Lige en lille historie jeg vil dele, er lidt chokket.
Jeg sidder hos mine forældre hvor mine heste står, og vi sidder i haven og råhygger.
Så kan jeg høre hestehove med sko i galop på vejen! 
Der er rigtig mange ryttere og heste i området, men de plejer da ikke at jorde på vejen.
Jeg skynder mig ud og ser en panisk hest løbe ude ved vores hest, får den fanget og en meget forpustet naborytter kommer ilende.
Hun skal lige trække vejret før hun kan fortælle at DAKA lastbilen havde halvvejs kørt hende og hendes hest ned!!
Vi havde sgu lige set den lastbil komme kørende MGET stærkt forbi, så vi kunne hurtigt regne ud det var den.
Hun sagde at den kom kørende meget hurtigt imod hende på et stykke hvor der er hegn på begge sider af vejen, så hun kunne ikke ride ud i siden og komme væk.
Hun havde rakt hånden ud, men fjolset holdt farten og lukkede åbenbart også luft ud så hesten sprang først ind i siden på lastbilen, og derefter ind i hegnet og fik flået benet.
Hendes arm blev ramt, enten af bilen eller faldet med hesten.
Både hende og hetsen tog sig en tur hen ad asfalten, hvilket chaufføren ikke kunne undgå at se, men han kørte videre.
Nu gider jeg F... ikke finde mig i hans sindsyge kørsel mere - han kører sådan altid, uden hensyn til hverken børn, dyr eller andre mennesker.
Der er mange børn i byen og de har lært at flygte når han kommer, men det kan da ikke være rigtigt.
Men hvad gør man? kan man ringe til virksomheden og fortælle dem hvordan deres ansatte kører?
Og vil det overhovedet have en effekt.
Politiet sover i timen her, for der har været flere alvorlige uheld her omkring, bla. engang hvor en kendt ung gut havde for meget fart på til at dreje i et sving og pløjede ind en have.
Deres lille baby havde lige ligget i barnevogn og sovet på den anden side af hækken som han torpederede.
Men politiet gjorde intet.
Hjælp til at få stoppet denne idiot, for det ender galt..