ja nu tror jeg da snart det er tide at skuden vender, det sidste halve år har alt været mod mig...
Min kære hest startede jo med at skulle stå stille i 14 dag pga. betændelse i bagknæet... hmmm det blev så til en måned, men der blev så endelig sagt ok til genoptræning...
Yes sir jeg kunne alligevel nå til knuthenborg, som jeg har set frem til.. endelig distance,,
men nej nej til tjek var igen ikke rengående og skal nu stå på sommergræs frem til august, hvor han så får sin dom, alt efter om han virker eller ej. 
nå men var så heldig at finde en dejlig lille hest jeg kunne låne, som jeg har rigtig meget glæde af..
Yes sir jeg kunne alligevel nå til knuthenborg, som jeg har set frem til.. endelig distance,,
men nej nej... dens vacinationer er desværre overskredet med en måned og der er 18 dage til stævnet, så kan i vel selv regne ud om jeg kan komme med 
Synes det er lidt træls, ikke nok med heste problemer, har alt omkring mig nærmest også været et problem, så det går rigtigt godt...
Så tænker om det måske snart kan vende for mig og må selvfølgelig bare nyde de små heste som de er, og det gør jeg..
men for første gang i mange år havde jeg endelig sat mig op til noget og så går det så galt... ØV