Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sippet eller???
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 20:59

Er det mig der er lidt sippet eller??? Jeg synes her på HN at der indimellem er en rå tone... Når man skriver for at få svar på et spørgsmål, kan man risikere at blive besvaret på en måde, så man ikke føler at folk tager én alvorligt.. Eller er det bare mig der har det sådan?? Jeg følger mange tråde her og nogle gange når jeg læser de svar der gives bliver jeg lidt "sippet", eller ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive det..

Nicolé
0
0
Svar på denne tråd

hvis du føler
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 21:04

det er mange tråde, så er du nok sippet.

Det er langt fra størstedelen der går i selvsving, men der er nogle få...Som oftest er det tråde som omhandler specieller emner, der har været oppe en million gange før, fx ridehjelme, travheste og kamphunde. -Der kan man næsten ikke få trykket godkend, før der er gang i kampene.

Men stort set syntes jeg at folk er rigtig søde herinde, meget hjælpsomme og skriver pænt.

Der er nogle få, som har en mindre pæn skrivemåde, men det vænne man sig til. Det svarer til i det virkelige liv, at nogle altid ser sure og stramme ud, selvom de er nogle rigtig flinke mennesker.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Åbner 1. juni 2007

Indsend din annonce nu ganske gratis!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 21:11

Jeg mener ikke at det er mange tråde men nogle gange at de går lidt i selvsving som du skriver vicky02..

Jeg har en enkelt gang fået et lidt frækt svar på min PB og selvom jeg spurgte pænt syntes jeg..

Nicolé
0
0
Svar på denne tråd

pb'er er for kyllinger
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 21:34

jeg kan næsten ikke holde ud når folk er store i slaget, og kan det hele... bare ikke i offentligheden, næh nej det skal postes i en pb.

pb systemet er godt til de private beskeder, som ikke rager andre, men det er for billigt at bruge dem til det man godt ved man ikke burde skrive.

og som man ved man vill få hug for hvis man skrev dem offentligt.

jeg synes nu tonen er ok herinde, for det meste.

men der er da altid en eller anden, der skal insinuere at hvis man ikke mener ditten eler datten er man idiot.

men det sige bare mere om dem end om alle andre.

om du er sippet ved jeg ikke, men man må bestemt ikke være alt for nærtagende hvis man skal være på et debat forum, og det gælder sådan set dem alle.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig sisse
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 22:05

Vattede kyllinger er dem der bruger PB til ubehagelige beskeder...

Og ja du trådforfatter er bestemt sippet.

Hvilker forøvrigt er et ord der ikke er passende i denne sammenhæng, men vi bruger jo forskellige ord og vi forstår dem forskelligt.

Jeg ville heller kalde dig nærtagende end sippet, men det er så fordi jeg bruger andre ord end du...

Illum...

.

Super Jack Russell hanhvalp 3 mdr. til salg.

DKK bog,færdig vac.

Sælges IKKE til folk der IKKE er hjemme hele dagen.

Han har et fantastisk sind og er hurtig i opfattelsen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 22:19

om sproget er er grimt men selvsving og indforståethed kan man godt finde nolge steder.

Hvor sippet eller nærtagende man er, ved man bedst selv. men det er synd, for de som er seriøse.

Om du er sippet/nærtagende eller ? kan du bedst selv afgøre, da det jo også er dig der ved hvad der kan trikke dine følelser i en tråd

Selv har jeg været godt tilfreds, men de debatter jeg har startet/ deltaget ikke.

Er en debat bare formeget- springer jeg resten over.

Der er mange gode debatter og indlæg i de fora jeg bevæger mig i også i et ordentlig sprog- ikke at man skal deltage i dem alle, man kan jo også blive klog af at læse andres meninger.

Ikke alle "taler" jo som dr. Margrete og værdi normerne er jo vidt forskellige. Selv prøver jeg, at efter leve min signatur...

Whatever you say or do - it always returns to you

hvad blev der af dig, Zilari efter Pilar?

Rød hoppe født 1982 kåret i næstved 1985

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 22:30

Faktisk godt tage mig selv i at "savne" Tanja/Ratzer Zoo - ikke at jeg var det mindste enig med hende, eller beundrede hendes sprogbrug - men underholdende - det var det

Udover det synes jeg egentlig også at sproget herinde er rimeligt pænt. Dem som konsekvent kommer med sure opstød eller er dybt negative i deres svar, kan du jo vælge at ignorere

Nogle svar kan jeg sagtens hidse mig op over, men oftest ryster jeg blot på hovedet og "zapper" videre.

Underholdningsværdien skal man jo heller ikke lukke øjnene for...

Venlig hilsen, Tina.

Hvis du ikke kan være et godt eksempel - så må du bare være en forfærdelig advarsel.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider