|
|
| SIDSTE SKOLEDAG D. 8 JUNI |
|
|
Andre ? Måtte bare lige ud med det, jeg glæder mig helt vildt! Der er kun 2 uger til. Uhu.. Hvad skal I være? Kostume? Og hvad skal I på selve dagen? - Og hvor skal I gå efter sommerferien? For mit eget vedkommende ved jeg endnu ikke hvad jeg skal være.. På selve dagen skal vi ned i Strandparken (Holbæk), bagefter spise sammen (klassen) og senere til fest.  Efter sommerferien skal jeg på HTX i Holbæk (vil læse veterinærmedicin på KVL efter) Sååe, sådan ser mine fremtidsplaner ud. 
Mvh Majken & den lækre Changhai.  ........ - Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care.
Rygaard Hestepension: Et rart sted at være hest.. Keep it natural ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Slet ingen ? 
Mvh Majken & den lækre Changhai.  ........ - Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidste skoledag den 4 juni. |
|
|
.. jubii. endelig.. hi.. jeg skal klædes ud som en djævel.. hi., jeg har allerede lavet kostume.. dagen starter hjemme i gården hos 2 piger fra klassen, der bor i samme går, dog i forskellige opgange.. her spiser hele klassen morgenmad sammen, og mon ikke også der er lidt sjovt at drikke indblandet?? hi.. derefter skal vi over på vores skole, lige ved siden af. vi er 4 9. klasser. først ska a+b spille fodbold mod lærerne, så skal c+d spille mod lærerne, og til sidst skal 10. klasserne spille mod lærerne... (de mindre klasser er der og kigger på) så skal vi indenfor.. hele skolen er samlet i kantinen. så skal 9. klasserne lave et nomineringsshow.. vi har lavet nogle ting man kan blive nomineret i. vi har nomineret nogle, og vi har stemt om det. vi får svaret den dag. så skal vi have nogle af vores lærere op på scenen. vores dansklærer kan danse sit navn, ja det lyder underligt, men det kan hun. hun skal så lære nogle af de andre lærere at danse deres navn  hi hi.. så skal 10. klasserne stå for noget på scenen.. så er der vand og karameller i gården.. så tager 9 klasserne over i frederiksberg have, hvor vi akal hygge ... så er der fest om aftenen og langt ud på natten  __ næste år skal jeg på HHX i ballerup..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh gud .. |
| Forfatter:  |
Logio |
| Dato:  |
25-05-2007 17:03 |
|
.. Det havde jeg glemt, og jeg som har sagt ja til en vagt på Bakken den dag  Den får jeg aldrig byttet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
Jeg har også den. 4. Vi starter ud med at spise fælles morgen mad i skolens hal ( de 2 9. klasse vi nu engang er, sammen. ) så laver vi et show + nomineringer i hallen foran resten af skolen. På boldbanen er der skum, vand, badekar og karameller. Så skilles vi ad, ( nogle skal hjem i bad ) så mødes vi atter, på st. hvor vi tager på bakken. Efter bakken har vi lejet et selskabs lokale i nærheden af vores skole hvor vi skal feste til laaangt ud på natten !  Hvilke nomineringer har i ?
.◊ Fσя єvєяy ωσя∂ тнαт cαuѕє∂ yσu тσ cяy, Cяusнє∂ mє ιиsιdє .. ι ωσиt fσяgєт.. Even when i lie, I tell the Truth. o2-G-Mix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uuuh.. |
|
|
Det lyder da godt. Kan ikke vente mere altså.. Vores skole har ikke nogle nomineringer.. Vi har lavet et teaterstykke om lærerne. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
Udklædningerne vi brugte til fjollefoto er nok dem folk dukker op i til sidste skoledag. Jeg dukker ihvertfald op i 100% ægte politiuniform  Dog bare med netstrømper og små shorts  
.◊ Fσя єvєяy ωσя∂ тнαт cαuѕє∂ yσu тσ cяy, Cяusнє∂ mє ιиsιdє .. ι ωσиt fσяgєт.. Even when i lie, I tell the Truth. o2-G-Mix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanou... |
|
|
Lækkert nok. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
Ja ik?  Haha d: Ved ikke hvorfor, men det er sådan hvert år, Pigerne dukker op i lårkort, og drengene klædt ud som enten ludere eller fine damer Haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Præcis ! |
|
|
Sådan har det også altid været på min skole, og sådan blir det også. :b tror jeg skal være stuepige eller sådan noget xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidste skoledag |
AnonnonA |
25-05-2007 19:46 |
|
Jeg har sidste skoledag d. 1 juni (om en uge..) Jeg skal være pirat  glæder mig..
Mange hilsner Anna Springtime + Anna = TeamS.A. "Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..."´ Træner for Nyborg Rideklub's ponygameshold 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig dag |
|
|
Jeg var sygeplejerske i 10. klasse, men jeg kan ikke huske hvad jeg var i 9. ... Jo jeg var hippie  Nå, men en skøn dag - på trods af min dårlige hukommelse angående kostumet, er det dage jeg husker utroligt godt. God fornøjelse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den 1, juni |
Anne Sofie »16« |
25-05-2007 22:01 |
|
Jeg har sidste skoledag den 1. juni (: KUN EN UGE!! Jeg glæder mig også helt vildt. Skal klædes ud som flipper. Mine veninder; PIMP, diva og punker. Ikke særlig kreativt, nogle af delene, men whatever. Vi glæder os alle sammen haha. De små børn skal have masser af vand og ingen karameller, muha! Vi spiller fodbold imod lærerne på vådt græs og derefter skal vi også ned i en park og drikke Og så hjem og gøre klar til stor middag og fest til midt om natten med 3 andre skoler i samme by (; (IKAST) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha.. ... |
|
|
Det lyder da meget fedt allesammen.  Hvad skal i så efter sommerferien?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
Jeg tager en gymnasiel uddannelse, HTX i Helsingør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste skoledag |
camfre |
26-05-2007 06:33 |
|
Jeg har allerede sidste skoledag d. 1 juni  Efter ferien skal jeg på gymnasiet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllLlllaaa |
|
|
wee.. jeg har sidste skole dag d.1 Juni!!  jeg skal være prinsesse fe.. lyserød top.. lyserød tylnederdel.. og lyserrød strømper.. krone.. fe vinger.. tryllestav.. også skal jeg have rottehaler.. også skal jeg have farvet mit hår lyserødt..  nogen af jer er har købt billige karameler? syens de er mega dyre lige nu!
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
26-05-2007 12:09 |
|
Jeg har sidste skoledag på næste fredag (Den første tror jeg det er) Regner med at være ninja.. Glæder mig faktisk slet ikke, er rigtig ked af over at jeg skal stoppe på min skole, for jeg går i den skønneste klasse med de mest fantastiske mennesker som jeg alle sammen elsker rigtig højt. Og jeg kommer også til at savne alle de andre elever på min skole..
Born to be wild 
Når ret bliver til uret Bliver modstand til pligt
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter sommerferien .. |
Anne Sofie »16« |
31-05-2007 20:57 |
|
.. skal jeg på tiendeklassesskolen her i Ikast  Sidder faktisk lige nu og gør mig klar til i morgen (SIDSTE SKOLEDAG)  Min veninde står op klokken 3 i nat for at kunne gøre sig klar til morgenmaden kl. 6:45  *Gab*!
♡ .. Anne Sofie ! - Intelligente mennesker keder sig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har sidste skoledag imorgen  Skal være blomst - min veninder har lavet mit kostume, så det er helt unikt 
Pauline & Cæsar <3 Dressurponyen og springrytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pauline ♥Cæsar♥ : |
Anne Sofie »16« |
31-05-2007 21:22 |
|
Blomst? Hvor SEJT!  Det kunne jeg godt tænke mig at se!  Meget kreativt, synes jeg. Hm, dem som jeg ved hvad skal være, er: PIMP, diva, punker, djævel, k at og flipper. SÅ kreativt! 
♡ .. Anne Sofie ! - Intelligente mennesker keder sig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste skoledag - IMORGEN :) |
Chikke |
31-05-2007 21:31 |
|
Jeg har sidste skoledag imorgen  Skal være fe prinsesse, med alt der nu hører til , hihi 
Cirkeline, min skat er dejlig!!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidste skoledag |
|
|
Yearh, vi har sidste skoledag på mandag. Egentlig kunne det lige så godt have været i morgen, da vi alligevel kun skal forberede vores revy, og i det hele taget, vores sidste skoledag..
.. Jeg skal være en lidt sexet soldat, med gennemsigtig t-shirt og store pilot-solbriller..
Vores dag starter med, at vi møder op i et fælles-hus, som ligger nær skolen, hvor begge 9'ende klasser spiser morgenmad sammen. Så gå vi i samlet trop, ned til vores skole, hvor vi lister os ind, og så skal vi ellers rundt i alle klasser, og forstyrre undervisningen, med larm og karameller!
Efter det, samles 5.-9. klasserne i aulaen, hvor 9'ende klasserne laver hver deres revy, med nomineringer, konkurrencer og parodier.
Kort tid efter revyen, skal 9'ende klasserne ud på boldbanerne, og dyste mod hinanden i rundbold. Men det er nok begrænset hvor meget rundbold det bliver, da vi må kaste vand på alle. Også lærerne.
Efter skoletiden, mødes 9'ende klasserne hver for sig, i sine klasselokaler, hvor vi i fællesskab med vores klasse, og klasselære spiser pizza, hvorefter vi går hver til sit, for at gøre os klar, til aftenens fest.
Senere mødes min klasse, nede på en nærtliggende gård, hvor vi har lejet et festlokale, hvor vi spiser aftensmad sammen. Efter det, splittes vi igen, for at tage ned på Crazy Daizy, sammen med alle de andre 9'ende og 10'ende klasser, i Skanderborg kommune! Det bliver SÅ nice! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|