt, når i har et lang distance forhold, at når du så er sammen med ham skal du høre på hans surmuleri over han ikke har nok penge. Samt du selv bliver tynget af hans problemer...
Jeg kan da kun sige, hvad jeg ville gøre...jeg var nok gået. Men hvis jeg blev, så havde jeg da nok holdt sådan lidt øje med om han indkøbte vildt dyrt tøj eller andre ubrugelige gadgets også bagefter sad og spildte min dyrbare tid på og hyle over han ingen penge havde...