Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

frustreret, mere kan ikke gå galt..!!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 21:07

ja nu tror jeg da snart det er tide at skuden vender, det sidste halve år har alt været mod mig...

Min kære hest startede jo med at skulle stå stille i 14 dag pga. betændelse i bagknæet... hmmm det blev så til en måned, men der blev så endelig sagt ok til genoptræning...

Yes sir jeg kunne alligevel nå til knuthenborg, som jeg har set frem til.. endelig distance,,

men nej nej til tjek var igen ikke rengående og skal nu stå på sommergræs frem til august, hvor han så får sin dom, alt efter om han virker eller ej.

nå men var så heldig at finde en dejlig lille hest jeg kunne låne, som jeg har rigtig meget glæde af..

Yes sir jeg kunne alligevel nå til knuthenborg, som jeg har set frem til.. endelig distance,,

men nej nej... dens vacinationer er desværre overskredet med en måned og der er 18 dage til stævnet, så kan i vel selv regne ud om jeg kan komme med

Synes det er lidt træls, ikke nok med heste problemer, har alt omkring mig nærmest også været et problem, så det går rigtigt godt...

Så tænker om det måske snart kan vende for mig og må selvfølgelig bare nyde de små heste som de er, og det gør jeg..

men for første gang i mange år havde jeg endelig sat mig op til noget og så går det så galt... ØV

¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Toronto er ikke på toppen og venter kun på dommen

men har fået lov at låne en dejlig pony nu.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 03:32

deter godt nok surt, det er det.Men når du har glædet dig så meget og sat dig så meget op til det, så er der jo altid næste år. Der er også andre distancestævner.. vil jeg da tro? OG du har en hest at ride på, og din hest nyder garanteret at fede den på græs..

Håber i øvrigt han bliver helt rask, og du kommer dig over skuffelsen over ikke at komme med i år- det er altid træls når man har sat sig op til noget, og alting bare går i ged.

Held og lykke med det hele

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider