Ja som overskriften så fint antyder, er min bil blevet væk.
Det startede så fint, da jeg skulle hjem fra hesten og sat mig ind i min højt beskattet bil, og mine bukser flækkede bag i
.
Nå men skidt der var jo ikke langt hjem.
Men jeg kommer kun 100 meter før bilen begynder at banke og pive fra styrtøget.
Mig ind til siden, ned og kigger, ruske i dæk og være rigtig mandig.
Men selvfølgelig har jeg ikke kompetance til hverken at vide det ene eller andet, men prøves det skulle det da.
Så se og have fat i Falck, og få en mekaniker ud, for at se om jeg kunne køre hjem i den eller få den bugseret på værkseted.
En en god time kommer falck, kigger på bilen, køre lidt frem og tilbage (alt i mens jeg førsøger at skjule mine nu meget "luftige" bukser).
Falck manden kan godt høre lyden, men mener jeg godt kan trille hjem i den.
Alletiders mig ind i bilen og afsted i snegle fart hjem ad.
Men ak jeg kommer 1 km før bilen klokker banker for til sidste at rykke i styrtøjet, med en efterfølgende lyd af metal mod asfalt.
Mig ind til siden og ringe til den flinke falckmand igen, som vender om og kommer med det sammen, bilen kommer på ladet og jeg for et lidt hjem ad.
jeg forklare adressen på værkstedet en ekstra gang, og fortæller i detaljer at det er et stort rødt hus, men bindningsværk og stråtag.
at der holder an lastbil, en 4 hjulstrækker, en audi og en autocampeer i den store indkørsel.
Jamen så dan så skulle den være klaret.
Jeg bliver sat af godt 2 km fra mit hjem, og prøver på at se lidt stolt og upårvirkelt ud, men jeg går hjem ad med bagdelen fuld synlig og en frossen lagsange under armen.
Men men men, i morgen bliver jeg ringet op, der er ikke ankommet nogen bil på adressen ved mekanikeren.
Huuuh 
Ind og ringe til falck, som kan fortælle at den står som afleveret på adressen, kl 00.30 i nat.
Men der er bare ikke nogen bil.
falck vil nu prøve at kontakte manden der kørtebilen der op, og høre hvor pokker han har sat den bil a henne.
så hvis der er nogen der falder over denne skønhed et sted mellem Århus og Ørsted v. Randers så giv lige lyd fra jer.